Gå til innhold

Hvordan få sykemelding når legen ikke er tilstede?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg måtte gå fra jobb tidlig går og har sterk hodepine i dag også. Sov dårlig med magesmerter i natt og er svimmel og ør. Dette er egentlig bare forlengelse av influensaen, men sykemeldingen er utgått. Fikk 2 og 2 dager, men dette er ikke nok til å bli frisk. Har hanglet i 3 uker, men den første uken var bare en forkjølese, så dro på jobb hele uken, noe jeg sikkert ikke burde ha gjort. De to siste ukene har vært er lite minihelvete med influensa sammen med andre virus. Jeg har avlyst reisen jeg skulle på i helgen, og for å få refusjon må jeg ha sykemelding. I tillegg må jeg jo også dokumentere til arbeidsgiver at jeg er syk med sykemelding både for i går og i dag. Får ikke svar fra fastlegen. Har sendt melding som e-konsultasjon. Jeg vet jo strengt tatt ikke om jeg kan være borte fra jobb, men det er det eneste riktige slik tilstanden er.  Har brukt dr. Dropin, men totalt har jeg vært i kontakt med leger i 2 uker og det har kostet meg snart 2000 kr for å få litt og litt sykemelding. Jeg trenger å bli ordentlig frisk. 
 

Hvordan få sykemelding når legen ikke er tilstede? 

Anonymkode: 91727...307

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når du har tatt kontakt, vil du få tilbakedatert sykmelding når legen er tilgjengelig igjen.

Anonymkode: 4f083...354

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Når du har tatt kontakt, vil du få tilbakedatert sykmelding når legen er tilgjengelig igjen.

Anonymkode: 4f083...354

Takk. Godt jeg sendte inn henvendelse i går. Da er det dokumentert

Anonymkode: 91727...307

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...