AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2024 #1 Skrevet 3. oktober 2024 Og stemte det? Jeg drømte at jeg var gravid med jente, og jente ble det. Anonymkode: f5a9a...f8f
Gjest jegerrinne Skrevet 3. oktober 2024 #2 Skrevet 3. oktober 2024 Har begge gangene bare kjent en følelse hvilke kjønn det var. Med nr 1 var følelse gutt og ble gutt Med nr 2 var følelse jente og ble jente
Mymlen Skrevet 3. oktober 2024 #3 Skrevet 3. oktober 2024 Nr 1 drømte gutt, ble jente Nr 2, drømte først jente og deretter tvillinggutter, ble en gutt 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2024 #5 Skrevet 3. oktober 2024 Husker ikke på de to første, men på yngste sa magefølelsen til både meg og mannen, samt drømmene mine, at det ble jente. Det ble gutt. Anonymkode: d50a2...0b3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2024 #6 Skrevet 3. oktober 2024 Drømte på nummer to. Bom 😄 Anonymkode: 7be83...81f
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2024 #7 Skrevet 3. oktober 2024 Man har virkelig kjempegode odds her. De fleste drømmer om babyen som skal komme, flere ganger. Og etterpå kan man velge å huske de gangene det stemte. Anonymkode: 94af6...259
Million Skrevet 3. oktober 2024 #8 Skrevet 3. oktober 2024 Jeg drømte ikke, men jeg hadde en skråsikker følelse helt fra starten av at det ville bli gutt. Så sikker var jeg at da jeg var tre mnd på vei, gikk jeg og kjøpte to bæreposer med babyklær i "guttefarger". Jeg sa til alle at jeg trodde det ble en gutt også, uten annen grunn enn at jeg bare følte det på meg. Det var ikke mulig å si kjønn på den vanlige ultralyden, så vi måtte vente til fødselen. Det ble en gutt. Jaja. Jeg hadde jo 50-50 sjanse for å få rett
Månestråle93 Skrevet 3. oktober 2024 #9 Skrevet 3. oktober 2024 Drømte flere ganger med nr 1 om at det var gutt og at han het Kasper. Ikke ett navn vi snakket om engang. Var jente 🙈
Tjoheiii Skrevet 3. oktober 2024 #10 Skrevet 3. oktober 2024 Jeg drømte ikke, men magefølelsen sa at førstefødte var tvillingjenter. Viste seg å være en gutt. Andre gang var jeg sikker på at jeg ventet tvillinggutter men det var ei jente😅 jeg er gravid med nummer tre nå og har absolutt ingen magefølelse fordi den tar bare feil uansett😂
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #11 Skrevet 4. oktober 2024 Har helt fra jeg var liten av sett for meg to jenter. Var skråsikker begge graviditetene. Og her sitter jeg med to jenter😅 det er jo 50/50 sjanse, så kan være helt tilfeldig også🙈 Anonymkode: 3253e...edf
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #12 Skrevet 6. oktober 2024 Nr 1: Sterk følelse på jente. Ble gutt. Nr 2: sterk følelse på gutt. Ble jente. Magefølelse/ følelser/ drømmer stemmer ikke hos meg i hvert fall… Men man har jo 50% sjanse for å få rett. Så man kan jo tolke det som man vil. Jeg tror det er tilfeldig. Anonymkode: 43bb3...56a
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #13 Skrevet 6. oktober 2024 Ikke ant noe om kjønn. Med nr. 1 så visste jeg at det ble en gutt. Dette fordi et komplisert svangerskap med hyppige ultralyd. Jeg ville ikke vite, men da en lege sa kjapt "vil du vite kjønn" så visste jeg det var en gutt. Med nr. 2 visste jeg ingenting før barnet ble født. Ingen tanker om kjønn i det hele tatt i begge svangerskapene. Anonymkode: 198fc...da0
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #14 Skrevet 6. oktober 2024 Ikke drømt, men jeg hadde en veldig tydelig magefølelse på gutt. Fikk beskjed om at det så ut som jente på TUL, men magefølelsen på gutt slapp allikevel ikke taket. Ble ikke overrasket da det viste seg å være gutt på OUL. Anonymkode: 0efbe...f34
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #15 Skrevet 6. oktober 2024 Det stemte ikke her og jeg pleier å ha god intuisjon Anonymkode: b2132...29d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå