Gå til innhold

Umotiverte ansatte


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jobber i bank, og ofte har vi ansatte tunge saker å jobbe med. Og vi må ofte kontakte  andre avdelinger for å bistå oss med saker, da det er nødvendig for eksempel transaksjoner som er mistenkelig, eller andre saker. Da de ofte har den kompetansen. Nå i siste har det vært en del kunder som kontakter oss. Vi ringer til de og de er ofte sure, svarer frekt. Ikke alle men noen, når man nevner en sak. Er det sånn åh herregud jeg er så sliten i hodet, dette orker jeg ikke idag. Eller hvis det er flere saker. Så frekke svar. Eller hvis kunde vil snakke direkte med overordnet, så svarer ansatt til meg: åh jeg hater de kundene som vil snakke med. Vurderer å sende anonymt varsel. Vet også at lederen deres er sykmeldt, så de har ikke en gang en leder pr idag, men en annen  som er stedfortreder en som har 0 peiling i det fagfeltet. Har noen vært borti slikt før?

Anonymkode: 74020...e9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Btw; Ville også si at det gjøres mange feil av de ansatte, har funnet flere avvik før. 

Anonymkode: 74020...e9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som dårlig ledelse, er det dnb som akkurat har sparket hundrevis og nå klager på at folk ikke er motiverte?

Anonymkode: 7d38a...32a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Er det sånn åh herregud jeg er så sliten i hodet, dette orker jeg ikke idag.

Det må de faktisk få lov til å svare dersom dere ringer å maser. Ikke noe frekt med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor folk har penger i banken. Skaff dere en seif, folkens! Banken stjeler pengene dine!

Anonymkode: 8ae32...31e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traktor skrev (2 timer siden):

Det må de faktisk få lov til å svare dersom dere ringer å maser. Ikke noe frekt med det. 

Tror ts prøver å si at det er de ansatte som sier det, ikke kundene. 

Anonymkode: 0b0aa...b40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...