Gå til innhold

Kjekkeste fyren på skolen - hva gjør han nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kjekkeste lyshårede gutt på ungdomsskolen - nå stygge tenner, byggebransjen, skilt 2 barn

Kjekkeste mørkhårede på ungdomsskolen- nå uten hår, salgsbransjen, gift 2 barn

Kjekkeste lyshårede på vgs - nå uten hår, salgsbransjen, gift 3 barb

Kjekkeste med mellommørkt hår - fortsatt kjekk 50 år, salgsbransjen, samboer 1 barn

Gikk med samme 1-9 trinn. Kun 1 som tok utdanning flyttet hjem til hjemsted etter utdanningen, men veldig mange til nærmeste by, jeg flyttet langt bort.

Anonymkode: 4473b...177

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Svært farlig å være kjekkest i klassen basert på denne tråden. 

Anonymkode: 6e0b1...634

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 19.3.2025 den 14.59):

Svært farlig å være kjekkest i klassen basert på denne tråden. 

Anonymkode: 6e0b1...634

Ekspander  

Du har vel hørt om ”peaked in high school”

Anonymkode: 4473b...177

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han er helikopterpilot i redningstjenesten. Alltid vært svært sporty, fortsatt ufattelig flott og veltrent i en alder av 40, gift og to nydelige barn. 

Anonymkode: 158fe...2ea

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjekkeste gutten på skolen, var 2 år eldre enn meg, og sååå nydelig og tøff. Han er fremdeles den kjekkeste jeg vet om, og vi har vært gift i 30 år❤️❤️

Anonymkode: a81ef...b98

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Eiendomsmegler.

Anonymkode: fd476...ef3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som slår meg, guttene i gamle klassen har giftet seg med damer et par yngre enn oss. Men, de er stødige mannfolk.   Kjekkeste gutten gjorde noe ulovlig og havnet i fengsel. Når dette er sagt, hadde elsket å møte han igjen. Han har startet et nytt liv etter fengsel. Men jeg ville spurt om barndom og oppvekst. I dag som voksen tror jeg ikke han skjønte hvor vi var forelsket i han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Som 18 åring kjørte han altfor fort med sin spreke bil og endte opp som grønnsak i rullestol og uten språk og med stor hjerneskade. Etterhvert så endte han opp i en bolig for trafikkskadde, å såvidt jeg vet så lever han enda. Han ville vært 60 år i år, så dette skjedde for 42 år siden. Veldig tragisk :( 

Anonymkode: be2bc...018

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 19.3.2025 den 18.09):

Som 18 åring kjørte han altfor fort med sin spreke bil og endte opp som grønnsak i rullestol og uten språk og med stor hjerneskade. Etterhvert så endte han opp i en bolig for trafikkskadde, å såvidt jeg vet så lever han enda. Han ville vært 60 år i år, så dette skjedde for 42 år siden. Veldig tragisk :( 

Ekspander  

Glemte jo å få med at han krasjet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ungdomsskolen: Psykolog. Passer han veldig godt, da han er er fantatisk menneske😊

Videregående: En eller annen form for lege. Glad på hans vegner, var det han ville bli. 

Anonymkode: 8b9cc...a90

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Aaaaner ikke. Det er meg revnende likegyldig. Klarer ikke en gang å komme på hvem den "kjekkeste" gutten var😂

Anonymkode: e6699...6fa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er to stk jeg husker alle jentene omtrent dånte over på ungdomsskolen.  Ene bor i USA og jobber som regissør, andre driver med idretten sin proffesjonelt og livnærer seg av det.  Så de gjorde det begge bra 😊 

Anonymkode: bc09e...0b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han er kirurg. Det har gått bra med ham, han er gift og har barn. Dama hans jobber med det samme som meg, men hun er nok mye mer intelligent. Vi var sammen på videregående (jeg og han kjekke) men han var bedre enn meg på de fleste områder, flinkere og med mer selvkontroll, mer intelligent og mer intellektuelt nysgjerrig. 

Nå er jeg gift med en som minner litt om ham..pen, flink og snill.

Anonymkode: c7d45...eee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kjekkeste på barneskolen er advokat. Kjekkeste på ungdomsskolen ble fyllik og psykisk syk. Kjekkeste på vgs er gift med en venninne av meg, og ingen forstår at hun holder ut. Han sier ingenting. Kommuniserer via hm og nikk. Jobber på kontor i kommunen. 

Anonymkode: e12c8...61a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjekkeste på barneskolen vet jeg faktisk ikke. Er venner på Facebook, men han poster aldri noe. Ingenting om hverken barn eller kone. Vet bare at han flyttet langt vekk,og har ikke sett han siden u-skolen. 

En av de kjekke på u-skolen er faktisk gift med min kollega og har tre barn med henne. Stødig og snill familiefar. 

Kjekkas nr to har slitt med diverse alkohol og stoff. Har ett barn,men har hørt at det ikke er så mye kontakt, naturlig nok. Så han for noen år siden,og kunne ikke tro at jeg syns han var såååå kjekk den gangen...

Anonymkode: 25235...fd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 er advokat og fortsatt søt. Ikke like kjekk som da han var ung. Usikker på sivilstatus men mye høy sigarføring og virker fornøyd.

1 er lege og akkurat like nydelig å se på. Snill og god, og godt gift.

1 er eiendomsentreprenør. Ikke kjekk lenger egentlig, men stor familie og ser ut til å ha et bra liv.

1 er bilmekaniker. Ganske kjekk ennå men litt tvilsom adferd og livsvalg som gjør at jeg ville holdt meg langt unna.

1 ble narkoman, er kvitt det nå men ser  ikke ut idag stakkar. Bærer preg av et hardt liv, ødelagt psyke, kropp, tenner og ansikt og er ufør med store helseutfordringer. Var også litt badboy på skolen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 4.10.2024 den 11.54):

Kjekkeste har giftet seg med samme kjønn. Uten unntak. 

Anonymkode: ab973...5f8

Ekspander  

Min opplevelse også. Og andre også som jeg har nevnt dette til.

Anonymkode: b0bde...5e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Utruleg masse narko i denne tråden! 😬

Anonymkode: 831a7...c48

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 19.3.2025 den 14.41):

Han hang seg selv rett i skogen ved skoleveien. 

Anonymkode: 9503a...003

Ekspander  

Uff, det gjorde en av de pene guttene på min skole også. Gitt lang tid før jeg orket å gå der igjen.

Anonymkode: 4cbce...dde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bartender.

Dater bare gutter. 

Anonymkode: 8ba70...46a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...