AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2024 #1 Del Skrevet 3. oktober 2024 Hei. Begynner å bli tomt i parfymeskapet og trenger noen tips og vil prøve noe nytt. Nå kjøper jeg de samme om og om igjen... Vet det er «umulig», men blir så overveldet og motløs når jeg går inn i et parfymeri så om jeg kan ta med meg noen konkrete tips å sjekke ut vil det hjelpe veldig: Her er de jeg har/bruker i dag (så dere skjønner litt hva jeg liker) Burberry Godess Gucci guilty YSL libre guerlain Mon Dior Poison på forhånd tusen takk fra kloke KG damer!! Anonymkode: b3830...3ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 3. oktober 2024 #2 Del Skrevet 3. oktober 2024 Om du likar/har Libre, så er Hugo Boss Alive litt i den gata 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2024 #3 Del Skrevet 3. oktober 2024 Ville anbefalt deg å teste Ambrette De Noir av Aerin. Kan minne om mange av de du har, men er mer dybde. Anonymkode: 69654...57f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #4 Del Skrevet 4. oktober 2024 Si fra Armani. Er i samme "gate" som noen av de du nevner. Si er en nydelig parfyme som er ofte på topp 10 lister over mest solgte parfymer. Denne parfymen får jeg innimellom komplimenter fra menn når jeg bruker, og mannen min elsker den lukten. Senest forrige helg fikk jeg høre fra mannen i kassa på bensinstasjonen at den duften jeg brukte luktet så godt. Anbefaler den! Anonymkode: da4fb...ace 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjoheiii Skrevet 6. oktober 2024 #5 Del Skrevet 6. oktober 2024 Ser du liker bur erry godess, selv sverger jeg til burberry elixir🥰 liker også Elie saab - girl of now🥰 https://fredrikoglouisa.no/produkt/girl-of-now-edp/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #6 Del Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 4.10.2024 den 19.17): Si fra Armani. Er i samme "gate" som noen av de du nevner. Si er en nydelig parfyme som er ofte på topp 10 lister over mest solgte parfymer. Denne parfymen får jeg innimellom komplimenter fra menn når jeg bruker, og mannen min elsker den lukten. Senest forrige helg fikk jeg høre fra mannen i kassa på bensinstasjonen at den duften jeg brukte luktet så godt. Anbefaler den! Anonymkode: da4fb...ace Støtter denne, Armani Si er min favoritt om dagen! Kan brukes til «alt», men særlig god høst og vinter-duft. Anonymkode: e30c4...025 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 6. oktober 2024 #7 Del Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 4.10.2024 den 19.17): Si fra Armani. Er i samme "gate" som noen av de du nevner. Si er en nydelig parfyme som er ofte på topp 10 lister over mest solgte parfymer. Denne parfymen får jeg innimellom komplimenter fra menn når jeg bruker, og mannen min elsker den lukten. Senest forrige helg fikk jeg høre fra mannen i kassa på bensinstasjonen at den duften jeg brukte luktet så godt. Anbefaler den! Anonymkode: da4fb...ace Hvem av si? Er jo flere ulike av dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #8 Del Skrevet 6. oktober 2024 Molecule! Anonymkode: 8aa2a...95b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #9 Del Skrevet 8. oktober 2024 Kaneel skrev (På 6.10.2024 den 21.54): Hvem av si? Er jo flere ulike av dem Jeg er ikke den du siterte, men anbefaler den som bare heter Si (EdP)! Personlig liker jeg ikke Si Passione så godt. Si Si og Si intense her jeg ikke prøvd 😊 Anonymkode: e30c4...025 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 9. oktober 2024 #10 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg er ikke den du siterte, men anbefaler den som bare heter Si (EdP)! Personlig liker jeg ikke Si Passione så godt. Si Si og Si intense her jeg ikke prøvd 😊 Anonymkode: e30c4...025 Er det den røde eller rosa du mener da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #11 Del Skrevet 9. oktober 2024 Kaneel skrev (4 timer siden): Er det den røde eller rosa du mener da? https://fredrikoglouisa.no/produkt/si-edp/ Dette er den jeg har (og anbefaler) 😊 Anonymkode: e30c4...025 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonetta Skrevet 9. oktober 2024 #12 Del Skrevet 9. oktober 2024 Taxfreehanne på Instagram har poster med ulike parfymer der en ser hva en kan like dersom en liker en spesiell type og vil ha en som er lik. https://www.instagram.com/s/aGlnaGxpZ2h0OjE3ODYwNTAwNzQ2MjM0NjA5?story_media_id=2449519682076585285&igsh=MWYzaHhxbGQxeWZkNA== Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå