AnonymBruker Skrevet 3. oktober #1 Del Skrevet 3. oktober Tenker på helsemessig, at den ikke var like ung og sprek som før? Og hvor mye lenger hadde du den, etter disse symptomene dukket opp? Anonymkode: 4711b...b1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 4. oktober #2 Del Skrevet 4. oktober (endret) Vår katt er nå 12 år og vi merker det ikke så mye på han. Det eneste jeg merker er at han kan slite litt mer med å hoppe opp på vasken på badet enn før. Men det er ingenting dramatisk, de fleste gangene klarer han det helt fint. Men vi vurderer nå og sette ham på smertestillende, siden vi regner med at det ligger noe bak den endringen. Utenom det ser vi ingen endringer (sånn bortsett fra at han har fått operert ut alle tennene pga tannsykdom, stakkar 😄). Endret 4. oktober av Tabris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #3 Del Skrevet 5. oktober Vår katt er 10 og et halvt, sunn og sprek, men jeg vet jo ikke om det er "noe på gang". Er det noen med seniorkatt som har tatt en veterinærsjekk, kun på grunn av alderen? Hva sjekket de i så fall? Ble det tatt blodprøver? Han er min første ordentlige seniorkatt. Anonymkode: e7272...9d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå