Hateridioter Skrevet 4. oktober #41 Del Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ostesmørbrød = én skive brød med ost og evt annet etter smak, varmebehandlet. Toast i engelskspråklige land = ristet brød. Toast i Norge = to skiver brød med ost og evt annet etter smak, varmebehandlet - oftest i et apparat med samme mekanikk som et vaffeljern, men kan også lages på stekepanne. Kalles grilled cheese sandwich i USA, usikker på om andre engelskspråklige land har andre navn på retten. Anonymkode: a40f9...5b1 Toast er ostesmørbrød Ostesmørbrød er ikke nødvendigvis toast. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #42 Del Skrevet 4. oktober Jeg bruker toastjern selv, men det er godt å steke ostesmørbrød på stekepanne også, gjerne med en klatt godt smør. Anonymkode: 7f772...f78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 4. oktober #43 Del Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg bruker toastjern selv, men det er godt å steke ostesmørbrød på stekepanne også, gjerne med en klatt godt smør. Anonymkode: 7f772...f78 Det er min foretrukne metode. Og så vil jeg helst ha grovt brød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå