Gå til innhold

Kvinner: Ville du blitt sur om jeg spurte om du har flaggermus?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nope. Har hørt dette utrykket i bruk for over 20 år siden.

Anonymkode: 8ca81...b5c

Jeg sier da ikke at det ble oppfunnet da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvis jeg vurderer sex med deg så vil jeg jo unngå å eventuelt måtte avvise deg når klærne allerede har gått av og jeg møtes av et bombet roastbiff smørbrød. Og det sparer jo deg for nederlaget av å bli avvist på et så sent stadia også.

Ville du blitt sur eller fornærmet for et slik spørsmål?

Anonymkode: 8ca81...b5c

Ville du blitt sur hvis jeg hadde sagt,at du hadde liten penis,mikroskopisk???

Anonymkode: 82819...afa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvis jeg vurderer sex med deg så vil jeg jo unngå å eventuelt måtte avvise deg når klærne allerede har gått av og jeg møtes av et bombet roastbiff smørbrød. Og det sparer jo deg for nederlaget av å bli avvist på et så sent stadia også.

Ville du blitt sur eller fornærmet for et slik spørsmål?

Anonymkode: 8ca81...b5c

Det er helt greit å ha preferanser, men normale, oppegående mennesker evner å uttrykke preferansene sine på en mer intellgent måte enn dette her.

Anonymkode: 9d36c...518

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde hverken blitt sur eller fornærmet over å bli stilt ett slikt spørsmål. 

Jeg tenker jo det er noe litt galt med deg om du stiller slike spørsmål også tenker jeg du må være utrolig sart om du ikke tåler synet av ett kvinnelig underliv. 

Men jeg tar det jo ikke personlig at det er noe galt med deg. 

Anonymkode: 4a3ec...a52

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iia skrev (2 timer siden):

Eeeeh - ja, det spørsmålet ville jeg reagert på. Men jeg ville satt pris på at du spurte slik at jeg kunne dumpet deg jo før jo heller. 

 

SPOCA skrev (2 timer siden):

Selvfølgelig er det greit, helst så raskt som mulig. Da har jeg nemlig mulighet til å dumpe deg før det går så langt som til senga. ;)

 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg ville ikke blitt sur. Jeg ville ledd av deg og gått. 

Anonymkode: 24e67...988

 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

"Det kan du fortsette å lure på" hadde mitt svar vært, før jeg snudde på hælen og gikk.

Anonymkode: 90ff9...ec9

 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, jeg ville bare ha betraktet deg som et  litt enkelt, umodent og ensporet individ med dårlig ordforråd og vært takknemlig for at du avslørte deg som et slikt, slik at jeg slapp å kaste bort min dyrebare tid på et åpenbart laverestående vesen 😁

Anonymkode: 9d36c...518

 

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg hadde satt pris på spørsmålet ditt ja, så jeg kunne avvist deg før jeg hadde lagt mer tid og energi i relasjonen med deg. 

Anonymkode: 1b368...862

Så bra. Vinn-vinn for begge parter, da.

Anonymkode: e8644...16f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

 

 

 

 

 

Så bra. Vinn-vinn for begge parter, da.

Anonymkode: e8644...16f

Med tanke på at jeg ikke har flaggermusfitte, er det nok heller den som spør sitt tap, og jeg som vinner. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er uansett en gutt som aldri har hatt sex, og hvis han sammenligner kjønnsorgan med dyr er sjansen stor for å bli avvist

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Så bra. Vinn-vinn for begge parter, da.

Anonymkode: e8644...16f

Det er jo ikke "vinn" for ts å få det svaret, når han (?) skriver at han "vurderte sex" med personen og derfor ville stille sitt tilbakestående spørsmål. Bare en vinner her, og det er kvinnen som kan gå og taperfyren kan stå igjen uten å få seg noe -- igjen.

Anonymkode: 90ff9...ec9

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Blir ikke fornærmet, spør i vei.

Anonymkode: 78502...03e

Men har du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvis jeg vurderer sex med deg så vil jeg jo unngå å eventuelt måtte avvise deg når klærne allerede har gått av og jeg møtes av et bombet roastbiff smørbrød. Og det sparer jo deg for nederlaget av å bli avvist på et så sent stadia også.

Ville du blitt sur eller fornærmet for et slik spørsmål?

Anonymkode: 8ca81...b5c

Nei det hadde vært en grei måte å få luket deg bort på. 

Anonymkode: 4cb04...58d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med sånne holdninger og et sånt kvinnesyn, så ville du aldri fått sjansen til å spørre meg. 

Ville du blitt sur om jeg spurte om du har mikropenis?

Anonymkode: ea8fc...d14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å spørre om noen har en penis som er i det minste har størrelse nok til å yte på en tilfredsstillende måte, er noe annet enn å antyde at du ikke vil ha sex med en kvinne fordi kjønnsorganet hennes er "stygg". Å ha lange kjønnslepper hindrer ikke sex og vil ikke gi mannen noe mindre tilfredsstillelse, slik en mikropenis ville kunne gjøre for kvinnen.

 

Anonymkode: 90ff9...ec9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvis jeg vurderer sex med deg så vil jeg jo unngå å eventuelt måtte avvise deg når klærne allerede har gått av og jeg møtes av et bombet roastbiff smørbrød. Og det sparer jo deg for nederlaget av å bli avvist på et så sent stadia også.

Ville du blitt sur eller fornærmet for et slik spørsmål?

Anonymkode: 8ca81...b5c

Jeg ville ikke blir sur, ville trodd du var tilbakestående.

Anonymkode: c7481...666

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Med sånne holdninger og et sånt kvinnesyn, så ville du aldri fått sjansen til å spørre meg. 

Ville du blitt sur om jeg spurte om du har mikropenis?

Anonymkode: ea8fc...d14

Det logiske ville vært å spurt om hvor trang hun er, for kjønnslepper ikke har noen funksjon seksuelt. Men å spørre om størrelse på underlivet til folk er temmelig tilbakestående, mann eller kvinne 

Anonymkode: a27db...ace

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvis jeg vurderer sex med deg så vil jeg jo unngå å eventuelt måtte avvise deg når klærne allerede har gått av og jeg møtes av et bombet roastbiff smørbrød. Og det sparer jo deg for nederlaget av å bli avvist på et så sent stadia også.

Ville du blitt sur eller fornærmet for et slik spørsmål?

Anonymkode: 8ca81...b5c

Kjære deg, TS - som du ser av tråden her, vil et slikt spørsmål kun resultere i en eneste ting - nemlig at hun du spør, garantert ikke vil være i nærheten av å vurdere å ha sex med deg en gang.

Ikke fordi hun blir sur eller fornærmet, men fordi ingen kvinne med respekt for seg selv, vil ønske å ha sex med en mann med dine holdninger.

Anonymkode: 9d36c...518

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...