Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2006 #1 Skrevet 24. februar 2006 Noen her som har prøvd dette merket her http://www.keep-life-simple.com/ (SIMPLE) Som bl.a selges på Spar Kjøp.. Er 100% parfyme og mineralolje fri... Vet at cleansing wipsene er veldig populære, men noen som har prøvd noe annet i serien?
Gjest Gjesta Skrevet 24. februar 2006 #2 Skrevet 24. februar 2006 Jeg har prøvd en ansiktskrem for tørr hud, i flaske, og den var ganske god.
Gjest gjesta Skrevet 24. februar 2006 #3 Skrevet 24. februar 2006 Jeg har brukt to forskjellige kremer, en litt fet en og en fuktighetskrem, ansiktsvask og sminkefjerner i tillegg til wipes, og jeg synes ikke den er så ille altså. En venninne arvet en ene kremen min da jeg fikk ny av annet merke og hun er strålende fornøyd (hun har veldig tørr hud) og kommer nok til å bruke den fortsatt..
Hilde Skrevet 24. februar 2006 #4 Skrevet 24. februar 2006 Jeg har brukt Replenishing Rich Moisturiser og var egentlig veldig fornøyd med den, jeg har tørr hud. Men de sluttet å selge den på Vita, og jeg har ingen sparkjøp i nærheten, så da fant jeg noe annet..
Miss Marple Skrevet 24. februar 2006 #5 Skrevet 24. februar 2006 Mannen min bruker en after shave gel derfra, som han er helt avhengig av. Forhindrer nupper (jeg har lånt den jeg også, og den er faktisk ganske god...)
Dru Skrevet 24. februar 2006 #6 Skrevet 24. februar 2006 Jeg brukte skumrensen i en periode, og den likte jeg. Mest fordi det går an å fjerne øyesminke med den.
Gjest Gjesta Skrevet 24. februar 2006 #7 Skrevet 24. februar 2006 Det er mange her inne som sverger til øyensminkefjerneren derfra. Jeg bruker vannfast mascara, og selv om den hevder å fjerne det, trenger jeg sterkere skyts. Men til vanlig mascara er den flott.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå