Coachshinny Skrevet 20. mars #81 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (På 4.10.2024 den 13.50): Merkelig nok så er den egenskapen attraktiv for kvinner Anonymkode: e954f...b53 Ikke så uvanlig det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 20. mars #82 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (På 4.10.2024 den 17.10): Den "peneste" gutten i mitt kull, den alle ville henge med den gang havna på skråplanet så til de grader, hva han gjør nå aner jeg ikke men det siste jeg hørte var at han var inne for avrusing for sikkert 50 gang.. Den "peneste" jenta har vært gift og skilt fem ganger og sliter med mentale problemer, inn og ut av institusjon mens barna bor hos sine fedre. I motsetning til den mest "nerdete" gutten som er en av eliten i forretningsverden med alt på stell og den "styggeste" jenta som alle stengte ute, mobbet og var ganske grusomme med er en av de flotteste på vår alder og har tilsynelatende klart seg veldig bra. Ganske ironisk når man ser at det virker å være en gjenganger i svarene - at det går slik.. Anonymkode: ab390...767 Hei. Det der er gjenkjennbart og ikke uvanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 20. mars #83 Del Skrevet 20. mars Har ikke peiling. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #84 Del Skrevet 20. mars Kjekkeste på skolen har blitt 52 år, og er fremdeles kjekk, selv om han aldri ble min. Anonymkode: ae996...996 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 20. mars #85 Del Skrevet 20. mars (endret) Nr. 1: Ble IT-gründer og er idag styregrossist i en europeisk hovedstad. Møtte ham tilfeldig for noen år siden. Da hang han med en kvinne som var ynge enn barna hans. Nr. 2: Døde av plutselig sykdom rett etter VGS. Nr. 3: Døde i utlandet som soldat. Etterlot seg kone og barn. Av jentene er det påfallende mange som blomstret tidlig og som var avblomstret før de var 30, mens de anonyme tok lang utdannelse og dannet gode familier med ditto menn. Endret 20. mars av Snok1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #86 Del Skrevet 20. mars Han er død Anonymkode: 1e4df...55d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #87 Del Skrevet 20. mars Han er gift med hun han ble sammen med på videregående, har barn, hund, villa og god jobb. Og er irriterende nok nøyaktig like pen som han var. Og faktisk mye hyggeligere og mer empatisk enn da han var ung og høy på å være den alle jentene siklet etter. Anonymkode: 2221a...1f2 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. mars #88 Del Skrevet 20. mars Han er rørlegger, har samboer og 3 barn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #89 Del Skrevet 20. mars Han er rusmisbruker og DJ i Oslo. Tre av de kjekkeste endte opp slik (alle er faktisk DJ også og henger sammen i Oslo). Han ene har nå flyttet litt hjem midlertidig (vi er fra langt unna Oslo) siden han tjente lite på DJ-jobben, så han tar litt vakter som tilkallingsvikar for å tjene penger. Med rusmisbruker mener jeg ikke nødvendigvis tunge rusmisbrukere, de bor ikke på gata. Men de har rusproblemer. Han ene sliter ekstra mye (mer enn de andre) og er i et veldig dårlig miljø. Anonymkode: e6ab0...d14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #90 Del Skrevet 20. mars Den jeg mente var den kjekkeste har det gått helt ok med. Han er enslig med småbruk på landet. Helt til jeg fant han igjen da. Nå er han ikke enslig lenger! Anonymkode: 4b995...6c2 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #91 Del Skrevet 20. mars Han jeg crushet mest på på ungdomsskolen fikk en drøss med unger, og etter hvert ble barnemoren lei av at han er så sur av seg (han klarte faktisk å få de fleste på u-skolen til å tro at han var en blid og gøyal fyr, helt frem til du utsatte ham for samme humor som han likte å utsette andre for, da kunne han bli krenket og veldig usjarmerende). Hun gikk fra ham, nå driver han svært småskala i en primærnæring mens hun har alle ungene. En annen kjekkas har vokst opp til å bli helt utrolig kjekk, har dame jeg håper han trives med og en jobb som neppe griper mye inn i fritiden hans, sånn at han har tid til interessene sine. Jeg husker ikke hvem som ble regnet som den mest populære på vgs, for på den tiden var jeg lite interessert i populære gutter. Jeg hadde en kort interesse for en fyr som nå er i en ufaglært stilling på samme arbeidsplass som meg. Jeg tror han irriterer seg like mye over meg som jeg irriterer seg over hvordan han gjør jobben sin. Ja, og så var jeg ytterst kort sammen med en som jeg møtte på mange år etterpå. Han er sammen med ei som egentlig er mest interessert i å ha treff med andre damer, mens han ser på. Han la meg til på snap og prøvde å invitere meg på besøk en gang mannen min og kjæresten hans var bortreist, og lokket med at han og en betydelig yngre fyr satt i hot-tuben og hadde øl. Jeg ble hjemme. Han jeg har slått klørne mine i er en som vokste opp ikke så langt fra meg, men jeg visste aldri hvem han var. Og skal jeg dømme ut fra bilder av ham var han nok aldri regnet som den kjekkeste da han var 19, men jeg tror at om jentene på vgs skulle delt ut en «mr congeniality-pris», så ville han fått den. Nå har han blitt voksen og veldig kjekk. Han trenger egentlig ikke å være kjekk eller populær for min del, for det viktigste er at vi har det bra sammen, men jeg tror faktisk han regnes som å være både kjekk og hyggelig ❤️ Anonymkode: cd42a...271 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #92 Del Skrevet 22. mars Avstandsforelskelsen min på barneskolen bor i samme lille bygd enda, gift med ungdomskjæresten sin, jobbet seg opp til lederstilling i firmaet han alltid har jobbet i - sikkert i førti år nå. Møtte han tilfeldig ifjor, var ikke en brøkdel så pen som før. Han fra ungdomsskolen tok livet sitt nettopp, har vært gift og hadde barn, tilsynelatende vellykket mann. Men rett før pensjonsalderen slår inn, så valgte han bort livet. Anonymkode: c10a6...896 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #93 Del Skrevet 22. mars Jeg var sammen med den kjekkeste i bygda men så gjorde han det slutt pga en misforståelse. Og da hadde ikke jeg nok selvtillit til å oppsøke han og snakke. Men nå har håret blitt borte og hode er avlangt og han er slett ingen kjekkas lenger. Så kanskje jeg ikke tapte på det. Anonymkode: 1b8d4...7f9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #94 Del Skrevet 22. mars Ballets konge og dronning på ungdomsskolen er gift og har to barn( en gutt og en jente med to års mellomrom), pent hus, fet bil og reiser hvert år til spania. De har begge gode jobber og et tilsynelatende uproblematisk liv. De er så perfekt familie at jeg nesten ikke kan tro det er sant😅 den peneste på videregående? Jeg må ha sovet i timen, for jeg er litt usikker på hvem det var, men han som var russepresident er nå samboer med sin homofile partner. Jobber i kultursektoren. Anonymkode: cf310...6f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #95 Del Skrevet 22. mars Ene har en høy stilling i oppdrettsnæring og er lokalpolitiker, barn og kone og er fortsatt veldig kjekk. Den andre døde av overdose av heroin (!) i 20-årene. -merkelig, de var bestekompiser, spreke og sporty, drev med langrenn, håndball og fotball. Jeg skjønner ikke hva som førte til at den ene begynte med narkotika? De pleide ikke drikke på fest engang?! Anonymkode: b047f...ecf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #96 Del Skrevet 22. mars Meg over, mest populære jenta jobbet lenge i kantina på en skole som kokk, men er i dag ufør. Hun var veldig hyggelig! Har lagt veldig på seg, og er blitt lut etter sykdom. Synd. Anonymkode: b047f...ecf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #97 Del Skrevet 22. mars Må si som flere: "den som ble regnet som kjekk". Betyr ikke nødvendigvis at personen var så veldig kjekk, men dette "noe" ga en x-faktor som gjorde han eller henne til "stjerne". De som var populære/kjekke på barneskolen: Han ene oppfattet jeg som litt klysete og femi på den tida, og er nå etablert skuespiller og ganske barsk og mandig. De to andre kjekkasene fra barneskolen gikk jeg også med på ungdomsskole med, og begge ser ut til å leve gode liv i dag. Alle tre er kjekke den dag i dag, og lever i stabile forhold nå selv om to av de har vært gjennom samlivsbrudd med partneren de fikk barn med. Han ene er fremdeles sammen med "hun pene og kule" han ble sammen med VGS, og de er et flott par! En av de var ikke spesielt snill i oppveksten, men tror det kan skyldes at de ikke var så hyggelig på hjemmebane, uten at det er noen unnskyldning for å være slem mot andre. Anonymkode: 5da26...b15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #98 Del Skrevet 22. mars Barneskole: Anleggsarbeider, forlovet og bor fortsatt i hjembygda. Ikke like kjekk lenger. Ungdomsskolen: Jobber med eiendom, singel med ett barn. Er enda mer kjekk idag enn på ungdomsskolen. VGS: Vet ikke jobb, men har hatt samme kjæresten i flere år. Fortsatt like kjekk, og fortsatt like hyggelig som den gang. Anonymkode: 79b28...dcc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 22. mars #99 Del Skrevet 22. mars Som mann kan jeg ikke vurdere akkurat hvem som var kjekkest, men de har iallefall fått dame og barn og er suksessfulle ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #100 Del Skrevet 22. mars Folkeopplysning: Det heter rusmiddelavhengig. https://sml.snl.no/narkoman Anonymkode: 89448...73d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå