AnonymBruker Skrevet 3. oktober #1 Del Skrevet 3. oktober Hvor skal en levere gamle (nesten nye) (noen år gamle) bher? Er det noen som vil ha det i det helttatt? Eller det bare å kjøre på søppelmotaket i kommunen? Jeg går ut i fra at dette er i allefall ikke å legge ut på salg på finn.no siden de er brukte... Jeg fant en hel koffert med bher som jeg nesten ikke bruk. Så da vil jeg kvitte meg med de. Anonymkode: ba345...cb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #2 Del Skrevet 4. oktober Hvorfor ikke selge på finn? Er da mye bedre at det kan brukes på nytt en at det bidrar til søppelberg? Uansett ikke noe problem å bruke en brukt bh... Anonymkode: c1dc8...1cd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #3 Del Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor ikke selge på finn? Er da mye bedre at det kan brukes på nytt en at det bidrar til søppelberg? Uansett ikke noe problem å bruke en brukt bh... Anonymkode: c1dc8...1cd Selger du brukte truser også ? Undertøy er bruk og kast….. Anonymkode: f0465...9b7 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #4 Del Skrevet 4. oktober Restavfall. Anonymkode: 966f6...d58 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #5 Del Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Selger du brukte truser også ? Undertøy er bruk og kast….. Anonymkode: f0465...9b7 Vil påstå det er litt forskjell på truse og bh. Anonymkode: a616d...f75 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #6 Del Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Selger du brukte truser også ? Undertøy er bruk og kast….. Anonymkode: f0465...9b7 Jeg har kjøpt bh på finn.no flere ganger. Helt supert. Er T-skjorter bruk og kast også mener du? Har du ikke vaskemaskin? Anonymkode: 39fc6...637 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #7 Del Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har kjøpt bh på finn.no flere ganger. Helt supert. Er T-skjorter bruk og kast også mener du? Har du ikke vaskemaskin? Anonymkode: 39fc6...637 På Trendsales.dk (tilsvarende finn.no) er det tusenvis av annonser der folk selger alt slags brukt undertøy, deriblant brukte truser (vasket selvfølgelig). Er bare vi Nordmenn som er så pripne.. Anonymkode: c1dc8...1cd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #8 Del Skrevet 4. oktober Jeg lurer mest på hvordan man glemmer bort en hel koffert med BHer. Så mange BHer har iallefall ikke jeg. Anonymkode: accda...2c7 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #9 Del Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (22 timer siden): På Trendsales.dk (tilsvarende finn.no) er det tusenvis av annonser der folk selger alt slags brukt undertøy, deriblant brukte truser (vasket selvfølgelig). Er bare vi Nordmenn som er så pripne.. Anonymkode: c1dc8...1cd Det interessante er ikke hva folk selger, men hva folk kjøper. Anonymkode: f0b44...1d3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #10 Del Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det interessante er ikke hva folk selger, men hva folk kjøper. Anonymkode: f0b44...1d3 Ja, og en god del finner det uinteressant og "driter" i hva folk kjøper og bruker... Anonymkode: c1dc8...1cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #11 Del Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (På 3.10.2024 den 17.27): Hvor skal en levere gamle (nesten nye) (noen år gamle) bher? Er det noen som vil ha det i det helttatt? Eller det bare å kjøre på søppelmotaket i kommunen? Jeg går ut i fra at dette er i allefall ikke å legge ut på salg på finn.no siden de er brukte... Jeg fant en hel koffert med bher som jeg nesten ikke bruk. Så da vil jeg kvitte meg med de. Anonymkode: ba345...cb2 Undertøy som ikke kan brukes lengre, kaster jeg i restavfallet etter å ha klippet plagget opp. Ser at folk på Finn selger, men etter å ha prøvd det en gang, er det ikke noe jeg gjentar. Anonymkode: 954c6...aca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #12 Del Skrevet 6. oktober Er vel noe for de med dårlig råd eller for miljøfreakere som aldri kan kaste noe? Anonymkode: c1dc8...1cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #13 Del Skrevet 6. oktober AnonymBruker skrev (12 timer siden): Er vel noe for de med dårlig råd eller for miljøfreakere som aldri kan kaste noe? Anonymkode: c1dc8...1cd Ta deg en tur på Fretex, Finn ut hvor dameundertøyet ligger, gå litt rundt en lørdag og kikk mens du holder øye med hvem som kikker på dameundertøyet. Jeg sier ikke mer….. Anonymkode: 954c6...aca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 6. oktober #14 Del Skrevet 6. oktober Personligen hade jag kastat dem, kostar bhar jag har användt bara en liten stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #15 Del Skrevet 6. oktober Selg på Tise? Ser flere selger pakker med bh Ellers er det vanlig restavfall Anonymkode: 63290...22f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #16 Del Skrevet 7. oktober De elastiske AnonymBruker skrev (På 4.10.2024 den 8.10): Jeg har kjøpt bh på finn.no flere ganger. Helt supert. Er T-skjorter bruk og kast også mener du? Har du ikke vaskemaskin? Anonymkode: 39fc6...637 De elastiske fibrene i en BH vil naturlig miste sin funksjon etter bruk, vask og rett og slett tid. BH lages for å gi optimal støtte ved gjevnlig bruk på ca 6 til 9 måneder. Noen vil selvsagt vare noe lengre. Men BH er et plagg som skal gi riktig støtte. Overtid vil dessverre en BH ikke lengre ha samme støttende funksjon. Kjøper du en BH som er brukt en del måneder så kjøper du katta i sekken. BH er et forbruks plagg. Byttes den ikke ut ofte nok vil du ikke har optimal støtte til brystene. Anonymkode: b0a4f...021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #17 Del Skrevet 7. oktober AnonymBruker skrev (22 minutter siden): De elastiske De elastiske fibrene i en BH vil naturlig miste sin funksjon etter bruk, vask og rett og slett tid. BH lages for å gi optimal støtte ved gjevnlig bruk på ca 6 til 9 måneder. Noen vil selvsagt vare noe lengre. Men BH er et plagg som skal gi riktig støtte. Overtid vil dessverre en BH ikke lengre ha samme støttende funksjon. Kjøper du en BH som er brukt en del måneder så kjøper du katta i sekken. BH er et forbruks plagg. Byttes den ikke ut ofte nok vil du ikke har optimal støtte til brystene. Anonymkode: b0a4f...021 Hva med oss som sjeldent bruker bh? Forbruk måles ikke i tid, så en brukt bh kan vare lenge... Anonymkode: c1dc8...1cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #18 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva med oss som sjeldent bruker bh? Forbruk måles ikke i tid, så en brukt bh kan vare lenge... Anonymkode: c1dc8...1cd Elastiske fibre mister også funksjon gradevis over tid uten å være i bruk. Elastikk holder ikke samme kvalitet i flere år selv om de ikke utsettes for direkte bruk og vask, men selvsagt vil de vare lengre enn viss de ble brukt gjevnlig. Elastiske fibre er sensetive. Har pakket opp ubrukte strømpebukser som aldri har vært brukt men ligget bakerst i skapet en del år og de har vært ubrukelige. Kunne jo fint solgt de på finn til en stakkar fremfor å ta de ut av emballasjen selv. Anonymkode: b0a4f...021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #19 Del Skrevet 8. oktober Jeg byttet ut alle trusene mine i en smekk en gang, da jeg hadde gått ned en størrelse og alle de gamle hadde en tendens til å sige ned. Ble litt i stuss, hvor gjør man av sånt? Har jo lest at tekstiler kødder til med maskinene til renovasjonsfirmaet, men hva skal man ellers gjøre? Jeg har ikke bil og kommer meg ikke på avfallsstasjonen for å levere en pose gamle truser, liksom... så jeg endte med å kaste de i restavfallet, hadde ikke noe annet valg. Vil ikke kaste sånt i Fretex kontaineren. Brukte truser (selv om de er vasket) er vel ikke noe folk kjøper på Fretex??? Så de gikk i søpla. Anonymkode: 2616a...396 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #20 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (På 4.10.2024 den 8.01): Restavfall. Anonymkode: 966f6...d58 NEI!!! Klær skal IKKE i restavfall. Leveres til tekstilinnsamling Anonymkode: 2d73d...5e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå