AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #1 Skrevet 4. oktober 2024 Hvor går grensa for dere til at det er utroskap uten at det er fysisk kontakt ? Anonymkode: 2a9f3...cd4
Isambard Skrevet 4. oktober 2024 #2 Skrevet 4. oktober 2024 (endret) Jeg mener "emosjonell utroskap" er sex-teksting eller at man snakker sammen som kjærester. Jeg anser det ikke som utroskap å ha nært vennskap eller fortrolige samtaler med andre enn kjæresten. Man kan ikke definere utroskap som det som hva man holder skjult for kjæresten, for noen kjærester er overdrevent sjalu og kontrollerende. Hvis man definerer det for vidt så kan alle gå rundt og si at "eksen var utro". Ordet mister innhold. Endret 4. oktober 2024 av Isambard
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #3 Skrevet 4. oktober 2024 Når din kjæreste ikke lenger er emosjonelt tilgjengelig for deg, men for en annen, da er du erstattet allerede. Noe viktig i forholdet er tatt fra deg, og gitt til andre. Anonymkode: 58647...aa2 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #4 Skrevet 4. oktober 2024 Det beste TS er å finne din egen grense. Det finnes ingen fasit. Prøv å kjenne etter i ulike scenarioer hvordan det føles om din kjæreste gjorde det ene eller det andre. For meg går kjæresten min over grensen ved å vise og signalisere tilgjengelighet. Grensen min ligger et sted mellom å ha en leken og flørtende tone, og være hyggelig og jovial. Går kjæresten over denne grensen, så beveger hun seg inn i et området hvor det bare kan bli verre og verre. Gitt er det at dette foregår bak min rygg. Vi prater om alt, noe som også gjelder fantasier som ikke bare involverer oss. Og vi kan fint sette dem ut i livet sammen. Alt handler om åpenhet, respekt og ærlighet. Anonymkode: 62ddd...e6b 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #5 Skrevet 4. oktober 2024 I vårt ekteskap er det enkelt. Det man ikke ønsker at den andre parten skal gjøre mot deg, det gjør man ikke. Kan man ikke vise eller gjøre det foran partneren sin, er det på grensa eller over. Anonymkode: 5ff58...747 3 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #6 Skrevet 4. oktober 2024 Grensen for utroskap er tillitsbrudd. Altså at man gjør noe man har avtalt ikke er greit. Så setter jo dessverre de aller fleste den grensen helt feil. Anonymkode: 69f08...7cf 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #7 Skrevet 4. oktober 2024 Kontakt med det motsatte kjønn som er mer enn hva man ville gjort med en kompis eller venninne ser jeg på som emosjonelt utroskap. Anonymkode: 7fadb...f29 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #8 Skrevet 4. oktober 2024 Det du ikke ønsker å fortelle en partner Anonymkode: 987e7...0f8
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #9 Skrevet 4. oktober 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Det du ikke ønsker å fortelle en partner Anonymkode: 987e7...0f8 hmm, jeg kan gjøre ting sammen med moren min som jeg ikke ønsker å fortelle partner… For ikke å snakke om sammen med venninner. Derimot er jeg nøye på å ikke gjøre hemmelige ting sammen med kamerater, nettopp for å unngå sånne situasjoner. Anonymkode: 8f75c...3aa
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #10 Skrevet 4. oktober 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvor går grensa for dere til at det er utroskap uten at det er fysisk kontakt ? Anonymkode: 2a9f3...cd4 Emosjonellt utroskap, flørting, skrive/legge til andre for mer enn vennskap(ikke behov for nye vennskap av mottsatt kjønn?) ,kyss,sex, tafsing, sende snap/facetime/osv med andre der de har en ting i tankene.. Anonymkode: 80b79...d7e
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #11 Skrevet 4. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): hmm, jeg kan gjøre ting sammen med moren min som jeg ikke ønsker å fortelle partner… For ikke å snakke om sammen med venninner. Derimot er jeg nøye på å ikke gjøre hemmelige ting sammen med kamerater, nettopp for å unngå sånne situasjoner. Anonymkode: 8f75c...3aa Kan du komme med eksempler? Som du gjør med moren din og venninner. Klarer ikke se for meg noe som skulle vært hemmelig for partner Anonymkode: 6570f...944
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #12 Skrevet 4. oktober 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): I vårt ekteskap er det enkelt. Det man ikke ønsker at den andre parten skal gjøre mot deg, det gjør man ikke. Kan man ikke vise eller gjøre det foran partneren sin, er det på grensa eller over. Anonymkode: 5ff58...747 Dagens beste om emnet. 😁 Anonymkode: 116d4...016
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #13 Skrevet 4. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): hmm, jeg kan gjøre ting sammen med moren min som jeg ikke ønsker å fortelle partner… For ikke å snakke om sammen med venninner. Derimot er jeg nøye på å ikke gjøre hemmelige ting sammen med kamerater, nettopp for å unngå sånne situasjoner. Anonymkode: 8f75c...3aa Hvorfor holde slikt hemmelig? Sært Men ikke tenkt så svart/hvitt, tenkte mer på sånn hvis en kontakt blir mer intens enn den vanligvis ville vært med en kompis eller venninne. Feks bruke hjerter eller skriver eller har kommunikasjon som ville vært unaturlig om det var en venn av samme kjønn Anonymkode: 7fadb...f29
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #14 Skrevet 4. oktober 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvor går grensa for dere til at det er utroskap uten at det er fysisk kontakt ? Anonymkode: 2a9f3...cd4 ved å bevisst velge ord(typ meldinger) og handling du vet vil såre din partner og skape mistillit dere i mellom så du skjuler det helt bevisst. Anonymkode: e8409...50e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå