AnonymBruker Skrevet 3. oktober #1 Del Skrevet 3. oktober Hvor lenge har du datet noen uten at det har ført til et forhold? Og hva er grunnen til at det ikke blir forhold etter lengre tid med dating? Hvor raskt forsøker du noe nytt da om du bsre dater en person om gangen? Anonymkode: 23863...6f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #2 Del Skrevet 3. oktober 8mnd og 9mnd. Nå tror jeg at jeg gir opp. Moderne dating der folk er livredde for å kjærestestatus og litt forpliktelser er ikke noe for meg. Vi snakket om fremtiden, oss, hva vi ønsket, møtte hverandres nærmeste. Også blir det en dag uten forvarsel helt stille, ikke noe svar på meldinger, ingenting. Anonymkode: 27d25...ebb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #3 Del Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 8mnd og 9mnd. Nå tror jeg at jeg gir opp. Moderne dating der folk er livredde for å kjærestestatus og litt forpliktelser er ikke noe for meg. Vi snakket om fremtiden, oss, hva vi ønsket, møtte hverandres nærmeste. Også blir det en dag uten forvarsel helt stille, ikke noe svar på meldinger, ingenting. Anonymkode: 27d25...ebb Hvor gammel er du? Kjønn? Jeg er selv en mann som kun vil finne noe seriøst, men er også lei dette at folk ikke er seriøse. Men 8-9 mnd med dating? Hadde vært samboere innen den tid selv Anonymkode: 23863...6f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #4 Del Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Hvor gammel er du? Kjønn? Jeg er selv en mann som kun vil finne noe seriøst, men er også lei dette at folk ikke er seriøse. Men 8-9 mnd med dating? Hadde vært samboere innen den tid selv Anonymkode: 23863...6f6 Samboere innen den tid?! Det blir man ikke om man er over 30 og har barn fra før 😂 eller noen blir sikkert det, men det er ikke vanlig. Kvinne, over 30år. Anonymkode: 27d25...ebb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #5 Del Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor gammel er du? Kjønn? Jeg er selv en mann som kun vil finne noe seriøst, men er også lei dette at folk ikke er seriøse. Men 8-9 mnd med dating? Hadde vært samboere innen den tid selv Anonymkode: 23863...6f6 Hadde kansje også det, 30 men har ikke barn. Ville kanskje beholdt hjemmene våre på vær vår kant sånn i tilfelle brudd, men hadde sikkert bodd sammen innen den tid, håper jeg. Anonymkode: 5c49c...8a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #6 Del Skrevet 4. oktober 1,5 år på det verste. Men seriøst: jeg var en idiot som trengte å lære meg å sette grenser. Gidder noen få dater og ingen sex før jeg parkerer ting jeg ikke tror leder noe sted i dag. Anonymkode: 1dbbe...a30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #7 Del Skrevet 4. oktober Lengste er nok 8 mnd. Men jeg har ikke noe behov for å stresse inn i et forhold, så det var like mye på mine premisser at det ikke var definert. Ikke at jeg/vi ikke tok det seriøst, hadde alle intensjoner om at det skulle bli varig, og vi oppførte oss mye som vi var i et forhold. Møtte hverandres venner m.m. Er i 40-årene og har barn fra før, så her er det viktig å vite at det faktisk blir varig før det blir veldig definert "forhold". Kommer ikke til å bli samboer med noen før alle barna har flyttet ut (dvs tidligst om 5 år). Og det tar faktisk et par år før man egentlig er der at man kjenner hverandre godt nok til å vurdere et liv sammen. Var i et forhold som tok slutt etter 1 1/2 år også. Hvorfor de har tatt slutt? Fordi man finner ut at man ikke passer så godt sammen likevel. Man ja, jeg har et langt forhold bak meg da, 18 år og 3 barn. Man har gjerne litt andre perspektiver da enn de yngre som leter etter noen å starte familie med. Anonymkode: 37a0a...774 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 4. oktober #8 Del Skrevet 4. oktober Mannen og jeg ble offisielt sammen etter ca 3 uker. Vi ble samboere egentlig på tredje date av ulike omstendigheter. Hadde aldri giddet å date i 8-9 måneder før man blir sammen, sånt bør man finne ut ganske raskt. Jeg gidder ikke kaste vekk tiden. Og helst liker å bli samboere tidlig, så vet man om det er liv laga eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 4. oktober #9 Del Skrevet 4. oktober Aner ikke. Har bare vært på en date i hele mitt liv som teller. Resten har vært mens jeg har vært i forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #10 Del Skrevet 4. oktober Fire år... ja, jeg lærte leksen min, for å si det sånn, så aldri igjen 🙃 Nå gidder jeg ikke å date med mindre han ikke gjør det klinkende klart for meg at han har seriøse intensjoner fra starten av. Er selvfølgelig lov å miste interessen underveis, men er bare så utrolig lei av menn med forpliktningsproblemer, virker nesten som om at det er de eneste jeg tiltrekker meg. Anonymkode: b0c85...723 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #11 Del Skrevet 4. oktober Mente med mindre han GJØR det klinkende klart, ikke at han IKKE gjør det klart 🤪 Anonymkode: b0c85...723 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #12 Del Skrevet 4. oktober Noen måneder. Alle kjærestene mine har villet bli kjæresten min etter noen uker. Anonymkode: 71656...b69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #13 Del Skrevet 4. oktober Så etter noen måneder bør en dating situasjon være avklart? Hvor ofte ender du det etter noen måneder? Anonymkode: 23863...6f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #14 Del Skrevet 5. oktober 1 måned og 3 måneder med de to forrige jeg datet. Fant fort ut at det ikke var riktige følelser inne i bildet, både fra min side og mennene. Han jeg datet I 1 måned, viste lite initiativ, var veldig tilbakeholden, vanskelig å prate med, vanskelig å være meg selv med, gjorde meg veldig usikker osv.. Han jeg er kjæreste med nå, datet jeg i ca. 3 måneder, før vi ble sammen. Anonymkode: 0ec35...13c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #15 Del Skrevet 5. oktober Jeg overraskes over et par svar her. Etter 2-3-4 dater vet man om dette er noe man vil ta videre, og det skulle ikke gått mange ukene før vi enten hadde definert det vi har som et forhold eller som at vi skal gå videre. Noe mer enn to mnd dating uten at begge gir uttrykk for at dette er et forhold hadde jeg ikke giddet, da kan noen andre få ta til takke med dem. Anonymkode: 1b65c...1a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #16 Del Skrevet 5. oktober Det kommer jo an på hvordan man definerer dating og forhold, og grensene mellom. Og ikke minst gråsoner og situationship som oppstår underveis. For min del traff jeg en mann i over et år der vi begge var klare og tydelige på hva vi var ute etter både før vi møttes og underveis, der vi oppførte oss som et par og der han ble mer og mer fjern og til slutt oppga at han ikke var klar. Vi møttes på tinder og han mente også at tinder var en sex-app slik at jeg måtte ikke innbille meg noe. Som mange andre i dag tok også denne personen lett på investering i tid og følelser, lurte meg og lurte muligens også seg selv, i allefall til å begynne med. Jeg skulle gjerne sett at ting var avklart etter 3-4 dater slik flere over her skriver, men når jeg er så tydelig på hva jeg vil blir jeg bare avvist med en gang, så det går heller ikke. Nå har jeg gitt opp å finne noen da jeg ikke ønsker å spille dette spillet mer. Anonymkode: 22539...92f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #17 Del Skrevet 5. oktober Kommer an på hvor ofte vi møtes, men skal ikke mer enn 2-3 dater før jeg vet om jeg vil fortsette eller ikke Anonymkode: 660dd...c7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #18 Del Skrevet 5. oktober Fire dater er rekorden bortsett fra forhold. De siste årene har det ikke blitt mer enn én date en eneste gang, så jeg har tydeligvis fått verdens dårligste personlighet. Anonymkode: f043c...193 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå