AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2024 #1 Del Skrevet 3. oktober 2024 Har stått på Iso nå i snart én mnd, og huden er så J**** som aldri før. Store vonde kuler på hele haka. for deg som har gått på iso; Når ble det bedre? Ble det veldig mye værre før det ble bedre? Anonymkode: 86e0c...93f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #2 Del Skrevet 6. oktober 2024 Det ble SKIKKELIG ille før det ble bedre hos meg! Etter ca 3 mnd ble huden min helt fin og jeg hadde ikke fler aktive kviser. Anonymkode: 95269...e20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #3 Del Skrevet 6. oktober 2024 Ble bedre etter ca 1 måned, helt fin etter to. Går på lav dose med en tablett daglig. Anonymkode: 6bab7...80f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #4 Del Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ble bedre etter ca 1 måned, helt fin etter to. Går på lav dose med en tablett daglig. Anonymkode: 6bab7...80f Hormonell acne? Hvor lenge må du stå på iso? Anonymkode: 86e0c...93f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #5 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (På 6.10.2024 den 12.14): Hormonell acne? Hvor lenge må du stå på iso? Anonymkode: 86e0c...93f Jeg er ikke hen som du siterte (tror jeg) men jeg gikk også på lavdose med én kapsel om dagen, så jeg tillater meg å svare. Jeg gikk på kuren veldig lenge, noe sånt som 1 1/2 år tror jeg det var. Vet ikke om det var hormonell akne, jeg har slitt med akne siden tenårene og det ble aldri bedre. Iso-kur derimot gjorde underverker! Anonymkode: 473bd...2d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #6 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg er ikke hen som du siterte (tror jeg) men jeg gikk også på lavdose med én kapsel om dagen, så jeg tillater meg å svare. Jeg gikk på kuren veldig lenge, noe sånt som 1 1/2 år tror jeg det var. Vet ikke om det var hormonell akne, jeg har slitt med akne siden tenårene og det ble aldri bedre. Iso-kur derimot gjorde underverker! Anonymkode: 473bd...2d8 Hei! Ts her; nå har jeg stått på kuren siden september, så det blir snart 5 mnd siden oppstart. Huden er mye, mye bedre, men får fortsatt noen små betente kviser her og der. Er det lenge siden du avsluttet kuren? Anonymkode: 86e0c...93f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #7 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (På 20.1.2025 den 21.15): Hei! Ts her; nå har jeg stått på kuren siden september, så det blir snart 5 mnd siden oppstart. Huden er mye, mye bedre, men får fortsatt noen små betente kviser her og der. Er det lenge siden du avsluttet kuren? Anonymkode: 86e0c...93f Dette ville jeg tatt opp med legen du fikk foreskrevet kuren av, kan ikke huske jeg hadde det men så reagerer man ulikt. Jeg avsluttet kuren for snart et år siden. Har fått noen kviser på nakken men ikke noe i forhold til hvordan det var tidligere, og det hender jeg får en og annen småkvise i panna eller kinnet men de blir ikke store, betente og dype slik som før. Anonymkode: 473bd...2d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #8 Del Skrevet 23. januar 3 måneder. Gikk på det i 6 måneder og etter 3 uker etter slutt, startet kvisene opp på nytt. Trude ikke ta runde 2. Jeg ble sakte nedstemt, når kuren var over, var det som å endelig ta av ullteppe på sommeren. Jeg er en lys og glad person, så fikk litt nok. Kviser som er smertefulle og dype er kjipe. Anonymkode: e1538...671 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå