Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kollega av meg sa han brukte Norwegian kortet sitt til å handle absolutt alt med. En prosent av detre omgjøres til cash point som han bruker på flyturer.

Jeg syntes dette hørtes interresant ut og leste litt om det. Det står jo hvem de samarbeider med og der er det ingen matbutikk, klesbutikk og andre vanlige butikker man bruker.

Er det noen av dere som har Norwegian kort med cash point som kan forklare meg hvordan en vanlig handling i matbutikk kan gi meg cash point?

Anonymkode: ecf4b...76d

Skrevet

Alt du bruker kortet til genererer cash points som du da kan bruke når du bestiller tur. 

1 cash point = 1 kr

Du får 0.5% av kjøp omgjort til cashpoint. 

Husk å betal regningen før det løper renter. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

En kollega av meg sa han brukte Norwegian kortet sitt til å handle absolutt alt med. En prosent av detre omgjøres til cash point som han bruker på flyturer.

Jeg syntes dette hørtes interresant ut og leste litt om det. Det står jo hvem de samarbeider med og der er det ingen matbutikk, klesbutikk og andre vanlige butikker man bruker.

Er det noen av dere som har Norwegian kort med cash point som kan forklare meg hvordan en vanlig handling i matbutikk kan gi meg cash point?

Det er jo et kredittkort som andre kredittkort. Bare tapper, evt taster kode du kan velge selv. Husk og legg det til i æ/ trumf/ Coop osv. 

Anonymkode: 78a07...558

Skrevet
ikkeenrobot skrev (4 minutter siden):

Alt du bruker kortet til genererer cash points som du da kan bruke når du bestiller tur. 

1 cash point = 1 kr

Du får 0.5% av kjøp omgjort til cashpoint. 

Husk å betal regningen før det løper renter. 

Uansett hvor og hva jeg handler?

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Uansett hvor og hva jeg handler?

Alle steder du kan bruke kort. Butikk, taxi, nettkjøp, bensin, pub.. osv. bare bruk det istedenfor kortet du bruker i dag. 

Anonymkode: 78a07...558

Skrevet

Jeg gjør det samme med SAS, har akkurat vært en tur med Business  class til  Miami, 1500,- t/r per person 😊

Anonymkode: 4b87d...561

Skrevet (endret)

Du får jo dobbelt så mye om du bruker TrumfVISA-kortet hos Norgesgruppen. Eller 2-3% nå i oktober om du aktiverer TrumfPAY i appen

Det er 0.5% bonuspoeng i BankNorwegian nå

Endret av newman01
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du skal handle ganske mye for at det blir særlige summer av det. Men ja, med Norwegian-kortet får du 0,5% bonus på det du handler.

Skrevet

I matbutikk bruker du Ikano 2% - fire gangeren hva Norwegian gir.

Morrow på andre ting, 1%, to gangeren Norwegian. 

Og morrow på nett 2%

Norwegian først når maksgrense på morrow er brukt. 

Og scanner medlemsapper før man betaler, da er det enda flere prosent. 

Anonymkode: dee00...442

Skrevet
newman01 skrev (3 minutter siden):

Du får jo dobbelt så mye om du bruker TrumfVISA-kortet hos Norgesgruppen. Eller 2-3% nå i oktober om du aktiverer TrumfPAY i appen

Eller trumfbonus om du scanner trumf koden. Og så 2% når du så drar Ikano kortet. 

Skrevet

Huff, så mye kort 🤯

Jeg får en del poeng for handel og annet diverse, så får se om det er noe å fortsette med videre etterhvert.

Takk for tips 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

I matbutikk bruker du Ikano 2% - fire gangeren hva Norwegian gir.

Morrow på andre ting, 1%, to gangeren Norwegian. 

Og morrow på nett 2%

Norwegian først når maksgrense på morrow er brukt. 

Og scanner medlemsapper før man betaler, da er det enda flere prosent. 

Omtrent sånn jeg gjør det også. Morrow-kortet lot jeg ligge en stund da jeg passert maks-summen for bonus på et år, men er igang igjen med å bruke det nå. Får dessuten 5% på kollektivreiser denne mnd, så bruker det på Ruter og togbilletter denne mdn. Usikker på om det tilbudet gjelder alle, fikk det på mail, men ser det ikke på hjemmesidene. Men ser at jeg allerede har begynt å få rabatten. 

Anonymkode: 1948d...104

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Omtrent sånn jeg gjør det også. Morrow-kortet lot jeg ligge en stund da jeg passert maks-summen for bonus på et år, men er igang igjen med å bruke det nå. Får dessuten 5% på kollektivreiser denne mnd, så bruker det på Ruter og togbilletter denne mdn. Usikker på om det tilbudet gjelder alle, fikk det på mail, men ser det ikke på hjemmesidene. Men ser at jeg allerede har begynt å få rabatten. 

Anonymkode: 1948d...104

Jeg har også TF finans. De gir 20-30% på en del restauranter, blant annet. 

Og DnB Saga. Men skal jo litt til at den lønner seg. Reiser en del, så liker å ha loungetilgang, de er best på diesel, samt supertilbud. 

Og Norwegian på leiebil. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...