AnonymBruker Skrevet 22. mars #101 Del Skrevet 22. mars Med meg gikk det veldig bra To unger og verdens vakreste dame ❤️ Anonymkode: 749d9...51d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #102 Del Skrevet 22. mars Han var ikke skoleflink, mer en "bråkmaker". Men snill var han. Fullførte aldri noe av det han begynte på på vgs. Han har toppjobb i Coop. Spist noen måltider/tatt noen øl med han her og der når jeg har møtt han i voksen alder. Fremdeles kjekk, snill og sympatisk, men betydelig roligere😅 Anonymkode: bc57c...34c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #103 Del Skrevet 22. mars Selger og bruker narkotika. Anonymkode: a2aa2...d7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #104 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (På 19.3.2025 den 10.40): På barneskolen hadde jeg 0 interesse av gutter og ingen formening om noen av de var kjekke, våknet på ungdomsskolen da 😁 den kjekkeste i paralellklassen er familiefar i dag, flott fyr. Den andre er ufør pga hjerneskade, flott fyr som bruker dagene på å si fine ting til alle han møter men han er på nivå 13 år desverre. Anonymkode: 4cbce...dde Han bor vel ikke tilfeldigvis i Rogaland? Anonymkode: 208fd...280 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
princeofithilien Skrevet 23. mars #105 Del Skrevet 23. mars Han jeg tenker på var ikke egentlig spesielt kjekk, men alle jentene i klassen var forelska i ham likevel, han hadde bare noe ved seg - og han har blitt overlege faktisk! Ellers vet jeg ingenting om han har familie eller hvordan han ellers lever. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #106 Del Skrevet 23. mars Han jeg og flere "siklet etter" jobber på kontor i en større by. jo, og så ble han homo viste det seg til slutt. Vi skjønte det ikke den gangen, men forstår nå at han liksom var litt for pen til å være hetro 🤪 Anonymkode: fac4a...080 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #107 Del Skrevet 23. mars Kjekkeste fra ungdomsskolen: narkoman, døde av overdose i 2023. Anonymkode: b9dbc...054 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #108 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (På 4.10.2024 den 14.57): Jeg føler generelt at det ofte går bedre i livet med de mest populære guttene fra klassen, enn de mest populære jentene. Noe av årsaken er kanskje at popularitet blant jenter veldig ofte var knyttet mot utseende, mens de mest populære guttene ofte var morsomme, alltid en god replikk, flinke i sport osv. Mange av de populære jentene var jo direkte slemme, likevel ønsket man gjerne å bli likt av dem. Anonymkode: 6e0b1...634 Godt observert, men i denne tråden er det jo snakk om den kjekkeste fyren, altså er det utseende det er snakk om. Når det er sagt, er det nok (var i hvert fall) mange av de peneste jentene som fokuserte kun på utseende og utseenderelaterte hobbyer og ikke brydde seg så mye om andre ting som utdanning osv. Anonymkode: d3943...ee8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #109 Del Skrevet 23. mars Den ene ble rusmisbruker, er nykter nå og er fortsatt pen som snart 50 åring. Fikk aldri noen utdanning og har ymse butikkjobber og utplasseringer gjennom nav. Den andre døde brått og uventet av akutt sykdom i tidlig førtiår. Han holdt seg pen og hadde et ok liv med jobb, barn og kone når han døde. Veien dit var dog ikke helt rett frem. Anonymkode: daff3...d52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #110 Del Skrevet 23. mars Den kjekkeste gutten på skolen ble jeg kjærester med, vi begge ble flyttet fra foreldre og til institusjon, han ble rusavhengig, utviklet schizofreni og tok od på en buss. Anonymkode: 85c49...762 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #111 Del Skrevet 24. mars Jobber på P3 og fikk nylig baby. Har to barn fra før og ny samboer nå. Anonymkode: 090e9...bb1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #112 Del Skrevet 26. mars Kjekkeste har blitt gynekolog. Anonymkode: 60d2a...bd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #113 Del Skrevet 26. mars Han blåste av seg hodet for flere år siden. Anonymkode: abbc9...eb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #114 Del Skrevet 26. mars Kjekkeste på barneskolen ble doplanger, kjekkeste på ungdomsskolen ble narkoman og kjekkeste på videregående tok selvmord. Anonymkode: 44678...3ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:13 #115 Del Skrevet fredag kl 15:13 Psykolog. Fortsatt like kjekk. Jeg hadde daua om jeg hadde fått en sånn kjekkas som psykolog😅🤣 Anonymkode: ac511...3fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:21 #116 Del Skrevet fredag kl 15:21 Han bor i drittbygda, ingen utdannelse, bare naver, ingen kjæreste/ektefelle ingen barn Anonymkode: d2fb3...3f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:03 #117 Del Skrevet fredag kl 16:03 Kan ikke huske at vi hadde «skolens kjekkeste» på noen trinn, så får nevne de jeg var forelsket i. Har null kontakt med dem, så jeg har googlet litt: På ungdomsskolen: rocka type som kom fra et temmelig dysfunksjonelt hjem, så ut som en badboy men var faktisk veldig snill og real. Nå: Eier og driver en liten rørleggerbedrift, finner ingenting om sivilstand. Ser ut som han har holdt seg godt, alderen tatt i betraktning, er lett gjenkjennelig på bilder selv om han har droppet badboy-looken. På videregående: Alternativ, litt fjern fyr som gjorde det bra på skolen, nå psykiater, gift eller samboer og minst ett barnebarn. Han ser egentlig bedre ut nå enn før. (Han lignet på rollefiguren «Carl» i Love, Actually, og ser nå ut som en velpleid, middelaldrende utgave av ham.) På studiet: Selvsikker, kjekk mann som vel fikk dem han pekte på (han pekte aldri på meg), jobber nå i det yrket vi utdannet oss til, skilt to ganger (har jeg hørt), vet ikke om det er barn i bildet. Han er ikke kjekk lengre, for å si det mildt. Vi er alle i femtiårene. Og det var faktisk gøy å se dem igjen på bildene! Anonymkode: 71f1e...ed8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sententia Skrevet søndag kl 23:52 #118 Del Skrevet søndag kl 23:52 Barneskolen: Fortsatt veldig kjekk, og blir headhuntet fra en toppjobb til en annen innen sitt felt. Ungdomsskolen: Lærer og musiker. Fortsatt en pen mann, men ikke på det nivået han var Videregående: Lege og veletablert med ei like pen dame! Den morsomste er han vi alle syns var «stygg» på barneskolen. Han var jo ikke stygg, bare veldig tynn og «skranglete». Han er nå den kjekkeste av dem alle. Virkelig blitt en utrolig pen mann! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 00:14 #119 Del Skrevet mandag kl 00:14 Ungdomsskolen: Skilt og ligget med halve bygda, har 3 barn med 3 forskjellige damer, kjører lastebil. Videregående: Forlovet med meg, god jobb og bor på gård. Anonymkode: a0fa3...ad5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 06:12 #120 Del Skrevet mandag kl 06:12 Ungdomsskolen: gått langt i retning bohem/hippie. Lever svært alternativt, har barna på hjemmeskole. Hadde sin peak på ungdomsskolen VGS: lege, gift og to barn. Ser ut som han er 20 år eldre enn det han er. Peaket utseendemessig på VGS, men har nok et veldig bra liv Anonymkode: 4afa6...d50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå