Gå til innhold

Protein rundstykker eller brød, din beste oppskrift?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har laget proteinbrød, med glutenfrie havregryn, Cottage cheese, egg, salt og bakepulver. 

Ble nokså spiselig, men glutenfrie havregryn er nå leverings problemer med. Har litt havregryn igjen, men ønsker tips med frø eller andre ting å putte i brødene for å lage flere. 

Hva kan kompensere for manglende havregryn? Må være glutenfritt. 
 

Anonymkode: 2cd07...658

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vurdert å bytte ut med bokhvete? Finnes i både «korn», mel, og flak. Jeg har ikke prøvd selv i proteinrundstykker, men hadde en greie med bokhvete for noen år siden der det ble brukt til mye. Jeg kjøpte på internasjonal butikk. Var vesentlig billigere der. De hadde også som var merket glutenfri. 

Du har også hirse og quinoa som finnes i mange varianter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daisy-love skrev (17 minutter siden):

Vurdert å bytte ut med bokhvete? Finnes i både «korn», mel, og flak. Jeg har ikke prøvd selv i proteinrundstykker, men hadde en greie med bokhvete for noen år siden der det ble brukt til mye. Jeg kjøpte på internasjonal butikk. Var vesentlig billigere der. De hadde også som var merket glutenfri. 

Du har også hirse og quinoa som finnes i mange varianter. 

Er nybegynner på området protein bakverk. Åpen for å prøve alternativer til havregryn dersom andre har erfart at bytte gir greit resultat. 

Anonymkode: 2cd07...658

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er nybegynner på området protein bakverk. Åpen for å prøve alternativer til havregryn dersom andre har erfart at bytte gir greit resultat. 

Anonymkode: 2cd07...658

Da håper jeg noen andre har prøvd ut litt ulikt her 😊

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

🗯️Her var det ikke mye hjelp å få?

Anonymkode: 2cd07...658

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...