AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2024 #1 Skrevet 3. oktober 2024 Jeg har skikkelig lyst å bli bundet fast, og tenner på å bli holdt fast. Men jeg er ikke interessert i å bli snakket stygt til og ydmyket. Jeg kan like å bli slått, men ikke i ansinktet. Jeg mister ofte tenninga hvis jeg er på toppen. Det er ofte et must for meg å bli dominert om jeg skal holde på tenninga. Anonymkode: ae084...c2d
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2024 #2 Skrevet 3. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har skikkelig lyst å bli bundet fast, og tenner på å bli holdt fast. Men jeg er ikke interessert i å bli snakket stygt til og ydmyket. Jeg kan like å bli slått, men ikke i ansinktet. Jeg mister ofte tenninga hvis jeg er på toppen. Det er ofte et must for meg å bli dominert om jeg skal holde på tenninga. Anonymkode: ae084...c2d Ja, da tenner du på bdsm. Du må ikke like alle aspekter ved det. Anonymkode: ebcc3...938 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2024 #3 Skrevet 3. oktober 2024 Bare fordi du liker noe, betyr ikke at du MÅ like alt vet du... Bare fordi du liker fargen rosa, så MÅ IKKE ALT I DIN VERDEN VÆRE ROSA. Altså, hvorfor er det så viktig å definere egentlig? Anonymkode: fc97e...ee1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå