Gå til innhold

Alltid en baktanke om sex ved kroppskontakt!!??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg klikker! Jeg liker at mannen og jeg skal stryke litt på ryggen, massere osv. Men alltid- og jeg mener alltid er det en baktanke med det. Han ligger det med den jævla ståkuken, «jeg blir så kåt på deg når jeg er borti deg». Greit, men det blir ikke jeg, og jo mer han holder på slik jo mindre lyst. Alltid er det sex som er tanken med noe som helst kroppskontakt, og jeg er møkk lei. Hva kan man si til han??🤬

Anonymkode: c20b7...27e

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud det var da en ting å bli sint over 😅 tror du han styrer dette selv? Sykt å bli sint på han for noe han ikke har kontroll over. Og noe sier meg du hadde klaget om han aldri ble kåt av i ta på deg 

Anonymkode: c3c2b...de3

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen menn er sånn kroppskontakt er lik sex. For oss damer er det digg å bli tatt på strøket på kost med uten at det betyr sex.

Menn som holder på sånn ender opp med en dame som aldri vil ta på eller kose med mannen sin  fordi de vet at da tror mannen det er sex på gang. Da lar de heller være å ta på mannen.

Endret av GrønnNellik68
  • Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er mann, de er sånn.

Vil du ha noen til å stryke deg på ryggen og massere deg uten sex, spør en venninne og du kan gjøre det samme med henne. 

Anonymkode: cfc9f...2a7

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til problemet. Eksen tålte ikke at jeg ga han en klem en gang uten at han begynte å skulle klype i puppene og kna på rumpa mi med en gang. Håpet på sex bare fordi jeg ga en klem! Det ble så ille at jeg til slutt bare kuttet ut nærkontakt som klemmer og sånn i det hele tatt, fordi jeg orket ikke at ALT skulle tolkes som en sexinvitasjon fra hans side.

Menn klager på mangel på nærhet. Men er "nærhet" for menn bare sex da? Ikke nærkontakt, kos og kyss med klærne på f.eks. mens man står og lager middag? Bare nærhet for å vise nærhet med klærne på.

Det gikk ikke med han i hvert fall, så det sluttet jeg  med.

Anonymkode: c1a67...005

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så farlig om han blir kåt da? Bare la vær å ligge med han? Si at du ikke har lyst. Man kan ikke akkurat velge hva / når / hvorfor man blir kåt. Jeg kan ialefall ikke det. Gjør det veldig enkelt : " Kjære,idag har jeg ikke lyst til å ha sex. "  Diskusjon ferdig.

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde dama blitt forbannet over at jeg ble kåt, så hadde jeg revurdert hele forholdet. Skikkelig respektløst 

  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kjenner til problemet. Eksen tålte ikke at jeg ga han en klem en gang uten at han begynte å skulle klype i puppene og kna på rumpa mi med en gang. Håpet på sex bare fordi jeg ga en klem! Det ble så ille at jeg til slutt bare kuttet ut nærkontakt som klemmer og sånn i det hele tatt, fordi jeg orket ikke at ALT skulle tolkes som en sexinvitasjon fra hans side.

Menn klager på mangel på nærhet. Men er "nærhet" for menn bare sex da? Ikke nærkontakt, kos og kyss med klærne på f.eks. mens man står og lager middag? Bare nærhet for å vise nærhet med klærne på.

Det gikk ikke med han i hvert fall, så det sluttet jeg  med.

Anonymkode: c1a67...005

Om mannen blir kåt, så er det vel bare å si nei om en ikke har lyst? En mann styrer ikke dette selv, så takler en kvinne ikke at mannen blir kåt i visse situasjoner, så bør hun gå videre, ikke klage 

Anonymkode: c3c2b...de3

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg klikker! Jeg liker at mannen og jeg skal stryke litt på ryggen, massere osv. Men alltid- og jeg mener alltid er det en baktanke med det. Han ligger det med den jævla ståkuken, «jeg blir så kåt på deg når jeg er borti deg». Greit, men det blir ikke jeg, og jo mer han holder på slik jo mindre lyst. Alltid er det sex som er tanken med noe som helst kroppskontakt, og jeg er møkk lei. Hva kan man si til han??🤬

Anonymkode: c20b7...27e

Så gå fra han da du tydeligvis ikke takler å være i et forhold. 

Anonymkode: f26c7...c62

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arild37 skrev (3 timer siden):

Hadde dama blitt forbannet over at jeg ble kåt, så hadde jeg revurdert hele forholdet. Skikkelig respektløst 

Enig! 

Anonymkode: f26c7...c62

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som mann tror jeg skjønner hva TS mener. Dersom kontakt alltid skal handle om sex, kan det bli både travelt og ensporet. Prøv å ta parten og møt hverandre på midten. 

Anonymkode: c8cc3...73c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje du kan gjøre sånn som samboeren min, hun klaget hver gang jeg gjorde noen fremstøt. 

Så jeg begynte å fokusere på å ikke "prøve" meg på henne, siden hun opplevde det negativt. Nå er det innarbeidet og jeg prøver meg ikke på henne i det hele tatt, jeg får meg liksom ikke til å gjøre det, siden jeg har negative følelser til det.

Så nå er det hun som alltid må ta initiativ til sex, men det er ikke alltid jeg har lyst på sex, fordi tenningsmekanismen har fått seg en liten knekk.

Og nå lurer hun stadig vekk på om jeg er glad i henne, så av og til har jeg sex bare for at hun skal føle seg bedre. Noen ganger må jeg faktisk på badet og "dra den igang" før jeg hopper opp i sengen til henne.

Selv når jeg onanerer får jeg meg ikke til å tenke på henne, fordi det gir negative vibber.

Så jeg tror det er fullt mulig å få han til å slutte, men det kan koste litt.

 

 

Anonymkode: 36f3b...207

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Han er mann, de er sånn.

Vil du ha noen til å stryke deg på ryggen og massere deg uten sex, spør en venninne og du kan gjøre det samme med henne. 

Anonymkode: cfc9f...2a7

Aldri opplevd at en mann er ute av stand til å vise omsorg uten å gjøre det sexuelt.

Anonymkode: d4490...f96

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kanskje du kan gjøre sånn som samboeren min, hun klaget hver gang jeg gjorde noen fremstøt. 

Så jeg begynte å fokusere på å ikke "prøve" meg på henne, siden hun opplevde det negativt. Nå er det innarbeidet og jeg prøver meg ikke på henne i det hele tatt, jeg får meg liksom ikke til å gjøre det, siden jeg har negative følelser til det.

Så nå er det hun som alltid må ta initiativ til sex, men det er ikke alltid jeg har lyst på sex, fordi tenningsmekanismen har fått seg en liten knekk.

Og nå lurer hun stadig vekk på om jeg er glad i henne, så av og til har jeg sex bare for at hun skal føle seg bedre. Noen ganger må jeg faktisk på badet og "dra den igang" før jeg hopper opp i sengen til henne.

Selv når jeg onanerer får jeg meg ikke til å tenke på henne, fordi det gir negative vibber.

Så jeg tror det er fullt mulig å få han til å slutte, men det kan koste litt.

 

 

Anonymkode: 36f3b...207

Snakk med henne? Å var det ingenting i deg som lunner ta dette som en moden person å snakke om det da det var et problem fra starten av? Enten ta på hele tiden, eller aldri i det hele tatt?

Å ikke tåle nei, er veldig negativt. 

Dette var fryktelig barnslig, føler med henne. Manipulativt også, våg å si nei og ikke ble elsket...

Anonymkode: d4490...f96

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Om mannen blir kåt, så er det vel bare å si nei om en ikke har lyst? En mann styrer ikke dette selv, så takler en kvinne ikke at mannen blir kåt i visse situasjoner, så bør hun gå videre, ikke klage 

Anonymkode: c3c2b...de3

Det er lov å klage om han aldri tar på henne uten å ønske sex? 

Hallo, hva er galt med dere?

Anonymkode: d4490...f96

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann prøver seg ofte, daglig, men ikke alltid jeg vil ha sex. Jeg liker at han tar meg på rumpa likevel😆

Anonymkode: 941b9...602

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Snakk med henne? Å var det ingenting i deg som lunner ta dette som en moden person å snakke om det da det var et problem fra starten av? Enten ta på hele tiden, eller aldri i det hele tatt?

Å ikke tåle nei, er veldig negativt. 

Dette var fryktelig barnslig, føler med henne. Manipulativt også, våg å si nei og ikke ble elsket...

Anonymkode: d4490...f96

Nå er det slik at jeg skrev den korte tabloid versjonen, så alle nyanser kommer ikke frem.

Selvfølgelig pratet vi om det i begynnelsen, og som jeg skriver "jeg begynte å fokusere på å ikke prøve meg på henne", så dette gikk gradvis. Og det kunne virke som etter mindre jeg prøvde meg på henne dessto bedre syntes hun det var. Og til slutt er dette så innarbeidet at jeg ikke får meg til å prøve meg på henne. 

Her har jeg gjort alt som hun ba om, og så påstår du det er barnslig oppførsel. Og hva mener du med å ikke tåle et nei, jeg har alltid tatt et nei for et nei. Men det er klart visst du får nei hele tiden, så gjør det noe med selvfølesen. Derfor var det bedre når hun måtte ta initiativ, men i sum så er det ikke blitt så bra allikevel, hverken for henne eller meg.

Og innlegget var ikke for å syte, men for å bevisstgjøre andre på at slike situasjoner kan utvikle seg i negativ retning om paret ikke finner en god løsning sammen.

Og så lurer jeg på hva du mener som var manipulativt?

Anonymkode: 36f3b...207

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg klikker! Jeg liker at mannen og jeg skal stryke litt på ryggen, massere osv. Men alltid- og jeg mener alltid er det en baktanke med det. Han ligger det med den jævla ståkuken, «jeg blir så kåt på deg når jeg er borti deg». Greit, men det blir ikke jeg, og jo mer han holder på slik jo mindre lyst. Alltid er det sex som er tanken med noe som helst kroppskontakt, og jeg er møkk lei. Hva kan man si til han??🤬

Anonymkode: c20b7...27e

Du virker som en kjip kjæreste. Det er vel bare bra at han har lyst på deg? 

Anonymkode: e50ed...8df

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...