Gå til innhold

Hvilken farge skal trappa ha?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gangen er hvit poesi, men stua er washed linen og mørkbeiset panel akkurat der trappa går opp. Vi skal pusse/sparkle/male trappa, ikke bytte den ut. Er så usikker på hvit, blir så fort synlig skittent og frykter det blir kræsj med dører/lister som jo er i bomull. Ser feks Jotun dunkel kan passe, men er redd den blir for grønn. Eventuelt hele trappa i hvit poesi? 

Anonymkode: d334a...d9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan brukes trappa? Mennesker, hund/katt?

Jeg syns trapp med duse farger fra ryer kan være fint. Feks male en nøytral base og stifte fast lange ryer i ulike fargetoner hele veien ned. 

Blir litt vanskelig å si hvordan en trapp skal være for du skal jo like den selv.

Anonymkode: 1094a...749

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke bomull hvis dere er redd for at andre farger skal kræsje med lister og dører som er i bomull?

Anonymkode: feac1...4e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan brukes trappa? Mennesker, hund/katt?

Jeg syns trapp med duse farger fra ryer kan være fint. Feks male en nøytral base og stifte fast lange ryer i ulike fargetoner hele veien ned. 

Blir litt vanskelig å si hvordan en trapp skal være for du skal jo like den selv.

Anonymkode: 1094a...749

Flittig av oss voksne og tre barn, tre katter også. Derav mye skit selv om jeg går over den to ganger om dagen. Ryer tror jeg fort ville blitt skitne?

Anonymkode: d334a...d9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har helt hvit trapp. Alt vises. Ville ikke tatt helt hvit. 
 

Hva med en nyanse mørkere enn veggen? Eventuelt, kan dere legge teppe i trappen?

Anonymkode: 58309...7ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Flittig av oss voksne og tre barn, tre katter også. Derav mye skit selv om jeg går over den to ganger om dagen. Ryer tror jeg fort ville blitt skitne?

Anonymkode: d334a...d9a

Ja da høres det ut som trappen burde være enklest mulig å rengjøre.

Anonymkode: 1094a...749

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke hvit trapp, alt vises! Ville heller hatt en grålig farge, det har vi, og der vises ikke alt støvet, i alle fall. Ikke velg bomull, det er «hvitt» med gult i i tillegg, og du risikerer at hele trappa vil se lysegul ut OG at alt støv vises. Det er forskjell på lister og en hel trapp mtp hvilket uttrykk fargen vil gi. 
Anbefaler å be om råd fra Jotuns fargeblogg - jeg har alltid vært fornøyd med svarene fra dem!

Anonymkode: 4d0d6...67a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...