AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #1 Skrevet 4. oktober 2024 Hei, hva sier dere on venner med fordeler “friends with benefits” med faren til ditt barn? Altså eksmannen som jeg er skilt i 3 år nå.. Anonymkode: 6ae46...8c1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #2 Skrevet 4. oktober 2024 Dersom det funker for dere er det vel greit. Husk å ikke gi barna falske forhåpninger. Anonymkode: d7a3f...5e8 1
Irak Skrevet 4. oktober 2024 #3 Skrevet 4. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei, hva sier dere on venner med fordeler “friends with benefits” med faren til ditt barn? Altså eksmannen som jeg er skilt i 3 år nå.. Anonymkode: 6ae46...8c1 Det hadde jeg tenkt var en dårlig ide... Spesielt med far til barna dine... Altfor mye som kan gå galt.... Nå er ikke jeg positiv til FWB i utgangspunktet i forbindelse til meg selv. Har forståelse for at andre liker dette konseptet så dømmer ikke sånn sett. 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #4 Skrevet 5. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 4.10.2024 den 13.32): Hei, hva sier dere on venner med fordeler “friends with benefits” med faren til ditt barn? Altså eksmannen som jeg er skilt i 3 år nå.. Anonymkode: 6ae46...8c1 Da er vi i samme båt Anonymkode: b238f...c5f
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #5 Skrevet 5. oktober 2024 Eneste jeg savner med ex'en er det fysiske. Men når jeg ikke har barna så har han dem. Uaktuelt med å stikke innom å forstyrre den andres samvær. Er jo skikkelig luksus med barnefri helg. Sex uten frykt for at noen våkner iløpet av natta, sene morgener etterfulgt av netflix nakne i sofaen Anonymkode: d98fd...0e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå