AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2024 #1 Del Skrevet 3. oktober 2024 Samboer er sur hele tiden, absolutt hele tiden. Alt er galt, alt er dyrt, utgifter hele tiden, han er så sliten, han må få hvile, han gjør aldri noe osv. osv. Hva er det som skjer liksom? Jeg skjønner ikke hvorfor ham er konstant sur. Det er ikke mulig å snakke med han lenger, og vi gjør aldri noe sammen - for han vil ikke. Dere menn som er sure hele tiden, hvorfor er dere det? Er det depresjon? Mistet interessen? Anonymkode: 81f8c...67a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2024 #2 Del Skrevet 3. oktober 2024 Han vil ut av forholdet men tør ikke si det. Evt er han utro eller tror du er utro. Du får ta en alvorsprat med han og si at enten må han oppføre seg som en voksen og snakke om problemet eller så får han ta konsekvensene ved å leve videre uten deg. Anonymkode: 4685d...a1b 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2024 #3 Del Skrevet 3. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Han vil ut av forholdet men tør ikke si det. Evt er han utro eller tror du er utro. Du får ta en alvorsprat med han og si at enten må han oppføre seg som en voksen og snakke om problemet eller så får han ta konsekvensene ved å leve videre uten deg. Anonymkode: 4685d...a1b Har prøvd med den praten, han var utro for noen år siden….. Han nekter for at han er utro nå, og mener selv at han ikke er sur. Vi har feks ikke vært på ferie på mange år fordi han ikke vil. Han blir ikke med på kino, konsert, kafe osv. Samtidig så klager han over at han aldri gjør noe lenger. Jeg blir gal av å prøve å finne ut hva det er, hva gjør jeg galt?? Jeg savner å kunne ha en samtale, dele ditt og datt i hverdagen osv - nå er det bare taushet🙈 Anonymkode: 81f8c...67a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2024 #4 Del Skrevet 3. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har prøvd med den praten, han var utro for noen år siden….. Han nekter for at han er utro nå, og mener selv at han ikke er sur. Vi har feks ikke vært på ferie på mange år fordi han ikke vil. Han blir ikke med på kino, konsert, kafe osv. Samtidig så klager han over at han aldri gjør noe lenger. Jeg blir gal av å prøve å finne ut hva det er, hva gjør jeg galt?? Jeg savner å kunne ha en samtale, dele ditt og datt i hverdagen osv - nå er det bare taushet🙈 Anonymkode: 81f8c...67a Hvorfor finner du deg i det? Hvorfor går du ikke? Anonymkode: 4dd85...247 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2024 #5 Del Skrevet 3. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor finner du deg i det? Hvorfor går du ikke? Anonymkode: 4dd85...247 Det må jo bli bedre? Jeg må bare finne ut av hva det er for noe, hva er galt eller hva kan vi endre. Anonymkode: 81f8c...67a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2024 #6 Del Skrevet 3. oktober 2024 "Dere menn som er sure hele tiden". Ja, hvem er de? Det kan jo finnes tusenvis at grunner til at han er sånn. Det er komplett umulig å mene noe om dette basert på hva du skriver. De som mener mye, kan du bare drite i å lytte på. Blir som nettroller som kommenterer overskrifter uten å ha lest artikkelen på SoMe 🤣 Anonymkode: 4724f...0d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2024 #7 Del Skrevet 3. oktober 2024 høres ut som depresjon.. Anonymkode: be9b9...817 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2024 #8 Del Skrevet 3. oktober 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Det må jo bli bedre? Jeg må bare finne ut av hva det er for noe, hva er galt eller hva kan vi endre. Anonymkode: 81f8c...67a Han vil jo ikke snakke med deg engang, hvordan skal du finne ut av det da? Anonymkode: 4dd85...247 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2024 #9 Del Skrevet 3. oktober 2024 Jeees Louise, mannen har vært utro før og er nå i tillegg grinete og sur? U can do better girl! Pakk snippsekken og si takk for meg👋 Anonymkode: 4aeab...2a7 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 3. oktober 2024 #10 Del Skrevet 3. oktober 2024 Tenker han mest sannsynlig bare er en av de altfor mange som ikke skjønner at selv sterkeste kjærlighet ikke går på drivstoffet dritt. Samt at han før eller siden vil bli omtalt som din eks, og antagelig ikke vil skjønne hvorfor du gikk heller. Altfor mange slike. De blir ekser etterhvert. Like greit før som siden egentlig. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2024 #11 Del Skrevet 3. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Samboer er sur hele tiden, absolutt hele tiden. Alt er galt, alt er dyrt, utgifter hele tiden, han er så sliten, han må få hvile, han gjør aldri noe osv. osv. Hva er det som skjer liksom? Jeg skjønner ikke hvorfor ham er konstant sur. Det er ikke mulig å snakke med han lenger, og vi gjør aldri noe sammen - for han vil ikke. Dere menn som er sure hele tiden, hvorfor er dere det? Er det depresjon? Mistet interessen? Anonymkode: 81f8c...67a Har en sur samboer på 29 selv. Han sa en gang at han ikke likte at jeg kalte han sur/sint. Jeg svarte at "du er oftere sur og sint enn alle andre." Det endret ingenting. Han er vist bare slik. Så det på barnebilder av han, sur der og. Alle andre hadde så mange flere og bedre ting enn han. Jeg tror det er noe med egoisme å ikke kunne ta seg sammen når man lever med andre. Det er noe med å bare ønske seg mer og aldri være fornøyd med det man har. Anonymkode: d1cd7...5ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2024 #12 Del Skrevet 3. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har prøvd med den praten, han var utro for noen år siden….. Han nekter for at han er utro nå, og mener selv at han ikke er sur. Vi har feks ikke vært på ferie på mange år fordi han ikke vil. Han blir ikke med på kino, konsert, kafe osv. Samtidig så klager han over at han aldri gjør noe lenger. Jeg blir gal av å prøve å finne ut hva det er, hva gjør jeg galt?? Jeg savner å kunne ha en samtale, dele ditt og datt i hverdagen osv - nå er det bare taushet🙈 Anonymkode: 81f8c...67a Stygt å si det, men gi faen. Lev ditt liv og la han være hjemme og sur da. Har begynt å svare samboer med at greit, du får bli hjemme, jeg drar med ungene. Anonymkode: d1cd7...5ed 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #13 Del Skrevet 4. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Stygt å si det, men gi faen. Lev ditt liv og la han være hjemme og sur da. Har begynt å svare samboer med at greit, du får bli hjemme, jeg drar med ungene. Anonymkode: d1cd7...5ed Jeg prøver å gjøre det, for det hjelper jo ingen av vi er to som sitter hjemme og sturer😬 Jeg er aktiv med hund, på utstilling og konkurranse. Har prøvd å få han med, men han vil ikke. Han demonstrer litt med å ikke ville hilse på hunden/avvise den, og han spør aldri hvordan det går når vi deltar på noe. Jeg sender mld og legger alltid på 💜 - men får aldri noe tilbake. Anonymkode: 81f8c...67a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #14 Del Skrevet 4. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Han vil jo ikke snakke med deg engang, hvordan skal du finne ut av det da? Anonymkode: 4dd85...247 Det er derfor jeg spør her inne. Kanskje noen har opplevd det samme, eller er en person som valgte å bli «sur og taus»? Hva ligger bak? Anonymkode: 81f8c...67a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 4. oktober 2024 #15 Del Skrevet 4. oktober 2024 Han er åpenbart kun styrt av emosjoner, og virker ikke til å ha guts til å hente opp vettet, og ta rasjonelle valg. Det tyder på at han er deprimert, men det tyder også på at han ikke eier folkeskikk og at han ikke har noen form for empati med deg. Hvorfor bor du der egentlig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #16 Del Skrevet 4. oktober 2024 Hadde en slik en jeg også. Han ble surere og surere for hver dag som gikk. Sur på meg, sint på andre. Alle var idioter, bortsett fra han og hans aller nærmeste familie (foreldre/søsken/egne barn). Så ekstremt energitappende å leve med. Når jeg etter flere år ville komme til bunns i dette viste det seg at han hadde møtt en annen kvinne og ville skilles, men hadde ikke baller nok til å ta tak i egen livssituasjon. Han ventet bare på at jeg skulle ta grep, og be om skillsmisse selv. Følte jeg ikke hadde noe valg, men bruddet har vært (og er fremdeles) blytungt for hele familien. Han er fremdeles sur og passiv, men på grunn av felles barn må jeg fremdeles forholde meg til han. Jeg har likevel tro på at mitt liv kommer til å bli bedre på sikt, uten en livspartner som trekker deg ned i grøfta vet enhver anledning. Du fortjener bedre. PS: Elskerinna orket ikke mer hun heller, så hun dumpet han ganske fort etter at han flyttet fra meg. Karma? Anonymkode: f3400...1eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå