Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.10.2024 den 10.39):

De fleste tar fri fra og med 20-22, hos oss, litt avhengig av når det er helg og slik. Ingenting som skjer i jula. Og vi har en del fleksitid. I år skal jeg ha fri fra 21/12 - 5/1. 

Anonymkode: 0d87c...106

Luksus! Jeg jobber til og med den 23 og skal jobbe hverdager mellom jul og nyttår og. 

Anonymkode: cd759...b5e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har nattevakt i år også😩 Har sagt i fra til sjefen at vi må rullere på å jobbe julaften/nyttår, men han skal straks slutte(!), og han har ikke laget juleturnusen klar i år heller. Så må nok belage meg på å jobbe. 

Anonymkode: 0819e...3d9

Skrevet

Lillejuleaften er normalt en jobbdag, men slutter gjerne tidlig. I år tar jeg fri. Jeg begynner med jul i november og er klar med jula tidlig i desember, så er ikke noe å pynte og er egentlig litt lei av jula. Lager et rebusløp til ungene (ungdommene) til julestrømpa på julaften og gjør litt småting klart til julaften. Vi er hos mine foreldre og spiser julegrøt og ser på kvelden før kvelden. 
Julaften er hos oss, i år blir vi 11 stk. Begynner dagen med rebusløp og godteri for barna. Julefrokost rundt 11 og går en tur for å få frisk luft. TV-en står på nesten hele dagen. Prøver å få med meg tre nøtter til askepott, men det fungerer aldri. Vi står for julemiddag som er ribbe med riskrem til dessert. Etter middag er det gaver og så quiz. Etter at gjestene har reist, er det beina opp og en øl for min del. 

Anonymkode: 0d37a...53c

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.10.2024 den 22.30):

Kontorrotter og slike som er unyttige tar fri. Vi på gulvet jobber. 

Anonymkode: cd759...b5e

Litt sjalu for at du har valgt feil yrke eller 😅?

Jeg har jobbet mine jul på «gulvet» innen helsevesenet. Nå utdanner jeg til kontorrotte og gleder meg til å ta fri røde dager samt dagene før 🥳

Anonymkode: 9f76a...250

• Liker 1
Skrevet

Lille julaften er det bursdagsbesøk for pappa, dritkjedelig, men tradisjon. Da kommer hele flokken av familien hans, søsken med barn og barnebarn, det er helt vanvittig slitsomt! Jeg ender alltid opp med å stå på kjøkkenet og rydde, ingen på hans side løfter så mye som en tå for å hjelpe...

Julaften varierer, i år er det bror som skal ha den, men jeg har veldig lyst til å kuppe den. For nå er barna hans blitt store, så da går det fint an for dem å være andre steder enn hjemme den dagen! Jeg er nemlig grådig lei av å aldri kunne være hjemme hos meg selv på den dagen!

Anonymkode: 2518f...30c

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.10.2024 den 20.48):

Lille julaften er det bursdagsbesøk for pappa, dritkjedelig, men tradisjon. Da kommer hele flokken av familien hans, søsken med barn og barnebarn, det er helt vanvittig slitsomt! Jeg ender alltid opp med å stå på kjøkkenet og rydde, ingen på hans side løfter så mye som en tå for å hjelpe...

Julaften varierer, i år er det bror som skal ha den, men jeg har veldig lyst til å kuppe den. For nå er barna hans blitt store, så da går det fint an for dem å være andre steder enn hjemme den dagen! Jeg er nemlig grådig lei av å aldri kunne være hjemme hos meg selv på den dagen!

Anonymkode: 2518f...30c

Har du barn? Hvis nei, skjerp deg. Du trenger jo ikke feire med dem. Du kan arrangere din egen jul om det er så viktig. 

Anonymkode: 89916...ba5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...