AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2024 #1 Del Skrevet 3. oktober 2024 Farget håret en del hjemme før. Noen merker tørket ut håret noe ekstremt mens andre fikk håret til å se sunt, glatt og silkemykt ut. Men jeg klarer ikke å huske hvilke merker som gjorde hva. Anonymkode: 3c341...6e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 3. oktober 2024 #2 Del Skrevet 3. oktober 2024 Brukte denne på vgs. Ble ganske så bra faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 3. oktober 2024 #3 Del Skrevet 3. oktober 2024 Jeg har brukt Garnier Nutrisse mest, har også brukt Schwarzkopf LIVE og vært veldig fronøyd med de to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2024 #4 Del Skrevet 3. oktober 2024 Schwarzkopf natural & easy er min favoritt. Andre fra schwarzkopf er også bra. Syns håret blir mykt og blankt, og det holder seg fint til etterveksten kommer. Blir ikke tørt. Prøvde en fra loreal en gang. Da ble håret matt, flokete og tørt ganske fort. Anonymkode: 8eab2...523 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #5 Del Skrevet 4. oktober 2024 Jeg har brukt Garnier Nutrisse med godt resultat. Har også brukt Loreal Excellence med bra resultat. Prøvde Korres en gang, men fargen ble ikke riktig for meg, selv om det var i utgangspunktet samme farge som jeg pleier, men med andre merker. Men håret ble mykt og fint. Anonymkode: 88220...069 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #6 Del Skrevet 8. oktober 2024 Jeg sverger til Korres. Sliter ikke så mye på håret. De kan være litt mørke, så ta en nyanse lysere enn du tror. Anonymkode: 67024...964 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #7 Del Skrevet 8. oktober 2024 Garnier. Anonymkode: 04f74...d2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 8. oktober 2024 #8 Del Skrevet 8. oktober 2024 Jeg bruker Garnier Nutrisse og har gjort det noen år, men nå ser det ut til at de har kuttet ut den fargen jeg pleier å bruke. Så da vet jeg ikke helt hva jeg gjør neste gang jeg skal farge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 8. oktober 2024 #9 Del Skrevet 8. oktober 2024 Eg personleg får ganske tørt hår av Garnier Nutrisse, men likar å dekka grå hår med jamne mellomrom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #10 Del Skrevet 11. oktober 2024 Korres Anonymkode: 3f48d...97a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå