Gå til innhold

Kjekkeste fyren på skolen - hva gjør han nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det ser ut som han er mekaniker og med i en motorsykkelklubb med noe dårlig rykte...

Han var sååå fin. litt vilter, men likevel en veldig snill og morsom fyr på mange måter. Han ser jo ikke dårlig ut nå heller, men men det er et litt tvilsomt drag over han. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Han ser litt herjet ut på en måte, selv om han er en flott mann. 

Anonymkode: b19cb...c62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg føler generelt at det ofte går bedre i livet med de mest populære guttene fra klassen, enn de mest populære jentene. Noe av årsaken er kanskje at popularitet blant jenter veldig ofte var knyttet mot utseende, mens de mest populære guttene ofte var morsomme, alltid en god replikk, flinke i sport osv. Mange av de populære jentene var jo direkte slemme, likevel ønsket man gjerne å bli likt av dem. 

Anonymkode: 6e0b1...634

I klassen min vil jeg ikke si at de pene jentene var noe slemmere enn de mindre pene. Klassen min var svært delt hvor jentegruppene mislikte hverandre intenst og også kunne være temmelig stygge mot hverandre. Men de mindre pene jentene og mindre populære jentene kunne være akkurat like giftige. 

Angrer faktisk selv på hvordan jeg oppførte meg på ungdomskolen. Jeg var med å fryse ut noen. 

Anonymkode: 13a81...e53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barne, ungdomsskolen og videregående: politimann, giftet seg og fått barn med hun han møtte etterhvert. De er fortsatt sammen og lever nok et A4 og flott liv ilag. 

Høgskolen: Han ble høyt utdannet innen økonomi, giftet seg og fikk barn med ei men fikk hjerneblødning og vært i sykkelulykke mm noe som lagde litt krøll virker det som. Han er i lag med ei ny ei nå. Ser ut som han har det bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ene i paralellklassen gikk for å være veldig kjekk, men dessverre var han allerede halvveis narkoman i 9. klasse. Tror han er narkoman i dag, hvis han i det hele tatt lever. Blond, blåøyd, vikingkjekkas den gangen.

I min klasse gikk det en blond fyr også, som liksom var både den mest populære og "lederen" i klassen, og den kjekkeste som fikk alle damene han ville ha. Han ble også narkoman. Senere i tidlig voksen alder viste det seg at han var egentlig homo, og bodde sammen med sin mannlige partner. Det visste ingen den gangen han bedåret jentene på skolen..! Jeg har snoket litt på nett, og finner at han ser ut til å ha rensket opp i livet sitt og kuttet ut narkotika. Han jobber med noe designgreier på data, og bor ikke lenger i Oslo, ser det ut til. Gode og overraskende nyheter da, jeg trodde han var død, faktisk, siden han var sånn på kjøret i ungdommen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er etablert med kone nr to og et par barn. Han var ekstremt kjekk, sånn filmstjernepen, og drev med idrett, nå er han bælfeit. Hadde aldri i livet kjent ham igjen på gata. Men sikkert en hyggelig fyr, han ser i hvert fall blid ut.

Anonymkode: 16c1c...5e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Merkelig nok så er den egenskapen attraktiv for kvinner 

Anonymkode: e954f...b53

Kun i fantasien til incels og andre bitre, kvinnehatende menn (eller good guys/snille menn, som de liker å kalle seg selv).

Anonymkode: b22b2...34f

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes aldri at vedkommende var kjekkeste fyren på skolen, men det svermet en diger jentegjeng rundt ham hele tiden. Så i manges øyne hadde han vel en viss karisma og ble regnet som "den kjekkeste" på skolen. Han er gift med hun han ble sammen med da han var 20, hun var 14 da. I stedet for å overta familiebedriften, surret han rundt med diverse svadautdannelser før han endte opp som ungdomsskolelærer. Jeg så ham i et badeland da vi begge var småbarnsforeldre, og for å være dønn ærlig: han så skikkelig bleikdvask ut. Tynn i håret også, med stor måne.

Anonymkode: 7a22b...76b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ene var et helt fantastisk menneske, som jeg var god venn med, og kjæreste med en stund. vi hadde begge traumatisk barndom. Så vi hang ute sammen, etter alle de andre måtte hjem. Vi ville ikke gå hjem før foreldrene våres sov. Men han endte opp som narkoman. Verste er at han døde da han var blitt rusfri, men var nok så store skader på kroppen. Etter så mange år som narkoman. Jeg hadde kontakt med han i ny og ne, og han var bare fantastisk, som brydde seg om de rundt seg.

Han andre tok over firmaet til faren, gjør det bra, er gift og har 2 barn. Det som er festlig er at han hadde en lillebror, som ingen syntes var kjekk. Men nå i dag, så er lillebroren helt klart den kjekkeste av de 2.

Anonymkode: 536ec...e9f

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde en som var skikkelig kjekk og fin på ungdomskolen, trinnet over meg. Verdens fineste og snilleste også. Han er i dag psykolog og det kler han.

På vgs hadde vi også en utrolig kjekk gutt på samme alder som meg. Vi holdt litt på også. Han er i dag lege. 

De mest populære jentene er i dag sykepleierne, leger, revisorer, ingeniører og lærere. 

Anonymkode: 8b9cc...a90

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun fikk barn rundt 20-21 år. Giftet seg. Lever et tilsynelstende lykkelig liv med 9-16 jobb, hytte på fjellet, to ungdommer som virker veldig kjekke. Kjernefamilie utad

Anonymkode: 346bb...8d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to kjekkeste på barne-og ungdomsskolen er hhv bonde og nærmest løsarbeider. Bonden er gift med kjæresten fra ungdomsskolen, har tatt over gården hjemme, har to barn og fester fortsatt med den samme gjengen i helgene som han gjorde den gangen. Han er fortsatt kjekk, blid, hyggelig og sjarmerende, men han er en surrekopp og har økonomiske problemer. Han andre tok aldri noen utdannelse, men han har alltid jobba. Han rigger scener til festivaler og konserter, har jobbet i radio, som tatovør, i steinbrudd osv. Han er gift og skilt et par ganger, har barn fra to kull, om ikke tre og er samboer med en bekjent av meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han kjekkeste på ungdomsskolen er blitt psykolog. Om mulig enda kjekkere nå 😅

På videregående kan jeg ikke huske at jeg synes noen var en utpreget kjekkas, jeg var forelska i en nerdete fyr som ikke var spesielt kjekk. 

På universitetet var den kjekkeste fyren fotballspiller på Rosenborg 😄

Anonymkode: dcfdd...4c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har blitt litt langhåret og litt skjeggete, fått litt mage, er på barnekull nr 2 og jobber som saksbehandler i NAV. Bosatt i hjembygda si.

Anonymkode: 7bbb9...b02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Spiller i et av Norges mest kjente band 😀

Anonymkode: b4c05...a85

Gikk du på skole med Morten Harket? 

Anonymkode: 12cfe...4f3

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En er lege og den andre er arkitekt. Likte best de smarteste, jeg. En annen som alle syntes var kjekk har blitt mislykket musiker og tviholder på ungdomsstilen.

Anonymkode: 5b34e...41a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekkeste på ungdomsskolen fikk en god utdannelse, høyt betalt jobb, kone og barn. Og tok selvmord for noen år siden.

Anonymkode: 6403f...7da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...