Gå til innhold

Er det dårlig gjort og ta med kjæresten til andre man har ligget med?

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Dersom du ikke er interessert i din partners fortid, hvilket forhold har dere da og hvor godt kjenner ham egentlig da ? 

Anonymkode: 3caa5...a86

Jeg er ikke interessert i å vite hvor mange han har ligget med og hvem. Hans sexliv før meg er ikke interessant for meg, men det er bare en liten del av hans liv. 

Det er så utrolig tullete å si at jeg ikke kjenner han bare fordi jeg ikke vet navnene på de han har ligget med 🤦‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hey.

er det dårlig gjort og ta med kjæresten til venner, eller la de møte folk jeg har ligget med uten og fortelle det til han først?

veit han ikke liker det. Hva gjør jeg ?

Anonymkode: 213b3...8ab

Vi snakket sammen om alt så vet hvem han har lagt med før meg. Syns det er greit om man bor i samme område eller omgås med tidligere partnere. Føle seg dum når alle andre vet men ikke du, nei takk! 

Jeg klarte fint å være venner med de, han hadde ikke noe interesse av å ha kontakt med de. Men han hadde aldri følelser for noen av de da, ble bare fyllasex som han angret på hver eneste gang!

Anonymkode: d34a3...a55

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hateridioter skrev (12 timer siden):

Typen min har fått beskjed om at jeg ikke kommer til å fortelle hvor mange og hvem jeg har ligget med.

Nå tenker jeg mer på f.eks. utroskap eller lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noen problemer med å havne i selskap med en tidligere partner til typen, men vil absolutt foretrekke å få vite det. Det kommer ikke til å endre på hvordan jeg behandler henne, hun er en han har hatt en fortid med mens jeg er den han har valgt å være med nå. Det er alt som betyr noe for meg. Men, har ikke lyst å ha lange samtaler med en ex-partner mens jeg er helt uvitende om hva som har pågått. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jabx skrev (1 time siden):

Nå tenker jeg mer på f.eks. utroskap eller lignende.

Jeg har aldri vært utro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig det der. Har opplevd et par ekle episoder i sammenkomster hvor folk kona har hatt sex med tidligere har vært til stede, og de har kommentert det og til og med vært så frekke å flørte med henne. Jeg visste hvem de var(studiekamerater av henne, men ikke at de hadde ligget sammen). Hadde jeg visst på forhånd hadde jeg kunne vært avvæpnende, nå ble det vanskelig. 

Anonymkode: f0174...eba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitat

Er det dårlig gjort og ta med kjæresten til andre man har ligget med?

Tydeligvis. Jeg fikk i hvert både kjeft og gråt da jeg gjorde det. 

Anonymkode: 84b18...28f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...