Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Hvilke tidlige symptomer hadde dere før positiv graviditetstest? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen. Selv om jeg fikk testet først en uke etter uteblitt mens.

Anonymkode: 41e39...8bd

• Liker 1
Skrevet

Hadde heller ingen 

Anonymkode: 86846...c6f

Skrevet

Hadde ingen jeg heller

Anonymkode: c3173...c7e

Skrevet

Ble plutselig ekstremt trøtt og sovnet på soffaen flere kvelder på rad ( jeg er ei nattugle til vanlig). Og veldig kvalm hver gang vi skulle ut å kjøre bil. Dette var før Ikm. Graviditet var ikke i tankene mine engang, da det ikke var planlagt. 

Anonymkode: 50ddf...10c

Skrevet

«Mensmurringer». Når mens aldri kom tok jeg en test som var positiv. Var ikke et planlagt svangerskap, pillen sviktet, så en graviditet var ikke helt det jeg hadde forventet når jeg fikk de typiske «mensmurringene» jeg vanligvis får 

Anonymkode: ed4ca...c65

• Nyttig 1
Skrevet

Ømme bryst og tisset flere ganger om natten. 

Anonymkode: 120c8...4aa

Skrevet

Ingen. Samme dag som positiv test fikk jeg milde kramper i livmoren. Det varte til uke 10. Ellers ikke symptomer før i uke 5. Det gir ikke helt mening at man skal ha symptomer på graviditet uten HCG i blodet (altså når egget ikke enda har festet seg).

Anonymkode: 1a2db...972

• Liker 1
Skrevet

Milde kramper/ubehag i magen og diare. Tok egentlig bare en test pga mensen ikke kom og jeg ønsket å forsikre meg at jeg ikke var gravid før jeg bestilte legetime (for å finne ut hvorfor jeg hadde ubehag i magen). Testen kom ut positivt og både jeg og samboer ble like sjokka begge to. Det var ikke planlagt og jeg gikk også på p-piller. 

Skrevet

Happy nipples 😂

Anonymkode: fcceb...b41

Skrevet

Hadde kjempe ømme nipler, noe som var veldig rart ettersom jeg nesten har null følelse til vanlig. Brystene ble noe større. Kunne også kjenne blodet «dunke» eller «strømme» ned til livmoren om jeg lå på magen. Uvel. Ble ganske tidlig mye irritert også, men jeg var sinnagravid 😅 Vi prøvde aktivt, så jeg var ganske obs på symptomer. 

Anonymkode: bb314...ce7

Skrevet

Jeg fikk veldig høy puls, det var det første som skjedde til meg.

Anonymkode: b2510...bc8

Skrevet

Med nummer en og to: trøtthet og ømme pupper. Er gravid med nummer tre nå og har hittil ingen symptomer🤌🏼

Skrevet

Jeg måtte plutselig stå opp hver natt for å tisse, og for å spise!

Brakk meg også av noe jeg så i en søledam.

Jeg var helt sikker på at jeg var gravid før jeg fikk positiv test.

Skrevet

Mensmurringer. Ellers ingen.

Skrevet

Veldig ømme pupper allerede 5-6 dpo, mer trøtt, hetetokter og økt puls, smerter/ fort sliten i øverste del av ryggen. Kroppstemperaturen steg også. Fikk aldri noe PMS som jeg pleier å få siste uken før mens og heller ingen menssmerter før mens. Testet positivt rundt 11 dpo. 

Anonymkode: 3fdde...ef6

Skrevet

Før uteblitt mens? Ingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...