AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2024 #1 Skrevet 3. oktober 2024 Og det synes jeg er merkelig, for babyen får stort sett MME. Pumper kanskje 100 ml morsmelk i døgnet. Noen som har ammet lite/ingenting men likevel hadde større pupper enn normalt etter fødsel? Ble de mindre etterhvert, og når? Anonymkode: 91677...2cc
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #3 Skrevet 4. oktober 2024 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Og det synes jeg er merkelig, for babyen får stort sett MME. Pumper kanskje 100 ml morsmelk i døgnet. Noen som har ammet lite/ingenting men likevel hadde større pupper enn normalt etter fødsel? Ble de mindre etterhvert, og når? Anonymkode: 91677...2cc Jeg er 160 og veier 48 kg. Fikk pupper større enn Dolly Parton sine allerede fra dagen etter fødsel og det varte i 3-4 måneder. Så roet det seg litt, men de fortsatte å være store det første året, litt mindre neste. Nå 4 år senere er de mindre enn de var før jeg ble gravid. Altså gikk fra ca 75C til 75B. De henger også en del mer, noe jeg var forberedt på ville skje mtp at de ble 10 ganger større på et døgn. Da kommer ballong effekten.. Anonymkode: e90e0...4b8
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #4 Skrevet 4. oktober 2024 Min fikk også mme, og kun det. Puppene gikk opp en størrelse og har ikke blitt mindre Anonymkode: aede8...1b7
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #5 Skrevet 4. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Min fikk også mme, og kun det. Puppene gikk opp en størrelse og har ikke blitt mindre Anonymkode: aede8...1b7 😭 Da må jeg rett og slett ned i vekt, for ingen plagg er pene på når de er så store som mine. Anonymkode: 91677...2cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå