AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #1 Skrevet 4. oktober 2024 Jeg har ei datter på 13 som altså går i 8. klasse. Jeg hører stadig vekk fra andre mødre at de krangler med døtrene sine daglig, døtrene mener mødrene ødelegger livene deres, det er drama, flyr ute på kveldene og roter seg oppi ting osv. Jeg har aldri opplevd dette og har en veldig rolig datter. Har en liten og tett vennegjeng som faktisk ikke finner på tull og tøys. De holder for det meste på for seg selv. Krangler så og si aldri med datteren min, hun har aldri skreket til meg osv. Men en ting bekymrer meg! Jeg tror hun er blitt veldig interessert i sex. Vi har alltid hatt åpen dialog om det meste, men hun vil jo klart ikke snakke om dette. Vi har allikevel tatt praten om å ikke ligge med den første og beste, at man bør vente til man er klar, prevensjon osv. De har også hatt seksualundervisningen på skolen. De skulle egentlig ha den i 9. klasse, men det var så mange som spurte om det at de tok nå i 8. Jeg vet at de begynner tidligere enn det vi gjorde, men så tidlig? Jeg har vondt i magen og føler meg ikke klar for dette! Anonymkode: 094ca...186
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #2 Skrevet 4. oktober 2024 Ikke bland deg inn før hun spør om råd eller at du ser at noe er galt. Dette er et område som er best å ikke vite for mye. Anonymkode: 31a5e...f0b
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #3 Skrevet 4. oktober 2024 Synes du det er rart at en jente på 13 år er nysgjerrig på sex, på gutter evt, ?? Det er ganske normalt. Når jeg var 13 var jeg både kåt og fikk orgasmer ukentlig. Nysgjerrig på guttene var jeg (- og mine veninner) også. Og jeg hadde allerede tafsa på en gutt😁 Det var spennende og gøy. Det viktigste er at jenta di ikke blir med på noe hun ikke ønsker, samt bedkytter seg mot sykdom og graviditet. Anonymkode: 80c9e...93c 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #4 Skrevet 4. oktober 2024 Hvordan får du inntrykket av at hun er blitt veldig opptatt av sex?? Anonymkode: 81c74...764
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #5 Skrevet 4. oktober 2024 Hadde flere venner som debuterte første året på ungdomsskolen i 98 så helt uvanlig var det ikke før. Å være opptatt av sex er jo naturlig, jentene er jo foran guttene på det og. Anonymkode: f014a...9f8 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #6 Skrevet 4. oktober 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hadde flere venner som debuterte første året på ungdomsskolen i 98 så helt uvanlig var det ikke før. Å være opptatt av sex er jo naturlig, jentene er jo foran guttene på det og. Anonymkode: f014a...9f8 Dette er nok sant. Anonymkode: 81c74...764
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #7 Skrevet 5. oktober 2024 Min på 12 er svært åpen om sex. Det kunne jeg aldri være med min mor, så jeg syns rett og slett det er ubehagelig. Men hun er tøff som tør å prate med meg om det. Min mor snakket oms ex slik at man fikk dårlig samvittighet, jeg gjør alt jeg kan for å og ikke overføre det på henne. Vedr krangling, å krangler vi lite, men hun kan slamre med døren og bli irritert av den minste ting. Det går inn det ene øret og ut det andre, det er alderen tenker jeg. Min holder seg hjemme, da hun liker å game. Anonymkode: 199b8...bfe
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #8 Skrevet 5. oktober 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Min på 12 er svært åpen om sex. Det kunne jeg aldri være med min mor, så jeg syns rett og slett det er ubehagelig. Men hun er tøff som tør å prate med meg om det. Min mor snakket oms ex slik at man fikk dårlig samvittighet, jeg gjør alt jeg kan for å og ikke overføre det på henne. Vedr krangling, å krangler vi lite, men hun kan slamre med døren og bli irritert av den minste ting. Det går inn det ene øret og ut det andre, det er alderen tenker jeg. Min holder seg hjemme, da hun liker å game. Anonymkode: 199b8...bfe Åpne om sex...hvor mye kan de vite da? Er vel nettet som har gitt dem mye gal info... Anonymkode: 81c74...764
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå