AnonymBruker Skrevet 5. oktober #41 Del Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Når noen er syk er riktig reaksjon og vise omsorg og forståelse. Når noen kommer for sent er riktig reaksjon og vise forståelse. Hvis det at jeg komme for sent blir ekstremt problematisk og noe som skaper sterke reaksjoner fra en personen så er ikke det en person som passer til meg. Og hele poenget mitt med å date er å finne ut om personen vil kunne passe til meg. Anonymkode: 4c5fa...a1e Virker ikke helt som du forstår at du da starter en relasjon med løgn. Hadde en dame jeg møtte lekt syk, så hadde jeg først tenk hun var psykisk syk, så ville jeg sagt farvel, for det er ekstremt respektløst, spesielt om det handler om å avlyse en avtale pga du er "syk" Anonymkode: 83b01...c3f 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #42 Del Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Når noen er syk er riktig reaksjon og vise omsorg og forståelse. Når noen kommer for sent er riktig reaksjon og vise forståelse. Hvis det at jeg komme for sent blir ekstremt problematisk og noe som skaper sterke reaksjoner fra en personen så er ikke det en person som passer til meg. Og hele poenget mitt med å date er å finne ut om personen vil kunne passe til meg. Anonymkode: 4c5fa...a1e Har du som vane å komme for sent siden dette er så viktig for deg? Og det er selvsagt forskjell på fem minutter og halvannen time, og om man gir beskjed så snart man vet man blir forsinket. Dersom andre blir lettere irritert fordi jeg kommer for sent uten å gi beskjed, er det en helt normal reaksjon. Anonymkode: 9750e...6bf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #43 Del Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hun er den toxice personen hun vill unngå. Så ja, hun skremmer bort de med god dømmekraft. Da går testinga feil ut, men det at hun velger de testene hun gjør sier også sitt om henne. Hadde ei virkelig snill dame klart å forfalske sånnt? Hadde fått vondt i meg av å prøve å krangle med noen, uten at det er noe feil der. Ikke har hun selvinnsikt heller, å nå tror hun at hun skal gjøre han sjalu og semi stalker han, fordi hun er obsessed på at han avsluttet, det ble for mye for egoet. Å det er jo sunnt, respekterer grenser ✅️? 😅 Ja, det blir for mye dumt for fort. Anonymkode: 8887d...4d5 Altså, jeg ville aldri ha gjort noe sånt. Jeg synes mange ting man bør være obs på synes etterhvert uansett, som for eksempel om daten blir rasende på en som serverer. Jeg ville aldri ha initiert noe sånt. Synes også det er uhøflig å komme for sent, klart det skjer iblant, men man prøver sitt beste for å unngå det. Om man dater en som går inn for å manipulere, ville jo vedkommende sikkert ha klart testene også. Så at TS skrev at han ikke ville ha henne tilbake igjen, godt valg, tenker jeg. Samtidig tenker jeg at det kan være at hun prøver på dette som et forsvar om hun har opplevd dårlige ting før. Ikke sikkert at hun er slem, men lite gjennomtenkt og litt umoden? Anonymkode: 74363...0d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonstop1 Skrevet 5. oktober #44 Del Skrevet 5. oktober Jeg er selv i slutten av 20årene, og har aldri hørt noen snakke om dette før. Så det har ikke tatt helt av i min aldersgruppe heller heldigvis. Men at noen oppfører seg sånn tror jeg på. Da tenker jeg egentlig at dette er damer som ikke er helt vel bevart og sikkert har flere dårlige kvaliteter i tillegg til dette. De er nok ikke noe å satse på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #45 Del Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har aldri blitt fersket på det frem til i dag så tenker det går helt fint jeg. Ingen ønsker vel en partner som later som og faker situasjoner, ikke jeg heller. Samtidig er det en jungel der ute og vi må akseptere at vi beskytter oss selv og skaper litt unormale situasjoner i en bli kjent fase. Dette har spart meg for så mange uheldige sitasjoner og menn med nasissistiske personlighetstrekk at jeg virkelig anbefaler det til alle damer som dater. Vi må beskytte oss selv og ikke kaste bort tid på menn som er egosentriske, eller ikke evner å ta hensyn til andre enn seg selv. Anonymkode: 4c5fa...a1e Synd at du aldri får oppleve å være helt ærlig og bare go with the flow da 💙 At du føler du må kontrollere og fremprovosere situasjoner før de naturlig skjer. Dette tyder jo på at du ikke har tillit til din egen intuisjon. Hvorfor ikke jobbe litt med det i stedet? Jobbe med deg selv i stedet for å kontrollere og teste andre? Da slipper du jo å legge byrden for din egen usikkerhet over på dem (for dette er jo noe som nødvendigvis fortsette dersom det blir forhold også).. Anonymkode: be330...7bc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #46 Del Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Virker ikke helt som du forstår at du da starter en relasjon med løgn. Hadde en dame jeg møtte lekt syk, så hadde jeg først tenk hun var psykisk syk, så ville jeg sagt farvel, for det er ekstremt respektløst, spesielt om det handler om å avlyse en avtale pga du er "syk" Anonymkode: 83b01...c3f Men du hadde jo vært helt uviten om det. Det er jo ikke sånn at jeg sier til dem at jeg tester dem.. hehe Anonymkode: 4c5fa...a1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #47 Del Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men du hadde jo vært helt uviten om det. Det er jo ikke sånn at jeg sier til dem at jeg tester dem.. hehe Anonymkode: 4c5fa...a1e Og det er du stolt av? Du trenger virkelig hjelp før du er klar for forhold. Avlyser du avtaler pga du er "syk"? Anonymkode: 83b01...c3f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #48 Del Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (13 minutter siden): De farligste menneskene og mennene er sykt flinke til å skjule hvem de egentlig er. Og det er slike menn eller menn som er emosjonelt utstabile det er flest av på datingsidene. Derfor er det lurt å kunne noen triks som avslører disse som er gode til å ikke bli avslørt. Hvis man ikke har blitt introdusert til noen via noen som kjenner begge. Da er det ikke nødvendig med slike tester. Anonymkode: 4c5fa...a1e Håper at du da vil synes det er greit at en mann kommer for sent med vilje, later som han skader seg eller drar en løgn om at moren hans er rammet av en livstruende sykdom, bare sånn at han kan teste deg? Anonymkode: 9750e...6bf 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #49 Del Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Synd at du aldri får oppleve å være helt ærlig og bare go with the flow da 💙 At du føler du må kontrollere og fremprovosere situasjoner før de naturlig skjer. Dette tyder jo på at du ikke har tillit til din egen intuisjon. Hvorfor ikke jobbe litt med det i stedet? Jobbe med deg selv i stedet for å kontrollere og teste andre? Da slipper du jo å legge byrden for din egen usikkerhet over på dem (for dette er jo noe som nødvendigvis fortsette dersom det blir forhold også).. Anonymkode: be330...7bc Dette handler ekstremt lite om usikkerhet. Jeg er en stabil og selvsikker dame som har det veldig bra med meg selv og livet jeg lever. Jeg er bare kanskje litt smartere enn andre med tidsbruken min og liker å effektivt finne ut om noen passer til meg eller ikke. Anonymkode: 4c5fa...a1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 5. oktober #50 Del Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette handler ekstremt lite om usikkerhet. Jeg er en stabil og selvsikker dame som har det veldig bra med meg selv og livet jeg lever. Jeg er bare kanskje litt smartere enn andre med tidsbruken min og liker å effektivt finne ut om noen passer til meg eller ikke. Anonymkode: 4c5fa...a1e Du høres ikke god ut 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #51 Del Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Og det er du stolt av? Du trenger virkelig hjelp før du er klar for forhold. Avlyser du avtaler pga du er "syk"? Anonymkode: 83b01...c3f Avlyser ikke du avtaler når du er syk? Anonymkode: 4c5fa...a1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #52 Del Skrevet 5. oktober Maleficenta skrev (3 minutter siden): Du høres ikke god ut Fordi jeg er bevisst i valgene mine og har lært meg noen smarte teknikker for å raskere finne ut av hvem som matcher meg? Anonymkode: 4c5fa...a1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #53 Del Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Avlyser ikke du avtaler når du er syk? Anonymkode: 4c5fa...a1e Jo. Men ikke fordi jeg er "syk". For det er ekstremt respektløst. Kanskje har hun avlyst en avtale pga hun ville møte meg, kanskje har hun kjøpt nye klær og klipt seg og gleder seg. Da er det veldig stygt å avlyse uten grunn Anonymkode: 83b01...c3f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #54 Del Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette handler ekstremt lite om usikkerhet. Jeg er en stabil og selvsikker dame som har det veldig bra med meg selv og livet jeg lever. Jeg er bare kanskje litt smartere enn andre med tidsbruken min og liker å effektivt finne ut om noen passer til meg eller ikke. Anonymkode: 4c5fa...a1e Du lurer deg selv. En dag vil du nok innse det du også. Anonymkode: be330...7bc 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #55 Del Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Håper at du da vil synes det er greit at en mann kommer for sent med vilje, later som han skader seg eller drar en løgn om at moren hans er rammet av en livstruende sykdom, bare sånn at han kan teste deg? Anonymkode: 9750e...6bf Absolutt! På samme måte som jeg forstår at menn vil prøve å få meg raskt til sengs for å analysere hvem jeg er som person og om jeg passer til det de ønsker seg fra sin kommende kjæreste. Alle tester, ubevisst eller bevisst. Jeg synes de tingene jeg tester på ikke er noe skadelig og rimelig uskyldig. Anonymkode: 4c5fa...a1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #56 Del Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Absolutt! På samme måte som jeg forstår at menn vil prøve å få meg raskt til sengs for å analysere hvem jeg er som person og om jeg passer til det de ønsker seg fra sin kommende kjæreste. Alle tester, ubevisst eller bevisst. Jeg synes de tingene jeg tester på ikke er noe skadelig og rimelig uskyldig. Anonymkode: 4c5fa...a1e Utsetter du nye bekjentskap for slike tester også, for å se om de potensielt kan matche deg som venn? For jeg kan ikke se at det du beskriver eventuelt er noe mindre viktig å finne ut av raskt når det gjelder vennskap. Anonymkode: 9750e...6bf 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #57 Del Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jo. Men ikke fordi jeg er "syk". For det er ekstremt respektløst. Kanskje har hun avlyst en avtale pga hun ville møte meg, kanskje har hun kjøpt nye klær og klipt seg og gleder seg. Da er det veldig stygt å avlyse uten grunn Anonymkode: 83b01...c3f Men vil ikke det samme skje når du er syk? Er det respektløst da også? Jeg skjønner selvfølgelig følelsene dine og det er selvfølgelig ikke noe hyggelig mot den som opplever det, om det blir gjort bevisst eller om man faktisk er syk, men det er situasjoner som kan oppstå og som mest sannsynlig vil oppstå. De nye klærne vil han kunne bruke på neste date og jeg vil jo se hvordan han er på håret på neste date også. Dette er som sagt ikke noe jeg gjør på førte date, eller andre eller tredje, men på sjette eller senere enn det. Vi er altså ikke i en tidlig fase men i en avgjørende fase hvor man må finne ut visse ting om den andre. Hvis jeg hadde vært mann og en jeg har møtt 5 ganger klikker i vinkel fordi jeg blir syk fordi hun har klipt seg og kjøpt seg en ny kjole til daten vet jeg med en gang at det ikke er en person som matcher meg. Fordi jeg ønsker meg en kvinne som har omsorg og kjærlighet og rommer andres følelser enn bare egne. Anonymkode: 4c5fa...a1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #58 Del Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men vil ikke det samme skje når du er syk? Er det respektløst da også? Jeg skjønner selvfølgelig følelsene dine og det er selvfølgelig ikke noe hyggelig mot den som opplever det, om det blir gjort bevisst eller om man faktisk er syk, men det er situasjoner som kan oppstå og som mest sannsynlig vil oppstå. De nye klærne vil han kunne bruke på neste date og jeg vil jo se hvordan han er på håret på neste date også. Dette er som sagt ikke noe jeg gjør på førte date, eller andre eller tredje, men på sjette eller senere enn det. Vi er altså ikke i en tidlig fase men i en avgjørende fase hvor man må finne ut visse ting om den andre. Hvis jeg hadde vært mann og en jeg har møtt 5 ganger klikker i vinkel fordi jeg blir syk fordi hun har klipt seg og kjøpt seg en ny kjole til daten vet jeg med en gang at det ikke er en person som matcher meg. Fordi jeg ønsker meg en kvinne som har omsorg og kjærlighet og rommer andres følelser enn bare egne. Anonymkode: 4c5fa...a1e Du høres ut som de du skriver du prøver å unngå, kjenner jeg blir litt kvalm. At du ikke forstår at det er stor forskjell på å avlyse med løgn, og å avvise pga en er syk er smått utrolig. Men lykke til, håper du finner noen likesinnede.. Anonymkode: 83b01...c3f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #59 Del Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Utsetter du nye bekjentskap for slike tester også, for å se om de potensielt kan matche deg som venn? For jeg kan ikke se at det du beskriver eventuelt er noe mindre viktig å finne ut av raskt når det gjelder vennskap. Anonymkode: 9750e...6bf Nå er det ikke slik at jeg ALLTID gjør dette, selv om det kanskje virker sånn. Men jeg gjør det hvis en slik situasjon ikke har oppstått av seg selv når vi har datet en god stund og det er nødvendig for meg å se mer av den personen jeg dater. Når det kommer til nye bekjentskaper så gjør jeg aldri noe slikt og tar ting som det kommer. bekjentskap og en potensiell kjæreste er to forskjellige ting og på to forskjellige følelsesnivåer. Anonymkode: 4c5fa...a1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #60 Del Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg er selv en middelaldrende gift kvinne, men jeg har mye kontakt med yngre voksne. Noe flere av de yngre voksne jeg har kontakt med har snakket om den siste tiden er "shit testing". Det de bruker som begrunnelse for testingen er "kan du ikke takle meg på mitt verste fortjener du ikke å være med meg på mitt beste". Ok, jeg kan til nød se logikken i det, men testingen går så mye lengre enn det. Den ene er en kvinne i alderen 28-30 år. Hun fikk besøk av en hun hadde flørtet med en stund. Mens han var der prøvde hun å provosere frem krangler, uten hell. Hun lot som om hun var syk, og han stelte for henne. Hun ba ham dra hjem, og han sa "ok, jeg drar". (Husk at dette er hennes ord, jeg kjenner ikke hans side av historien) Hun mente han manglet lidenskap, at han var en tøffelhelt, men ville gjøre en siste test med å be ham låne henne penger. Hun kom ikke så langt før han kontaktet henne og sa at de passet bedre som venner. Da ɓle hun rasende fornærmet. Nå har hun invitert en annen hjem til seg i helga, og planlegger en offentlig date der hun vet at den forrige flørten vil være, fordi hun vil gjøre første flørten sjalu for å vise ham hva han går glipp av. Hun fortalte dette til flere i en gruppe, og de andre sa seg enige, han fortjener dette, mens jeg satt der som et stort spørsmålstegn. Det eneste jeg sa var "hvorfor?". Kan noen forklare en gammel dame hva som er vitsen med slikt spill? Anonymkode: 0e970...c6d Dette er da null vits i, eller, fint for eventuelle beilere å luke ut folk på tenker jeg. Voksne kvinner bør ha såpass modenhet, att de ikke oppfører seg som hodeløse høner. Men tenker att dette må vere en fin arena for menn å luke ut respektløse, dramatiske kvinner på, og når de omsider treffer på ei ekte og genuin kvinne å date, att de da vet å verdsette ho uten å ha mistet håpet. Tror dette mennesket har misforstått forskjellen på lidenskap versus det å vere dramatisk, og dramaqueens tror jeg de færreste tåler. Vi kvinner er da ikke primale vesener,og burde dermed vi greie å "handtere og tøyle" oss selv, og det burde vi greie selv uten å miste egenrespekt, om ikke får vi heller booke oss ett bur i dyreparken. Blir bare irritert på slike personer som kaster bort tiden og energien til andre mennesker, banner på att når ho omsider finner seg en som tolererer ho, så blir han vraka fordi han er en tøffel. Anonymkode: f1ea9...2f4 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå