AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #1 Del Skrevet 4. oktober 2024 Hei. Noen som kan hjelpe meg her? Lyset i taklampa er gått. Har kjøpt ny lyspære, men er redd for å gjøre feil når jeg skal fjerne den gamle lyspæra. Hvilken vei skal jeg skru? Redd jeg skal skru feil så glasset knuser og jeg får støt. Anonymkode: e88a4...95d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldus Skrevet 4. oktober 2024 #2 Del Skrevet 4. oktober 2024 Skru av lyset og vri pæra mot klokka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #3 Del Skrevet 4. oktober 2024 Noldus skrev (12 minutter siden): Skru av lyset og vri pæra mot klokka Jeg er 40, og må tenke meg om på hva "mot klokka" betyr etter årevis med digitale klokker 😂 Anonymkode: 51bc0...e22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #4 Del Skrevet 4. oktober 2024 Skru mot klokka. Slå av sikringen om du er i tvil, eller lysbryteren om den har en liten sort sirkel på seg. Anonymkode: d3bae...83a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #5 Del Skrevet 4. oktober 2024 Skru mot venstre. Anonymkode: 1e5ab...4ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #6 Del Skrevet 4. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skru mot venstre. Anonymkode: 1e5ab...4ac Skrur man ikke mot venstre uansett? Avhengig av hviken side av pæra du ser på? Anonymkode: 51bc0...e22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet 4. oktober 2024 #7 Del Skrevet 4. oktober 2024 (endret) Om en tenker på en klokke vil viseren gå mot venstre forbi kl 12 når en skal løsne - og mot høgre når en skal stramme. Som å styre en bil, alle biler er satt opp slik en snur øverste delen (kl 12) av ratt i den retning bilen skal svinge. På engelsk finnes et utrykk: "Lefty loosy righty tighty" Endret 4. oktober 2024 av TBL12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tantemor Skrevet 4. oktober 2024 #8 Del Skrevet 4. oktober 2024 Slike pærer sitter ikke så godt, så den løsner fort når du prøver å skru. Dette går bra, bare prøv 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldus Skrevet 4. oktober 2024 #9 Del Skrevet 4. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er 40, og må tenke meg om på hva "mot klokka" betyr etter årevis med digitale klokker 😂 Anonymkode: 51bc0...e22 Bra poeng 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå