AnonymBruker Skrevet 3. oktober #1 Del Skrevet 3. oktober Hei! Vi trenger veldig gjerne gavetips. Faren til samboeren min gifter seg. De er godt voksne, og ønsker seg derfor ikke gaver, eventuelt å gi til veldedighet. Hvordan løse dette? Vi vurderer et fint kort (tips til innhold her?) og et lite gavekort eller liknende som viser at gaven går til veldedighet. Tips til andre løsninger? Hva ville dere tenkt? Takk på forhånd! Anonymkode: e137c...9fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #2 Del Skrevet 16. oktober Jeg ville ha kjøpt en flott orkide til dem, og fått den pakket pent inn. Så ville jeg ha skrevet noe personlig på kortet, og føyd til at vi har gitt xxxx til Frelsesarmeen, WWF, eller hva enn brudeparet er opptatt av. Synes det blir litt stusselig å kun gi et kort, derfor ville jeg ha gitt en blomst i tillegg. Anonymkode: 136ab...6b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #3 Del Skrevet 23. oktober Hva med å invitere de med ut på middag på en restaurant sammen med dere (altså som en gave?). Anonymkode: 71c1e...c23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bursdagsdøl Skrevet 2. november #4 Del Skrevet 2. november Det spørs jo litt hvor mye penger dere vil bruke, men hvis dere har anledning er det jo fint å f.eks. kjøpe blomster eller en plante, og et fint kort der det står hva pengene har gått til. Det går også an å kjøpe noe fint i Kirkens bymisjon sin nettbutikk! De har mange fine ting i glass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå