AnonymBruker Skrevet 8. oktober #21 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (3 timer siden): Elastiske fibre mister også funksjon gradevis over tid uten å være i bruk. Elastikk holder ikke samme kvalitet i flere år selv om de ikke utsettes for direkte bruk og vask, men selvsagt vil de vare lengre enn viss de ble brukt gjevnlig. Elastiske fibre er sensetive. Har pakket opp ubrukte strømpebukser som aldri har vært brukt men ligget bakerst i skapet en del år og de har vært ubrukelige. Kunne jo fint solgt de på finn til en stakkar fremfor å ta de ut av emballasjen selv. Anonymkode: b0a4f...021 Tror du overdriver litt her. Har også hatt liggende et par strømpebukser som har vert "glemt" et sted jeg vanligvis ikke oppbevarer de. Kunne ikke merke noe forskjell på de jeg, selv etter 10+ år. Og gamle bh er har jeg flere av som brukes en gang i blant. Noen av de er også over 10 år. Men jeg vasker de skånsomt og ikke så ofte da. (For det meste hjemme, og da bryr jeg meg ikke om å vaske fullt så ofte) Anonymkode: c1dc8...1cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piggsopp Skrevet 8. oktober #22 Del Skrevet 8. oktober Lever det til fretex eller UFF. De har systemer for å håndtere klær, også slitte ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #23 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Tror du overdriver litt her. Har også hatt liggende et par strømpebukser som har vert "glemt" et sted jeg vanligvis ikke oppbevarer de. Kunne ikke merke noe forskjell på de jeg, selv etter 10+ år. Og gamle bh er har jeg flere av som brukes en gang i blant. Noen av de er også over 10 år. Men jeg vasker de skånsomt og ikke så ofte da. (For det meste hjemme, og da bryr jeg meg ikke om å vaske fullt så ofte) Anonymkode: c1dc8...1cd Jeg overdriver ikke det er fakta. Men selvsagt har ulike merker ulik kvalitet. Noen produkter sine fibre blir skaded allerede under produksjonen. Slike fibre vil forandre seg med tiden det er bare å lese seg opp om elastiske fibrene. Dette er jo en avgrunnen til at klær som produseres i dag ikke har samme kvalitet som klær produsert for 30 til 50 år siden. Folk sammenligner jeans fra samme merker produsert på 80 og 90 tallet med jeans laget i dag. Mange foretrekker vintage varianten da kvaliteten på materialet, sømmen og passformen var bedre. En av punktene som dras frem er jo at jeans stoffet tilsettes elastikk og det er ikke like holdbart. Men du kan selvsagt bruke de plaggene du vil og de BHene du vil. Gamle som nye. Men jeg ville ikke anbefalt å kjøpe brukte BHer da de produseres som forbruksvarer som skal gi støtte og ikke som et plagg som skal vare lenge. (Kan sikkert finnes unntak og produsenter med spesiell fokus på lang livssyklus og valgt materiale og konstruksjon etter det) Anonymkode: b0a4f...021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #24 Del Skrevet 8. oktober Jeg har kjøpt brukte BHer på finn 🤷♀️ Særlig amme-BHer. Gode BHer i størrelser litt utenfor normalen koster seriøst en formue. Er det gamle billige BHer er det kanskje verre å få solgt. Anonymkode: b8092...036 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #25 Del Skrevet 8. oktober Jeg selger gamle, brukte behåer til menn på nett. De betaler ekstra hvis behåen er svett etter trening 😁 Anonymkode: aef06...010 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #26 Del Skrevet 8. oktober Om man ikke har store eller tunge bryst der det er veldig viktig med støtte, så går det fint å bruke en litt sliten bh også. Og jeg synes det er viktig å tenke på miljøet og ikke kaste mer en nødvendig! Anonymkode: c1dc8...1cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #27 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (På 5.10.2024 den 8.04): Det interessante er ikke hva folk selger, men hva folk kjøper. Anonymkode: f0b44...1d3 da burde du visst at det er et enormt marked for brukte truser Anonymkode: 3fa09...531 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #28 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): da burde du visst at det er et enormt marked for brukte truser Anonymkode: 3fa09...531 Kan ikke fatte at det er så interessant hva andre kjøper, bruker og selger? De som er komfortable med å kjøpe og bruke brukt undertøy får bare gjøre det uten at det bryr meg. Anonymkode: c1dc8...1cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå