Gå til innhold

Dømmer dere menn oss kvinner for og snakkke åpent om sex ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis vi kvinner er åpne om sex og hva vi liker og har gjort. Det kan falle negativt ?

Anonymkode: 45231...b8e

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mange som blir sjalu når de får høre om tidligere erfaringer. Gjelder kvinner og menn. 

Så jeg vil si alt med måte. Dette er ett tema hvor man gjerne prøver seg frem. 

For mye åpenhet, for fort gir mange ganger ett dårlig inntrykk. Med mindre personen er unormalt opptatt av sex, de digger det selvsagt. 

Anonymkode: 55b15...bfa

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis vi kvinner er åpne om sex og hva vi liker og har gjort. Det kan falle negativt ?

Jeg ville ha likt om du fortalte hva du liker slik at jeg kunne tilfredsstille deg bedre. Jeg nyter liker mye å gi som å få nytelse. For meg er det viktig  at vi begge har det fint nakne.  er deilig når begge nyter og jeg hadde likt mer kose naken en det blir for meg

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde antagelig ikke hatt den kjæresten jeg har i dag, hvis hun ikke var såpass åpen som hun var. Vi hadde en god tone, men det var de seksuelle erfaringene som gjorde henne spennende. Det har vist seg å være en god vurdering. M50

Anonymkode: e5845...92c

Skrevet

For min egen del, så er det påkrevd. Om jeg ikke vet hva som tenner deg, hvor dine mest sensuelle områder er, eller hvordan vi best har sex sammen, så tar det lang tid før sexen blir god. Jeg har vært i et 20 års forhold der det tok lang tid før sexen ble bra. Nå prater jeg godt med de parterne jeg har hatt, og da blir sexen stort sett bra med en gang!

• Nyttig 1
Skrevet

Nei. Jeg liker det. Trasig når man ikke kan prate om slikt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Skaper sterk bitterhet og sjalusi hos mange menn. 

Anonymkode: c87e8...ae8

Skrevet

Åpenhet om sex, og hva du liker er topp!

Men ikke fortell spesifikt hva du har gjort med andre menn, om jeg ikke spør. Da vil jeg ikke vite.

Anonymkode: 4a8ec...e44

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg ville likt å høre, både hva hun liker og hva hun ikke liker. Synes det også er interessant å høre hva hun har prøvd / ikke prøvd før. Er ikke sjalu på tidligere partnere ... er ikke 14 år lengre liksom. Jeg er voksen nok til å vite at hun faktisk har knullet andre før meg, at det har vært andre menns pikker både her og der, flere andre menn har spruta sæd der jeg slikker nå. Jeg vet alt det der.
Jeg vet hun ikke er jomfru og jeg ville ikke at ting skulle vært noen annerledes. De tingene hun har gjort og opplevd før har gjort henne til den jeg elsker i dag. Hadde ting vært annerledes hadde vi kanskje aldri møtt hverandre. Det viktige er at hun velger å være sammen med meg . Det er min pikk som er her, der og alle steder; det er jeg som spruter i henne og alt det der.

Så for meg ville det ikke vært negativt. Jeg synes det er interessant, kult og kanskje litt pirrende å høre hva hun har gjort med andre. Ikke for at jeg skal konkurrere med det eller gjenskape det som var ekstra kult ... men mer for å forstå hva hun liker og hvorfor. Det kan jeg og vi bruke når vi skal ha sex for å få det enda bedre.

• Hjerte 2
Skrevet

For meg går det greit.

Skrevet

En gang i tia data jeg ei som kunne bruke fler timer på å prate om hvor mye hu digga sex i uka. Hu brukte mer tid på å prate om sex enn å pule. Da tenkte jeg dette er ikke dama for meg. Seksualposering er ikke noe for meg......

Anonymkode: ce3f1...f26

• Nyttig 1
Skrevet

Om en kvinne snakker om sex før vi har hatt sex eller snakker om erfaringer med andre så mister jeg 100% av følelsene mine for hun.

Hater også å høre en kvinne jeg liker snakke om sex med venninner osv.

Anonymkode: eb99a...8d3

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Nei kvinner som snakker åpent er bare positivt 👍

• Nyttig 1
Skrevet

Bare bra det. 

Anonymkode: d98ae...7bf

Skrevet

Bare positivt. Del fantasiene dine og fortell meg hva du liker, det er så utrolig greit å slippe å gjette 😁

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Neida neida.. Alle de jeg sexdater, skriver eller prater med.. blir vi først enige om åpenhet og ærlighet, og at vi ikke skal ta ting ille opp, og at det holdes hemmelig hva vi sier til andre.. Uten den grunnleggende enigheten, blir det heller ingen videre kontakt.

Selvfølgelig blir ikke det negativt TS.. Tenk hvor smart du er, som gir ut så mye info jeg får så mye nytte av? Enten det er av negativ eller positiv opplevelser, da vet jeg hvordan du skal tilfredstilles, eller hvordan vi skal maksimere hverandres nytelsene enda et hakk. For sex er teamwork på høyt plan, for vi leker ikke butikk😅

Joda, det er gode samtaler som gjør, at vi blir flinkere til å tilfredstille hverandre.. Det er både spennende, lærerikt og koselig å prate sammen om felles mål.🥰

Endret av Bamseklemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...