ThereGoesBob Skrevet 3. oktober #1 Del Skrevet 3. oktober Tenker folk kan få kime inn med det de har sett av priser rundt omkring i landet. Pleier å gå på en kafe der et stykke brownies koster 50 kroner. En annen cafe ikke langt unna tar 99 kroner for et stykke brownies. Hvor finner man de dyreste kakestykkene i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #2 Del Skrevet 3. oktober 150 kr for to stk chocolate lovin sjokoladekake på Lerøy mat hos Galleriet. Svindyrt til å være butikk kake. 75 kr pr stk. Kostet 20 kr pr stk for bare få år siden. Anonymkode: a0075...c6b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
every woman Skrevet 3. oktober #3 Del Skrevet 3. oktober Det begynner å nærme seg hundrelappen for et kakestykke her i byen også, nå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #4 Del Skrevet 3. oktober Bakeriet her har av og til tilbud på wienerbrød og en kopp vanlig kaffe for 80kr. På butikken får du et likt wienerbrød for 20kr, og kaffen er like god hjemme. Anonymkode: 87a24...f9d 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #5 Del Skrevet 3. oktober Er dyrt, men for meg er det sjeldent så det er ok Anonymkode: 4fadb...cb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #6 Del Skrevet 3. oktober 77 kr for en mine sitrontreet på jordbærpikene. Smakte høgg gjorde den og. Anonymkode: fdb7b...9f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 3. oktober #7 Del Skrevet 3. oktober Selvfølgelig er det dyrt. De som jobber der skal ha lønn, lokaler skal leies, og mye annet. Slike steder er i tillegg ofte utsatt for konkurs, så det er ikke særlig butikk selv med høye priser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 3. oktober #8 Del Skrevet 3. oktober Jeg går sjelden på kafe, så jeg unner meg gjerne et kakestykke eller lignende når jeg gjør. Tror jeg betalte 91,- for en kanelbolle og kaffe sist. Da utgjorde kaffen 42,- av disse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 3. oktober #9 Del Skrevet 3. oktober Jeg betalte 65 kr for en kanelbolle for litt siden. Hadde tenkt å kjøpe en til meg og en til sønnen min. Ble 1 på deling og ny sveis, type bakover i stede! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #10 Del Skrevet 3. oktober Anononyma skrev (Akkurat nå): Jeg betalte 65 kr for en kanelbolle for litt siden. Hadde tenkt å kjøpe en til meg og en til sønnen min. Ble 1 på deling og ny sveis, type bakover i stede! Be om 4 boller avtalen. Med mindre de har fjernet den. 4 boller til 120,-kr tror jeg det er. På Bites. Anonymkode: a0075...c6b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #11 Del Skrevet 3. oktober Brunello skrev (49 minutter siden): Selvfølgelig er det dyrt. De som jobber der skal ha lønn, lokaler skal leies, og mye annet. Slike steder er i tillegg ofte utsatt for konkurs, så det er ikke særlig butikk selv med høye priser. Med høyere priser skremmer de jo kunder bort, og råvarer får de tross alt billigere grunnet store kvanta. Anonymkode: a0075...c6b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valiant Skrevet 3. oktober #12 Del Skrevet 3. oktober Puh.. trodde dette var tråden om hvor fort man legger på seg av kun ett kakestykke 😅 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #13 Del Skrevet 3. oktober Et stykke kake hos Craig Alibone i Bodø koster 120 kr. Det var verken spesielt stort stykke eller spesielt fantastisk smak. Mulig jeg hadde litt store forventninger til kakene der, men jeg ble ikke spesielt imponert. Alt for lite og kjedelig kake for pengene. Anonymkode: 0e3be...b1b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra200 Skrevet 3. oktober #14 Del Skrevet 3. oktober Kommer det ikke litt an på størrelsen også da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 3. oktober #15 Del Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Be om 4 boller avtalen. Med mindre de har fjernet den. 4 boller til 120,-kr tror jeg det er. På Bites. Anonymkode: a0075...c6b Det var et frittstående bakeri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 3. oktober #16 Del Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Med høyere priser skremmer de jo kunder bort, og råvarer får de tross alt billigere grunnet store kvanta. Anonymkode: a0075...c6b Ja, da er det ikke marked for det. For å si det forsiktig, så er det jo ikke akkurat samfunnseliten som sitter på cafe dag inn og ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #17 Del Skrevet 3. oktober Valiant skrev (15 minutter siden): Puh.. trodde dette var tråden om hvor fort man legger på seg av kun ett kakestykke 😅 Og om det var? Anonymkode: d9f84...d5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #18 Del Skrevet 3. oktober Brunello skrev (1 time siden): Selvfølgelig er det dyrt. De som jobber der skal ha lønn, lokaler skal leies, og mye annet. Slike steder er i tillegg ofte utsatt for konkurs, så det er ikke særlig butikk selv med høye priser. Hadde nok vært mere butikk med lavere priser og dermed flere kunder... Anonymkode: f6653...5c7 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 3. oktober #19 Del Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hadde nok vært mere butikk med lavere priser og dermed flere kunder... Anonymkode: f6653...5c7 Det tror ikke jeg. Da ville flere gjort det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #20 Del Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hadde nok vært mere butikk med lavere priser og dermed flere kunder... Anonymkode: f6653...5c7 Fortjenesten er ofte ikke veldig stor pr stykke, når du trekker fra innkjøp/produksjon. Er det 20 kr fortjeneste på ett kakestykke til 80 kr, og man senker prisen til 70,- så må man doble salget, hver dag, for å oppnå samme fortjeneste. Har man behov for 1000kr fortjeneste hver dag, så må man doble fra 10 til 20 kunder, hver dag. Bare på kakestykkene. Det holder ikke med 20-30 % økning i kunder for å opprettholde fortjeneste. Anonymkode: 3c4b7...a85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå