AnonymBruker Skrevet 4. oktober #1 Del Skrevet 4. oktober Hvor gammel var du første gang du fingret/brukte dildo og kom eller kjente det var nydelig? Anonymkode: 11f02...ea7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #2 Del Skrevet 4. oktober Husker ikke akkurat, men sånn ca 14 da jeg begynte å eksperimentere. Anonymkode: 5b309...db4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #3 Del Skrevet 4. oktober 12 år. Brukte fingre, sexleketøy turte jeg ikke å kjøpe før jeg ble 17 Anonymkode: 761b0...ff0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 4. oktober #4 Del Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hvor gammel var du første gang du fingret/brukte dildo og kom eller kjente det var nydelig? Anonymkode: 11f02...ea7 jeg tro jeg var 13 eller 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #5 Del Skrevet 4. oktober ts her (mann): første orgasme ved runking var jeg 11 år 5 mnd og 5 dager. Anonymkode: 11f02...ea7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #6 Del Skrevet 4. oktober Hva er interessant med det? At du husker dag og dato er litt sært. Anonymkode: 80316...bc0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #7 Del Skrevet 4. oktober Jeg var fire år, husker at jeg fingret meg til orgasme utenpå kjønnsleppene. Husker fortsatt den dagen det som befinner seg innenfor kjønnsleppene åpenbarte seg☺️ Anonymkode: 26fe1...655 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #8 Del Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg var fire år, husker at jeg fingret meg til orgasme utenpå kjønnsleppene. Husker fortsatt den dagen det som befinner seg innenfor kjønnsleppene åpenbarte seg☺️ Anonymkode: 26fe1...655 Håper ikke det er galt av meg å si men så sykt rart å skrive så detaljert om det det når du var 4 år første gangen?? Anonymkode: 439cb...eb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #9 Del Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Håper ikke det er galt av meg å si men så sykt rart å skrive så detaljert om det det når du var 4 år første gangen?? Anonymkode: 439cb...eb9 Husker det svært godt, søsteren min som er eldre enn meg kom en gang overraskende inn på rommet og fikk sjokk da hun så hva jeg gjorde. Det har brent seg litt fast, hun fikk meg til å tro at jeg gjorde noe galt… Anonymkode: 26fe1...655 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #10 Del Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva er interessant med det? At du husker dag og dato er litt sært. Anonymkode: 80316...bc0 man husker da dagen man sprutet for første gang, samme med dagen en fikk sitt første knull. Anonymkode: 11f02...ea7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #11 Del Skrevet 5. oktober Husker ikke da jeg debuterte. Men husker at jeg og en venninne onanerte mye sammen da vi var mellom 10 og 17 år. Er ikke 100% sikker på hva alderen var. Det utviklet seg jo mer til sex etterhvert, sånn typisk venninnekos. I dag er vi begge gift og har familie. Og vi er fortsatt venninner. Anonymkode: b66dc...9c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John McClane Skrevet 5. oktober #12 Del Skrevet 5. oktober Har enda ikke debutert og er passerte 40 år for over 12 år siden men det er jo ikke for sent. Skal de skje må det bli under tvang og trusler eller en annen deilig setting som vi menn ikke klarer å motstå… Hilsen BDSM BarskDiggSadoMann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #13 Del Skrevet 5. oktober Hva er vanlig alder for gutter 🙈 hilsen mamma til en på 9 🙈 Anonymkode: e9eb8...634 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #14 Del Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (På 4.10.2024 den 21.59): man husker da dagen man sprutet for første gang, samme med dagen en fikk sitt første knull. Anonymkode: 11f02...ea7 Husker første gang for sex og med hvem, men dato ??? År ??? Anonymkode: 01255...48e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #15 Del Skrevet 5. oktober Barnehagealder. Tror første gangen må ha vært i badekaret med dusjen. Etter det eksperimenterte jeg med mye forskjellig. 🙈 Seksualitet har alltid vært en del av meg, og jeg har alltid fått orgasme. Anonymkode: e1b73...972 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 5. oktober #16 Del Skrevet 5. oktober Har ingen anelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #17 Del Skrevet 6. oktober De første gangene jeg kjente på det jeg senere skjønte var seksuell opphisselse var nok i slutten av barnehagealder., rundt 6 år kanskje. Var nok 10-11 år før onaneringen ble mer "systematisk" og hadde min første orgasme da jeg var 11 eller 12, om jeg ikke husker feil. Anonymkode: 158eb...7a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #18 Del Skrevet 6. oktober Gutt her. Tror jeg var 12 da jeg runket første gang. Men første spruten kom da jeg som 10-11 åring lekte ldoktor sammen med søskenbarnet mitt. Det hadde vi gjort fra vi var ganske små. Etter at hun hadde gjennomført en lengre inspeksjon av tissen min, ble den stiv og til slutt kom det en sprut. Vi ble ganske forbauset begge to... Anonymkode: bad63...665 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #19 Del Skrevet 6. oktober Tror jeg var rundt 12 år, en venninne hadde fortalt at det føltes godt å sprute vann på tissen med dusjhodet. Hun var misunnelig for vi hadde sparedusj med bra trykk. Ble lengre dusjer en stund der. Var mer utfordrende å få det til med fingrene. Anonymkode: 2d9cb...459 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #20 Del Skrevet 6. oktober 3-4 årsalderen. Skjønte ikke hva det var da, men var godt. Anonymkode: 386c6...777 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå