Gå til innhold

Hvor lenge dater du noen uten det har ført til forhold


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor lenge har du datet noen uten at det har ført til et forhold? Og hva er grunnen til at det ikke blir forhold etter lengre tid med dating? Hvor raskt forsøker du noe nytt da om du bsre dater en person om gangen?

Anonymkode: 23863...6f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8mnd og 9mnd. Nå tror jeg at jeg gir opp.  Moderne dating der folk er livredde for å kjærestestatus og litt forpliktelser er ikke noe for meg. Vi snakket om fremtiden,  oss, hva vi ønsket, møtte hverandres nærmeste. Også blir det en dag uten forvarsel helt stille, ikke noe svar på meldinger, ingenting. 

Anonymkode: 27d25...ebb

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

8mnd og 9mnd. Nå tror jeg at jeg gir opp.  Moderne dating der folk er livredde for å kjærestestatus og litt forpliktelser er ikke noe for meg. Vi snakket om fremtiden,  oss, hva vi ønsket, møtte hverandres nærmeste. Også blir det en dag uten forvarsel helt stille, ikke noe svar på meldinger, ingenting. 

Anonymkode: 27d25...ebb

Hvor gammel er du? Kjønn? Jeg er selv en mann som kun vil finne noe seriøst, men er også lei dette at folk ikke er seriøse. Men 8-9 mnd med dating? Hadde vært samboere innen den tid selv

Anonymkode: 23863...6f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Hvor gammel er du? Kjønn? Jeg er selv en mann som kun vil finne noe seriøst, men er også lei dette at folk ikke er seriøse. Men 8-9 mnd med dating? Hadde vært samboere innen den tid selv

Anonymkode: 23863...6f6

Samboere innen den tid?! Det blir man ikke om man er over 30 og har barn fra før 😂 eller noen blir sikkert det, men det er ikke vanlig.  Kvinne, over 30år. 

Anonymkode: 27d25...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor gammel er du? Kjønn? Jeg er selv en mann som kun vil finne noe seriøst, men er også lei dette at folk ikke er seriøse. Men 8-9 mnd med dating? Hadde vært samboere innen den tid selv

Anonymkode: 23863...6f6

Hadde kansje også det, 30 men har ikke barn. Ville kanskje beholdt hjemmene våre på vær vår kant sånn i tilfelle brudd, men hadde sikkert bodd sammen innen den tid, håper jeg. 

Anonymkode: 5c49c...8a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1,5 år på det verste. Men seriøst: jeg var en idiot som trengte å lære meg å sette grenser.

Gidder noen få dater og ingen sex før jeg parkerer ting jeg ikke tror leder noe sted i dag.

Anonymkode: 1dbbe...a30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...