AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #1 Skrevet 4. oktober 2024 Har hatt konto på TUI i flere år, men nå er det helt umulig å logge inn! Har prøvd i flere uker, skiftet passord et titalls ganger, men det eneste som skjer er: "Noe gikk galt, forsøk igjen litt senere" . Hjelper ikke! Prøvde å ringe kundeservice, men der var det ikke mye hjelp å få. Dette gjelder PC, på mobil virker det fint. Noen som vet? Kan jeg slette kontoen og opprette en ny? Anonymkode: 66eac...5b3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #2 Skrevet 4. oktober 2024 Prøvd å bytte/oppdatere nettleseren? Om du kommer inn fra mobil så høres det ut som om problemet er hos deg Anonymkode: b20de...6f0 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #3 Skrevet 4. oktober 2024 Kan du prøve ulike nettlesere? Anonymkode: 81211...84d 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #4 Skrevet 4. oktober 2024 Har Edge på PC og Crome på mobil..Mulig at kontoen på TUi ble opprettet da jeg hadde Crome som nettleser før jeg skiftet til Edge for noen år siden..Skal prøve å skifte nettleser.Takk for svar! TS. Anonymkode: 66eac...5b3
TBL12 Skrevet 5. oktober 2024 #5 Skrevet 5. oktober 2024 Kan også prøve Inkognitomodus eller privat modus. Om det hjelper er årsaken at nettleseren på PCen har lagret informasjon om nettsiden som ikke stemmer. F5 eller Ctrl + F5 kan også løse denne typen feil.
newman01 Skrevet 8. oktober 2024 #6 Skrevet 8. oktober 2024 Du bør nok rydde opp i cookies. Det er sikkert gammel innloggingsdata som er lagret i en cookie i nettleserens mellomlager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå