Mardina Skrevet 7. oktober 2024 #21 Del Skrevet 7. oktober 2024 Feel har mye fint 😊 Ellers kjøper jeg litt fra Nille, Europris og Ellos. Jysk har også noe fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #22 Del Skrevet 7. oktober 2024 Illums Bolighus, Royal Design, Ikea og Glass og Interiør Anonymkode: cdaca...bfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #23 Del Skrevet 8. oktober 2024 Vi har sofa fra Slettvoll, bord fra Ikea, bord fra Fretex, tvbenk fra Jysk, teppe fra Bohus, alt på veggene er fra bruktbutikker, lamper fra Finn og bruktbutikker. Gardiner fra Europris, eneste butikken som hadde den fargen jeg ville ha og de er vaskbare i motsetning til Kid sine som ikke hadde rett nyanse heller. 90 % av interiøret er kjøpt brukt. Får stadig høre at vi har det så fint og koselig. Det viktigste er for øvrig at vi selv synes vi har det slik vi vil ha det. Anonymkode: a7376...500 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #24 Del Skrevet 8. oktober 2024 Jeg er glad i dansk og svensk design, og handler mye på Royal design og på Finn. Har stadig søk inne på Finn når det er noe jeg ønsker meg, og plutselig dukker det opp skatter. Anonymkode: ce54b...afb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #25 Del Skrevet 8. oktober 2024 Gjenbruksbutikker! Finner alle mulige skatter der Anonymkode: 893a2...eb3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå