Gå til innhold

Hvor mange skritt går du når du bare er hjemme?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Altså når du ikke er på jobb, eller har noen spesielle planer?

Anonymkode: db7a6...a92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Søndag gjorde jeg nesten ikke noe annet enn å ligge på sofaen og se på TV. Klokka ga meg  da over 12000 skritt🤣 Det var antagelig antall masker jeg strikket den dagen. Bonusskritt :P 

Anonymkode: 2d16f...5e9

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis jeg er syk eller veldig sliten, og bare er hjemme en dag, blir det ca 2000. Hvis jeg er bare hjemme, men går turer med hunden, varierer det mellom 5000 og 10000 ca.

Anonymkode: d56be...c47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 3000-4000 ligger jeg på daglig om jeg ikke er utenfor døren. Er av og på knapp. Klarer ikke sitte stille lenge av gangen, ikke en hel film engang 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

3-4000 til vanlig. 2000 hvis jeg er skikkelig lat

Anonymkode: f0e84...5dc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det blir typisk 7000 hvis det ikke er jeg som går noen av turene med hunden. Men fordi jeg har hund og barn er det veldig sjelden jeg ikke er utafor huset uten at jeg er skikkelig syk (og da blir det færre skritt). 

Anonymkode: d3748...eb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har ingen anelse, jeg går ikke med skritteller eller mobil når jeg er hjemme. Alt trenger ikke være et pes etter mest mulig og fortest mulig. 

Anonymkode: 6ebc8...92a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det minste jeg har denne måneden er 8422, det er nok en hjemmedag. Snittet er jo rundt 17.000 et sted. 

Anonymkode: f5a38...6e9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fra 7000 - 12000. Går en del skritt selv om jeg bare er hjemme. Liker å gå litt frem og tilbake innimellom bare for å strekke ut litt. Går også ut en tur hver dag som regel.

Anonymkode: ec657...9e6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.10.2024 den 11.18):

Altså når du ikke er på jobb, eller har noen spesielle planer?

Anonymkode: db7a6...a92

Ca 7000 skritt siden jeg går på mølla hjemme. Om jeg ikke går på mølla og ikke er utenfor huset så kanskje nede på 2000 skritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sånn "latskapsdag" hjemme gir gjerne rundt 3-4000 skritt. 

Jeg har imidlertid ofte dager hvor jeg bare er hjemme og gjør husarbeid o.l., men likevel får nærmere 10 000 skritt. Stort hus med mange trapper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Minst 13k skritt. Bor alene I en 60 kvm leilighet.

Anonymkode: cbc3b...5d2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ser ut som jeg går rundt 1200 skritt på søndager. Det er som regel den lateste dagen i uka. 

Anonymkode: 0a9e2...404

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2-3000 kanskje. Ser jeg ikke får skritt når jeg bærer eller har noe i hendene, noe jeg gjør "hele tiden" når jeg gjør husarbeid. 

Tok å pusset ned et bord denne uka, og da mente klokka at jeg har vært på sykkeltur. 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Minste jeg fant på klokka senere perioden er 6100, men jeg vet jeg har hatt dager jeg har vært nede i 3000-4000. 

Anonymkode: a2f93...6e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Må jo uansett gå med hunden, så jeg har 8000 hvis jeg tar kort tur med den. Om jeg ikke hadde hatt den obligasjonen, kunne jeg sikkert fint vært nede på 700-1500. Liker å spille, så kunne lett brukt en hel dag på gaming. 

Anonymkode: ee23c...4b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Aldri under 10K for min del. Snitt på 13700 det siste året. Ufør med ryggproblemer, fedme og astma. Hvordan andre greier å få færre skritt enn meg skjønner jeg nesten ikke. 
Jeg hverken strikker eller driver med andre prosjekt som gir falske steg heller, i tileg lader jeg klokka halve dagen,minst siden den er eldgammel med elendig batteri. 

Anonymkode: d00d9...90b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...