Gå til innhold

Mastruberer før en sovner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sovner fort når jeg mastruberer før jeg sovner. Så da lurer jeg på hvor mange av dere onanerer/mastruberer før dere sovner?

Og er dette en hobby som vi yngre gjør mer av en folk som er eldre...hva tror du?

Anonymkode: ff6d3...d37

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ufør, så det har blitt en rutine å gi meg selv noen orgasmer hver kveld før jeg sovner, og hver dag når jeg våkner. I tillegg onanerer jeg av og til midt på dagen. Så onanerer ganske mye. 

Anonymkode: 7243e...079

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Er ufør, så det har blitt en rutine å gi meg selv noen orgasmer hver kveld før jeg sovner, og hver dag når jeg våkner. I tillegg onanerer jeg av og til midt på dagen. Så onanerer ganske mye. 

Ja ikke verst. Mann eller kvinne?

Anonymkode: 3f1e9...a7d

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg tror dette med å være ufør og onanere mye er ganske vanlig🤔Ikke pga uførhet, men pga mye alene tid.. Og hva er vel bedre å nyte seg selv til en orgasme? Jo, en orgasme til🥰

Uten den lykkefølelsen av det onani og orgasmer gir, så har du nok blitt smårar?  Altså, jeg skriver av egne erfaringer..

Skrevet

Onanerer stort sett hver kveld. Jeg tenker ikke at det er en hobby.

Tenker at det er velvære 💕

• Hjerte 3
Skrevet

Kjæresten min som er 42 har runket hver kveld for å sovne siden han kan huske. 

Etter vi ble sammen foretrekker han sex med meg. Men runker noen ganger i uka når vi ikke sover sammen. 

Jeg foretrekker sex. Onani er ikke noe spesielt i forhold til sex med han ❤️

Anonymkode: ed711...f7f

• Hjerte 1
Skrevet

For meg er masturbering og sex to helt forskjellige ting. Jeg kan ha lyst på en orgasme før jeg legger meg, men samtidig ikke ha lyst på sex. Onani gir meg den rolige avslappede følelsen i kroppen jeg er ute etter før jeg skal sove. Sex gir meg aldri det samme, for jeg er aldri den som kommer sist. Orgasme gir et «vindu» der jeg sovner lett, mens sex gjør at jeg først kommer, så skal jeg gjennomføre et samleie, så skal jeg på toalettet og vaske meg etterpå. Det kan ikke sammenliknes. 

Anonymkode: 1da87...138

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Og er dette en hobby som vi yngre gjør mer av en folk som er eldre...hva tror du?

Vi unge i femtiårene gjør også dette.

Anonymkode: ba2ba...a21

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Går vel under egenpleie, vil jeg tro.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

For meg er masturbering og sex to helt forskjellige ting. Jeg kan ha lyst på en orgasme før jeg legger meg, men samtidig ikke ha lyst på sex. 

Anonymkode: 1da87...138

Sånn er det for mange😊

Man kan fint ønske å onanere, men ikke ha sex. Man kan fint ha lyst på sex, men ikke å onanere.

For mange så dekker sex og onani ulike behov og kan ha ulik funksjon😊

Anonymkode: 1b71f...e22

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Vi unge i femtiårene gjør også dette.

Anonymkode: ba2ba...a21

Vi gamle kjerringer i sekstiårene og, men ikke hver kveld.

Anonymkode: f2ca6...b2f

Skrevet

M ca 50, onanerer hver kveld før soving og om natta hvis jeg våkner.

Anonymkode: b695e...5cd

Skrevet

K 40, har ei runde med viben hver kveld for å slokne rett etterpå. Akkurat nå ligger den på lading, men er snart klar😁

Anonymkode: 39739...6cf

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...