AnonymBruker Skrevet 3. oktober #1 Del Skrevet 3. oktober Jeg og mannen min lurer på hvem av oss som får flest stemmer på sin favorittsang? Stem ved å like kommemtaren med sangen du liker best. De to alternativene er som følger: - Brotherhood Of Man - Save Your Kisses For Me - Pet Shop Boys - Go West Anonymkode: 16cb0...1dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #2 Del Skrevet 3. oktober Brotherhood Of Man - Save Your Kisses For Me Anonymkode: 16cb0...1dc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #3 Del Skrevet 3. oktober Pet Shop Boys - Go West Anonymkode: 16cb0...1dc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 4. oktober #4 Del Skrevet 4. oktober Brotherhood 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #5 Del Skrevet 4. oktober Save Your Kisses For Me! 😘 Uten tvil. Anonymkode: d8ab8...eab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #6 Del Skrevet 4. oktober Det er jo ikke Pet Shop Boys som har originalen, så svaret er lett. Anonymkode: 60028...e68 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 7. oktober #7 Del Skrevet 7. oktober Go West, uten tvil. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alliwill Skrevet 10. oktober #8 Del Skrevet 10. oktober Go West! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #9 Del Skrevet 10. oktober Go west Anonymkode: 95511...119 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 30. oktober #10 Del Skrevet 30. oktober Go west🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doolittle Skrevet 31. oktober #11 Del Skrevet 31. oktober Sier som min engelske kompis: "You can't beat a bit of Pet Shop Boys!" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 1. november #12 Del Skrevet 1. november Go West Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå