Gå til innhold

Kjekkeste fyren på skolen - hva gjør han nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva gjør din? Hvor er han i livet, hvordan har ting gått?

 

Vi hadde spesielt to stk gjennom barne og ungdomsskolen som "alle" jentene syntes var dødskjekke og drømte om. To år eldre enn vårt trinn, de var kompiser. 

Han ene drev med idrett gjennom hele oppveksten og gjør det fremdeles. Utdannet seg til dyrlege. Samfunnsengasjert, ser han stadig i avisen. Usikker på om han er etablert, men like kjekk er han hvertfall. 

Han andre gikk det dårligere med, han kuttet all kontakt med familie og venner etter han kom i 20-årene, og er nå narkoman.

Anonymkode: 89819...9b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hah hah nå måtte jeg inn på den åpne FB profilen hans for å se.

Han har tydeligvis flere kull med barn, er singel, løsarbeider og poster dritt om at han jobber svart, ikke er lojal fordi han jobber for cash.  Slik måtte det gå for han var egentlig en drittsekk.

Anonymkode: 9284b...d59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver stor gård, tilsynelatende vellykket med kone og barn

Anonymkode: 4fe01...6a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Slik måtte det gå for han var egentlig en drittsekk

Merkelig nok så er den egenskapen attraktiv for kvinner 

Anonymkode: e954f...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekkeste fra barneskolen - fotballtrener (for ungdomslag).
Kjekkeste fra ungdomsskolen - narkoman :(
Kjekkeste fra vgs - musiker

Kjekkeste fra universitetet var vel den ene foreleseren, og han underviser fortsatt 😛 

Anonymkode: 6e0b1...634

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Merkelig nok så er den egenskapen attraktiv for kvinner 

Anonymkode: e954f...b53

Det henger ikke på greip, les bare alle innleggene her inne fra drittsekker som sier de ikke får dame 😛 

Anonymkode: 6e0b1...634

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De to kjekkeste på ungdomskolen jobber begge i barnehager. Han ene giftet seg med dama han møtte på ungdomskolen og de er sammen fortsatt. De er 40 år. 

Anonymkode: 12cfe...4f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekkeste har giftet seg med samme kjønn. Uten unntak. 

Anonymkode: ab973...5f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange av de aller kjekkeste har det gått bra med. Jeg gikk i klasse med veldig mange smarte( gjaldt ikke meg) og de har stort sett mastergrad og til og med ph.d. Synes det er mer interessant å se de mest populære jentene, som var noen bitcher, ikke fått til så mye i livet. Mangler utdanning, lavtlønnet arbeid eller uføre. 

Anonymkode: b1233...512

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det henger ikke på greip, les bare alle innleggene her inne fra drittsekker som sier de ikke får dame 😛 

Anonymkode: 6e0b1...634

Alikevel er verden stappfull av kvinner som tror at flertallet av menn er drittsekker, siden det er slike menn de velger gang etter gang. Bare siste dagene har det vel vært flere tråder her fra kvinner som treffer kun drittsekker

Anonymkode: e954f...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Mange av de aller kjekkeste har det gått bra med. Jeg gikk i klasse med veldig mange smarte( gjaldt ikke meg) og de har stort sett mastergrad og til og med ph.d. Synes det er mer interessant å se de mest populære jentene, som var noen bitcher, ikke fått til så mye i livet. Mangler utdanning, lavtlønnet arbeid eller uføre. 

Anonymkode: b1233...512

Angående dette. Tenkte litt over noe lignende i dag. Jeg hadde en gutt i klassen som også var nabogutt og var kjent som en slags bråkmaker. Husker jeg både mislikte han og var redd for han. 

Men i ettertid når jeg ser tilbake så synes jeg ikke han var så ille. Han gjorde mye dumt, men som regel var det et forsøk på humor og når jeg tenker etter så var han aldri slem mot meg eller noen andre jeg vet om. Likevel var jeg redd han som barn.  Husker også mange var irritert på han pga alt tullet han gjorde. Når jeg ser tilbake i tid så lurer jeg kanskje på om han slet sosialt og at han gjorde mye tull for å få oppmerksomhet, uten å tenke over at alle andre bare ble irritert .

Dette var på barneskolen. Ikke alltid alle da har fått utviklet de sosiale evnene godt nok til å skjønne hva man bør gjøre om man vil bli inkludert i klassemiljøet. Så har tenkt litt over om han jeg trodde var bøllen egentlig var en som følte seg utestengt. 

Anonymkode: 12cfe...4f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte snoke på Facebook...

Han fra ungdomsskolen jobber innen jus ser det ut til, og har flyttet til en helt annen del av landet. Ser ut til at han har det helt fint, med kone og barn. Fortsatt veldig kjekk! 

Han fra videregående jobber innen IT, og er fortsatt opptatt av det samme som han var da han var 20...ser ikke ut som om han ble voksen. 🤔  Virker som om han lever akkurat slik som han gjorde for 20 år siden. 

Anonymkode: eec17...793

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ene er familiemann og advokat. Fremdeles veldig hyggelig, men svært overvektig. 

Ene bor i sosialbolig, har store psykiske problemer og er blitt alkoholiker. 

Anonymkode: e12c8...61a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler generelt at det ofte går bedre i livet med de mest populære guttene fra klassen, enn de mest populære jentene. Noe av årsaken er kanskje at popularitet blant jenter veldig ofte var knyttet mot utseende, mens de mest populære guttene ofte var morsomme, alltid en god replikk, flinke i sport osv. Mange av de populære jentene var jo direkte slemme, likevel ønsket man gjerne å bli likt av dem. 

Anonymkode: 6e0b1...634

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barneskolen. Ingen kjekke, bare raringer. Men vi (jentene) var ikke det snev bedre selv. 

Ungdomskolen. Gift med meg😆

Videregående. Aner ikke. Der hadde alle "de kjekke" damer. Kan ikke huske noen som utpekte seg spesielt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

barne og u-skolen: de to de fleste syntes var sjekke vet jeg lite om da de ikke bruker sosiale medier noe spesielt. Men vet han ene driver enda veldig aktivt med Håndball i høyrere liga. 

Vet de fleste populære jentene har gått sykepleier og div mastere. 

fra vgs: der var det ingen. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekkeste på barneskolen har tatt livet av seg, og det samme har faktisk den kjekkeste fra videregående. Den kjekkeste fra ungdomsskolen er blitt sivilingeniør og er etablert med en veldig pen kone og nydelige barn. Og han er fortsatt en kjekk fyr - om ikke LIKE stunning som han var 😅

Anonymkode: 6169a...c98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem har en god jobb er det siste jeg vet. Er over 10 år siden jeg snakket med dem sist. På 10 års jubileum. Dem hadde ikke barn da. Men mulig dem har det no. Levde livet ifølge meg. Mens han mente jeg hadde det livet han ville ha. Barn og partner. 

Anonymkode: 9c98a...139

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han jeg syntes var kjekkest har noe overraskende ikke fullført noen utdanning og er i et typisk lavtlønnsyrke. Trodde han kom til å oppnå mer. Ikke har han dame eller barn. 
Selv var jeg mobbeoffer, men har klart meg bedre enn samtlige jeg gikk på barne- og ungdomsskolen med. 😊

Anonymkode: 8d702...fb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...