Gå til innhold

Gave til sønn på 28 i ny leilighet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trenger tips til butikker som selger «nips» og dekorasjoner (pynteting og utstyr)i litt eksklusiv klasse. Altså ikke Nille og Europris, men mer typ Wallendahl/Kitchen.. bor i Bergen. Tips mottas hjertelig! 

Anonymkode: ff98c...8e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Feel har mye forskjellig og fint🙂

Anonymkode: 4754a...10e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker en mann på 28 seg nips da? Hva med heller nyttige ting som han sikkert ikke har? Strykejern, strykebrett, tørkestativ, en god jernpanne, karaffel etc. 

Anonymkode: ca147...d95

  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Feel har mye forskjellig og fint🙂

Anonymkode: 4754a...10e

Takk! Skal absolutt sjekke der! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ønsker en mann på 28 seg nips da? Hva med heller nyttige ting som han sikkert ikke har? Strykejern, strykebrett, tørkestativ, en god jernpanne, karaffel etc. 

Anonymkode: ca147...d95

Han har alt det der. Ønsker å gi ham noe fint/tøft han kan ha i leiligheten. Nips blir kanskje litt feilt ord.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Illum. 

Anonymkode: 81304...2a3

Takk! Skal sjekke der. Finner kanskje litt info på nett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville kjøpt et stilig bilde av en kunstner han enten liker, eller som er forholdsvis anerkjent. Det har en evig verdi og kan bli arvestykke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takinova skrev (Akkurat nå):

Jeg ville kjøpt et stilig bilde av en kunstner han enten liker, eller som er forholdsvis anerkjent. Det har en evig verdi og kan bli arvestykke.

Ikke dumt, takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nips er også en farlig vei å gå, hvis du ikke er tusen prosent sikker på at dere har samme smak.

For personen må ha den dumme tre-apen eller dritet fra fremme hver gang du kommer på besøk, siden det var gave fra deg 😂 Vet du om han i det hele tatt liker nips? Jeg har minimalt med nips hos meg, og jeg tror menn ofte har enda mindre. Nips er vel det siste jeg ville kjøpt til en mann på 28.

Men ok, om vi tenker nips... noe kunst, kanskje? En leilighet er naken uten, men en mann på 28 skjønner ikke det før han får noe på veggen.. Om du skal være litt trygg på at det faktisk likes,  så vet du kanskje litt for eksempel hvilke filmer eller musikk han liker, og kan kjøpe noe kunst på Etsy basert på det. Altså at i stedet for den filmplakaten han hadde på gutterommet/studenthybelen, så kjøper du en mer kunsterisk versjon av det.

Planter er også nødvendig i et hjem og det siste en mann kjøper. En stor plante (om det er plass) i en fin krukke.

En fin skjærefjøl som både kan pynte opp kjøkkenbenk og brukes til servering og kutting.

Så sier du han har alt han trenger. Men skal du kjøpe noe litt luksus som han faktisk blir glad for og trenger - og som kan stå fremme også avhengig av kjøkkenløsing/vitrineskap - så ville jeg kjøpt noen ekstra fine vinglass eller ølglass, eller whiskyglass med karaffel, om han liker det.

Anonymkode: a3395...a1d

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nips eller pynteting er det siste jeg ville kjøpt til en ung mann i tjueårene. Med mindre han har bedt ettertrykkelig om hjelp til å pynte og dekorere boligen med sånt, da?

Sengetøy ville jeg kjøpt, så han har noen pene til å skifte med. Har aldri forstått meg på folk som sitter med bare ett eller to sett. Det er jo vinter nå, så hva med å kjøpe et fint sett i flanell? Har han dobbeltseng og to dyner, kjøp to like.

Anonymkode: bc1ab...8b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En Strelitizia med en kul potte kler de fleste leiligheter! Enkle å stelle også. 

Anonymkode: 78cb1...195

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salt- og pepperkvern om man ikke har det fra før. Zazzenhaus har fine og holdbare saker. Eller gode kjøkkenkniver som ser stilige ut, som Mareld Akio-serien? 

Zassenhaus Augsburg pepperkvern 18 cm rustfri/oliventre - Cervera

Eller stavmikser fra Bamix stavmikser. 

Endret av newman01
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville nok sett etter noe som kan være pent OG praktisk.


Hva med en fin/personlig skjærefjøl?
Knivsett med knivholder av noe slag? 
Dørskilt hvis det er aktuelt? 
 

Anonymkode: 0fc79...d1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Nips er også en farlig vei å gå, hvis du ikke er tusen prosent sikker på at dere har samme smak.

For personen må ha den dumme tre-apen eller dritet fra fremme hver gang du kommer på besøk, siden det var gave fra deg 😂 Vet du om han i det hele tatt liker nips? Jeg har minimalt med nips hos meg, og jeg tror menn ofte har enda mindre. Nips er vel det siste jeg ville kjøpt til en mann på 28.

Men ok, om vi tenker nips... noe kunst, kanskje? En leilighet er naken uten, men en mann på 28 skjønner ikke det før han får noe på veggen.. Om du skal være litt trygg på at det faktisk likes,  så vet du kanskje litt for eksempel hvilke filmer eller musikk han liker, og kan kjøpe noe kunst på Etsy basert på det. Altså at i stedet for den filmplakaten han hadde på gutterommet/studenthybelen, så kjøper du en mer kunsterisk versjon av det.

Planter er også nødvendig i et hjem og det siste en mann kjøper. En stor plante (om det er plass) i en fin krukke.

En fin skjærefjøl som både kan pynte opp kjøkkenbenk og brukes til servering og kutting.

Så sier du han har alt han trenger. Men skal du kjøpe noe litt luksus som han faktisk blir glad for og trenger - og som kan stå fremme også avhengig av kjøkkenløsing/vitrineskap - så ville jeg kjøpt noen ekstra fine vinglass eller ølglass, eller whiskyglass med karaffel, om han liker det.

Anonymkode: a3395...a1d

 

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Nips er også en farlig vei å gå, hvis du ikke er tusen prosent sikker på at dere har samme smak.

For personen må ha den dumme tre-apen eller dritet fra fremme hver gang du kommer på besøk, siden det var gave fra deg 😂 Vet du om han i det hele tatt liker nips? Jeg har minimalt med nips hos meg, og jeg tror menn ofte har enda mindre. Nips er vel det siste jeg ville kjøpt til en mann på 28.

Men ok, om vi tenker nips... noe kunst, kanskje? En leilighet er naken uten, men en mann på 28 skjønner ikke det før han får noe på veggen.. Om du skal være litt trygg på at det faktisk likes,  så vet du kanskje litt for eksempel hvilke filmer eller musikk han liker, og kan kjøpe noe kunst på Etsy basert på det. Altså at i stedet for den filmplakaten han hadde på gutterommet/studenthybelen, så kjøper du en mer kunsterisk versjon av det.

Planter er også nødvendig i et hjem og det siste en mann kjøper. En stor plante (om det er plass) i en fin krukke.

En fin skjærefjøl som både kan pynte opp kjøkkenbenk og brukes til servering og kutting.

Så sier du han har alt han trenger. Men skal du kjøpe noe litt luksus som han faktisk blir glad for og trenger - og som kan stå fremme også avhengig av kjøkkenløsing/vitrineskap - så ville jeg kjøpt noen ekstra fine vinglass eller ølglass, eller whiskyglass med karaffel, om han liker det.

Anonymkode: a3395...a1d

Takk for tips! Han liker fine ting. Vi har stort sett lik smak. Uansett, kjenner jeg hans smak rimelig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Ville nok sett etter noe som kan være pent OG praktisk.


Hva med en fin/personlig skjærefjøl?
Knivsett med knivholder av noe slag? 
Dørskilt hvis det er aktuelt? 
 

Anonymkode: 0fc79...d1b

Takk gode for tips! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Nips eller pynteting er det siste jeg ville kjøpt til en ung mann i tjueårene. Med mindre han har bedt ettertrykkelig om hjelp til å pynte og dekorere boligen med sånt, da?

Sengetøy ville jeg kjøpt, så han har noen pene til å skifte med. Har aldri forstått meg på folk som sitter med bare ett eller to sett. Det er jo vinter nå, så hva med å kjøpe et fint sett i flanell? Har han dobbeltseng og to dyner, kjøp to like.

Anonymkode: bc1ab...8b3

Takk for tips! Sengetøy blir aldri feil.. Han liker fine ting, kjenner smaken hans ganske godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Feel har mye forskjellig og fint🙂

Anonymkode: 4754a...10e

Ja, absolutt! Så da ble det Halvor Bakke fra Feel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...