Gå til innhold

Trenger tips til julekalendergaver eller alternativ til en 16 år gammel gutt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han har to yngre søsken som jeg nå er ferdig med å kjøpe julekalendergaver til, men jeg er nesten blank på hva jeg skal kjøpe til gutten min på 16 år. Jeg ønsker ikke ren flaxloddkalender til han, da jeg er redd det blir litt kjedelig. Ellers så er det bare å komme med tips om gaver til pakkekalender eller andre morsomme alternativ. Jeg tenker at maks pris på kalenderen er 1500 kr. 

Håpet veldig på svar 🤞😊

Anonymkode: 2b324...a27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 år... da bodde jeg for meg selv.. burde vel ikke trenger julekalender??

Anonymkode: 28485...6d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

16 år... da bodde jeg for meg selv.. burde vel ikke trenger julekalender??

Anonymkode: 28485...6d8

Det var ikke spørsmålet mitt 😊

Anonymkode: 2b324...a27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levis-sokker, Levis-boxere, vanlige sokker, vanlige boxere, flaxlodd, sjokolade, en kul kopp, drops, gavekort på spill, vips 20 kr., julehefte, deodorant, såpe, badeskum(Rituals har f. eks. reisesett som kan deles opp), strikkevanter man kan bruke på telefonskjermen. Nye av dette er en del dyrere enn det som kanskje bør brukes på en adventskalender, nen man kan jo f. eks. la de dyreste gavene dekke 2-3 dager. Det har vi pleid å gjøre de siste årene etter at barna mine ble mer voksne. Så får de noen ting som er nyttige og kan brukes. Har ikke sluttet enda jeg, selvom barna mine er blitt studenter. Den ene har flyttet hjemmefra. Vi synes det er koselig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...