Gå til innhold

Er dette mulig??

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hei

Når man er inne på hjemmesiden til noe, er det da mulig for dem å fange opp e-mail adressen din? Min samboer har vært inne på en siden og nå får han e- mailer til sin outlook, selv om han ikke har oppgitt sin adresse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm.... hørtes rart ut det der.

På jobben kan vi kjøre ut en statistikk som viser hvor mange som har besøkt siden, f.eks. den siste dagen. Da vil vi også se hvilke firmaer som har vært inne på vår side. Om vi tar et firma som heter Ola Dunk AS og som har www.oladunk.no som web adresse, ja da kan vi se at noen fra dette firmaet har besøkt vår hjemmeside. Men vi kan ikke se hvilken person i dette firmaet som har vært innom eller e-post adressen til denne personen.

Hadde vært kjekt det :D

Finnes det program som kan fikse slik informasjon vil jeg gjerne vite om det assa :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er muleg, ja. Men kva det krever av innstillingar og slikt er eg ikkje sikker på. Kombinasjonen Internet Explorer og Outlook (Express) er sårbar for den slags (så vidt eg har fått med meg) men korleis det er om du brukar andre epost-program/nettlesarar, det veit eg ikkje. Håpar ikkje det er råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...