Gå til innhold

Sterke skuldersmerter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom hjem fra jobb i dag og satt meg på sofaen og fikk intense smerte i skulder , sleit med å gå og bevege å løfte armen å skulder , eg tenkte dette var etter èin skade eg fikk på ei trening forrige uke der eg landet på skulderen (men har kje hatt smerte på flere dager og følt da lega seg ), ringte legevakta etter Paracet Ikkje hjalp, da eg ankom legen og sku ta genseren av meg høyrde eg to «smell» og følte alt letta og kunne bevege igjen , eg blei lott satt ut og sa ingenting om dette til legen da eg Ikkje visste helt ka eg sku sei om at da plutseli var letta og med hirstorien om skaden forrige uke konkluderte hu med muskelen hadde fått seg èin trøkk og dikk salven eg sku smørje på, på vei hjem føle eg meg sår i skulderen og har tenkt om det rett og slett st skulderen kan ha vore låst eller lott utav ledd , min mann mener eg bør gå til legen i måro og fortelle dette for om det har vore at den har vore låst eller litt utav ledd bør eg skjekke opp og kanskje hørt om eg sku ha fatle på , så no blei eg usikker🤣

Anonymkode: 34278...51b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei du trenger nok ikke gå til fastlegen med mindre du skulle få mer vondt.

Anonymkode: 92596...641

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...