Gå til innhold

Tinder-advarsel


Granca4eva.

Anbefalte innlegg

Ei venninne av meg traff en som var voldelig mot henne på første date'n... Helt uprovosert. Hun ringte meg fortvilet og gråtende midt på natta. Han hadde slått henne i ansiktet...

Finnes det noe sted på Tinder der man kan advare mot sånne? Man vil jo ikke at det skal skje med flere. Hun vil foreløpig ikke gjøre dette selv, men jeg prøver å få henne til å ''svarteliste'' ham. I tilfelle ei sånn nettside finnes. Da kan hun jo i tilfelle lese om andre sine tragiske erfaringer, og kanskje innse at dette er viktig. Har hørt rykter om at ei sånn side finnes, men har ikke funnet noen selv. Noen som vet? Dette skjedde i Trondheim, men kan jo skje hvor som helst.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Politianmelde er i hvert fall en god ide. 

Anonymkode: 0fabd...500

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Granca4eva. skrev (5 minutter siden):

Ei venninne av meg traff en som var voldelig mot henne på første date'n... Helt uprovosert. Hun ringte meg fortvilet og gråtende midt på natta. Han hadde slått henne i ansiktet...

Finnes det noe sted på Tinder der man kan advare mot sånne? Man vil jo ikke at det skal skje med flere. Hun vil foreløpig ikke gjøre dette selv, men jeg prøver å få henne til å ''svarteliste'' ham. I tilfelle ei sånn nettside finnes. Da kan hun jo i tilfelle lese om andre sine tragiske erfaringer, og kanskje innse at dette er viktig. Har hørt rykter om at ei sånn side finnes, men har ikke funnet noen selv. Noen som vet? Dette skjedde i Trondheim, men kan jo skje hvor som helst.

Det fins ei Facebook gruppe. Og hun bør rapportere til tinder, samt anmelde

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun bør politianmelde. Anbefaler ikke å legge ut informasjon offentlig da det fort kan føre til at dere blir anmeldt.

Anonymkode: 235b5...6ec

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lovlig å henge ut folk på den måten, så det er lite lurt 

Anonymkode: c7c23...d13

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hun alene med en fremmed mann midt på natta?

Anonymkode: 49733...c11

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Var hun alene med en fremmed mann midt på natta?

Anonymkode: 49733...c11

Hva prøver du å problematisere her?

Anonymkode: 235b5...6ec

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anmeld og rapporter på Tinder. Det er ikke lov til å henge folk ut i offentlig gapestokk selv om det så klart frister i slike tilfeller.

Anonymkode: ba825...ab3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facebook-gruppe: Are we dating the same guy? Norway edition.

Anonymkode: fe5ce...60b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva prøver du å problematisere her?

Anonymkode: 235b5...6ec

Er jo lov å bruke hodet

Anonymkode: 49733...c11

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva prøver du å problematisere her?

Anonymkode: 235b5...6ec

Jeg syntes det er ett helt legitimt spørsmål. Folk har blitt drept første gang de har møtt folk igjenom tinder.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan vel rapportere på tinder så blir han kasta ut derfra . 

Anonymkode: a25bc...c21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Man kan vel rapportere på tinder så blir han kasta ut derfra . 

Anonymkode: a25bc...c21

Det har hun gjort. Å kun anmelde til politiet tror jeg har lite for seg. Det blir helt sikkert henlagt, og ingen andre blir advart. Men han får vel en flekk på rullebladet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rosa Gnom skrev (18 minutter siden):

Jeg syntes det er ett helt legitimt spørsmål. Folk har blitt drept første gang de har møtt folk igjenom tinder.

Joda. Men hvor ofte i motsetning til ikke, skjer det? Jeg tenker … hvis du tar Oslo natt til lørdag og søndag … hvor mange one nights utføres mellom to fremmede uten at noe annet enn elendig fyllesex utføres? 

Anonymkode: 78cf3...dba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Joda. Men hvor ofte i motsetning til ikke, skjer det? Jeg tenker … hvis du tar Oslo natt til lørdag og søndag … hvor mange one nights utføres mellom to fremmede uten at noe annet enn elendig fyllesex utføres? 

Anonymkode: 78cf3...dba

Poenget er vel mer at det finnes mange farlige mennesker der ute og man vet aldri hvem man egentlig prater med på nettet. :) Vil bare at folk skal ta forhåndsregler og være trygge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Gnom skrev (1 time siden):

Jeg syntes det er ett helt legitimt spørsmål. Folk har blitt drept første gang de har møtt folk igjenom tinder.

Å da skal man ikke kontakte politiet?

Han er voldelig, uavhengig av om ts møtte han fra tinder eller ikke, alene eller ikke og må lukes bort før han gjør det igjen.

Anonymkode: d1378...fc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Granca4eva. skrev (1 time siden):

Det har hun gjort. Å kun anmelde til politiet tror jeg har lite for seg. Det blir helt sikkert henlagt, og ingen andre blir advart. Men han får vel en flekk på rullebladet...

Nei det har mye for seg uansett om det blir henlagt, fordi flere anmeldelser er ofte tingen. 

Den flekken på rullebladet er bedre enn at det går uvisst i natta, aldri dokumentert. 

Politiet må kontaktes, så kan man kritisere politiet etterpå om de ikke gjør en god jobb. 

Når det kommer til skumlinger på tinder, syns dere vi aldri skal bruke tinder eller aldri date da?

Anonymkode: d1378...fc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Å da skal man ikke kontakte politiet?

Han er voldelig, uavhengig av om ts møtte han fra tinder eller ikke, alene eller ikke og må lukes bort før han gjør det igjen.

Anonymkode: d1378...fc3

Selvfølgelig skal man kontakte politiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Gnom skrev (Akkurat nå):

Selvfølgelig skal man kontakte politiet.

Dere høres ut som dere beskytter en voldsmann, skylder på ofret og prøver å hyse ned situasjonen med en, du kan takke deg selv for å bli en del av statistikken.

Sæ vær forsiktig neste gang, å støtt det å kontakt politiet istede for å gå rett mot ofret uten antydning til at du syns det er dumt forbi at du syns noen tar dumme valg med å bli slått. Om du ikke vil møte kritikk av at du ikke bryr deg.

Anonymkode: d1378...fc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Joda. Men hvor ofte i motsetning til ikke, skjer det? Jeg tenker … hvis du tar Oslo natt til lørdag og søndag … hvor mange one nights utføres mellom to fremmede uten at noe annet enn elendig fyllesex utføres? 

Anonymkode: 78cf3...dba

Så hvis noen forteller deg at de opplevde noe annet enn litt" elendig fyllesex" mener du at de lyver?

Og dersom noen tilfeldigvis skulle komme til å "slå deg litt med flat hånd" mener du seriøst at det er helt ok?

Anonymkode: c901a...93a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...