AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #1 Skrevet 4. oktober 2024 Inspirert av tråden om det tredje skift. Som det står i overskrift. Ble han lat før eller etter, du sluttet å ha engasjement for å ha sex med han? Anonymkode: 6f48d...c7d 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #8 Skrevet 4. oktober 2024 Ikke at mannen min er så fryktelig lat - selv om jeg tar mesteparten av "det tredje skiftet" så er han deltagende både i matlaging, husarbeid og leksehjelp - men hos oss er det HAN som har minst sexlyst. Anonymkode: b8c0f...8f4 1 1
Irak Skrevet 4. oktober 2024 #9 Skrevet 4. oktober 2024 Han ble lat i det øyeblikket vi ble gift... Måtte regelrett 'tvinge' han til å hjelpe meg... Fryktelig tungvindt. Til slutt så ble jeg så lei at jeg hyret vaskehjelp med krav om at han måtte spleise med meg. Orket ikke å stå for alt... Tre barn, 100% jobb og tilnærmet ingen fritid. Jeg trengte å føle at jeg kunne puste.... Så det var veldig utfordrende syns jeg. 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #10 Skrevet 4. oktober 2024 Han elsket livet som ung voksen med meg. Billig bolig, reiser, studentliv, mye sex og mye energi. Han likte ikke livet med 2 ansvarsfulle jobber, husarbeid, boligkjøp, sykdom og prosess for å kunne få barn. Anonymkode: 0abb2...81b 1
SPOCA Skrevet 4. oktober 2024 #11 Skrevet 4. oktober 2024 (endret) Han har verken vært lat før eller etter (skal sies at jeg aldri har sluttet å være engasjert i å ha sex med ham). Endret 4. oktober 2024 av SPOCA 1
Irak Skrevet 4. oktober 2024 #12 Skrevet 4. oktober 2024 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Han elsket livet som ung voksen med meg. Billig bolig, reiser, studentliv, mye sex og mye energi. Han likte ikke livet med 2 ansvarsfulle jobber, husarbeid, boligkjøp, sykdom og prosess for å kunne få barn. Anonymkode: 0abb2...81b Er ikke alltid de forstår hva de går til virker det som... Man kan gjøre alt rett, og det kan likevel bli galt. Så kan man gjøre alt galt, og det kan allikevel bli rett. Aldri så galt at det ikke er godt for noe 👏👏👏👏. Er ikke det pussig? Han hadde god jobb som maskiningeniør, og alt så tilsynelatende idyllisk ut... Helt til han synes det ble vanskelig, og da gikk alt til helvete for å si det rett ut! Jeg var gal, jeg måtte i terapi, jeg overreagerte... Så da tok jeg han på ordet, reiste fra han og har gått tre år i terapi. Beste avgjørelse jeg har tatt noensinne 🥳🥳🥳. Endret 4. oktober 2024 av Irak 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå