Gå til innhold

Er det dårlig gjort og ta med kjæresten til andre man har ligget med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hey.

er det dårlig gjort og ta med kjæresten til venner, eller la de møte folk jeg har ligget med uten og fortelle det til han først?

veit han ikke liker det. Hva gjør jeg ?

Anonymkode: 213b3...8ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde hatet det om kjæresten tok meg med eller at vi hang med noen han hadde ligget med, spesielt om dette var noe andre visste. Jeg vil vite det og hadde følt meg ført bak lyset om kjæresten holdt det skjult. Har fortalt det selv til mannen en gang vi var i en bursdag en jeg har ligget med/datet også var i. Nå henger ikke vi med folk vi har ligget med, så er stort sett ikke en problemstilling, men ville absolutt fortalt det.

Anonymkode: 4e94d...832

  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi står i en del slike situasjoner siden kjæresten min har hatt en del sexpartnere og vi bor ikke i Norges største by akkurat. 

Vi har løst det med å si rett ut i forkant, om vi vet det da, eller om vi kommer et sted og en vi har ligget med eller datet er der som vi omgås. 

Målet er å unngå at en av oss skal være den eneste som ikke vet og potensielt kjenne på blikk eller rar stemning. 

 

Anonymkode: 278a9...266

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om man er reflektert over virkeligheten er det jo ikke noe problem. Forstår ikke at folk lar følelser styre helt og fult. Ting er hva de er, og det beste er ikke å fortrenge eller lyve om noe, og ikke bare for sin egen del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hey.

er det dårlig gjort og ta med kjæresten til venner, eller la de møte folk jeg har ligget med uten og fortelle det til han først?

veit han ikke liker det. Hva gjør jeg ?

Anonymkode: 213b3...8ab

Fra jeg ble sammen med kjæresten for 5 år siden og til nå har jeg måtte forholde meg til 9 stk som han tidligere har ligget med. Det er halvparten av hele hans antall. Sånn er det å bo på en liten plass. Jeg kan ikke si jeg likte det, men fant fort ut at de fleste jentene er ganske hyggelige. Kan kalle meg venninne av 4 av de. 

Anonymkode: 57197...8e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...