AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #1 Del Skrevet 4. oktober 2024 Jada, så fikk jeg beskjed i dag om at leiligheten jeg hadde bestilt var blitt avbooket av hotellet🤬 Jeg skal til Oslo 16-18 oktober, trenger å kunne parkere i umiddelbar nærhet til stedet vi skal bo, foretrekker leilighet. Noen anbefalinger? Hadde vært greit om det var i nærheten av enten Pilestredet eller A-hus. Anonymkode: f545a...3cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 4. oktober 2024 #2 Del Skrevet 4. oktober 2024 A-Hus ligger på Lørenskog, et godt stykke unna Oslo. Har du sjekket Airbnb? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #3 Del Skrevet 4. oktober 2024 newman01 skrev (9 minutter siden): A-Hus ligger på Lørenskog, et godt stykke unna Oslo. Har du sjekket Airbnb? Skal på avdelingen i Tr.heimsveien🙂 Og på Airbnb står det ikke om det er heis i bygget eller om leilighet er på bakkeplan. Noe som er viktig for oss siden en av oss er bevegelseshemmet. Anonymkode: f545a...3cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #4 Del Skrevet 4. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Skal på avdelingen i Tr.heimsveien🙂 Og på Airbnb står det ikke om det er heis i bygget eller om leilighet er på bakkeplan. Noe som er viktig for oss siden en av oss er bevegelseshemmet. Anonymkode: f545a...3cc Da skal du vel til Aker Sykehus og ikke A-hus? Det er to forskjellige sykehus. Anonymkode: 4c889...e8b 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #5 Del Skrevet 4. oktober 2024 Noen grunn til at du vil bo ved Pilestredet? Anonymkode: 0a1fc...087 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #6 Del Skrevet 4. oktober 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Noen grunn til at du vil bo ved Pilestredet? Anonymkode: 0a1fc...087 P-hus tenker jeg…? Som TS kjenner til fra før el.lign Anonymkode: 8e2fb...1fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #7 Del Skrevet 5. oktober 2024 Eldre bygg i sentrum er uten heis. Et mer moderne bygg på over 4 etasjer vil ha heis. Ellers må du skrive melding å spørre. Er det Aker sykehus så er det veldig greit å kjøre til fra de aller fleste steder og Pilestredet er ikke akkurat nærmeste nabo. Så jeg ville muligens sett på et området som ikke er sentrum, viss parkering er viktig og jeg ikke er på turist tur. Anonymkode: 92c83...232 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #8 Del Skrevet 5. oktober 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Noen grunn til at du vil bo ved Pilestredet? Anonymkode: 0a1fc...087 Skal henge der om kvelden, siden vi har venner som bor der. Anonymkode: f545a...3cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #9 Del Skrevet 5. oktober 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Da skal du vel til Aker Sykehus og ikke A-hus? Det er to forskjellige sykehus. Anonymkode: 4c889...e8b Ohh takk, da lærte jeg noe nytt! Ikke så lett å orientere seg i storbyen for ei fra bygdeNorge. Anonymkode: f545a...3cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #10 Del Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 5.10.2024 den 8.21): Ohh takk, da lærte jeg noe nytt! Ikke så lett å orientere seg i storbyen for ei fra bygdeNorge. Anonymkode: f545a...3cc Har du kart på mobilen kan du finne frem i tykkeste jungelen enten du er fra bygdeNorge eller fra Gokk. Anonymkode: ec759...fd4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #11 Del Skrevet 7. oktober 2024 Det ligger en leilighet på AirBnb de datoene til 1188 på Tonsenhagen. Er første etasje, og i det området er det gratis gateparkering. Kort vei til Aker og 31-buss rett ned til sentrum. Anonymkode: 307ed...03e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #12 Del Skrevet 7. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det ligger en leilighet på AirBnb de datoene til 1188 på Tonsenhagen. Er første etasje, og i det området er det gratis gateparkering. Kort vei til Aker og 31-buss rett ned til sentrum. Anonymkode: 307ed...03e Gateparkering i Oslo er ikke bare bare.. det ville jeg ikke anbefale. Har familie ikke langt unna det området og er ikke ledig parkering rundt dem. Tror poenget med tråden er at de vil ha en garantert fri parkerings plass rett der de skal bo da de er avhengig av bilen og ikke kan kjøre kvartal opp og kvartal ned for å lete etter parkering. Anonymkode: 92c83...232 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 8. oktober 2024 #13 Del Skrevet 8. oktober 2024 Gateparkering i Oslo er for beboere i de fleste områder, og det forutsettes beboerkort. Det går an å betale for plass selv om man ikke bor i bydelen, men da må man betale. Men man er ikke akkurat garantert å finne plass alltid da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #14 Del Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Gateparkering i Oslo er ikke bare bare.. det ville jeg ikke anbefale. Har familie ikke langt unna det området og er ikke ledig parkering rundt dem. Tror poenget med tråden er at de vil ha en garantert fri parkerings plass rett der de skal bo da de er avhengig av bilen og ikke kan kjøre kvartal opp og kvartal ned for å lete etter parkering. Anonymkode: 92c83...232 Bor i området selv, og får alltid parkere omtrent der jeg vil. Aldri mer enn 50m å gå, hvertfall. Ingen beboerparkering her (ennå). Anonymkode: 307ed...03e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå